Ymmärrätkö miten paljon hoikkuus vaikuttaa miesten kiinnostukseen?
Ymmärrätkö miten paljon hoikkuus vaikuttaa miesten kiinnostukseen?
Kommentit (137)
Ei minua kyllä ole pokailtu koskaan, joten en ymmärrä. Terveisin lyhyt ja hoikka nainen. Onneksi olen jo naimisissa, niin ei tarvitse tuotakaan ihmetellä. Joutuisi kyllä ihan itse pokailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa ylipainoiset sitten ilamn miehiä, kerran ei kiinnosta lainkaan, kuten sanoitte.
-Tämä on ylipainoisen suojakeino, kun huomaavat, että miehet ei kiinnostu, niin asia käännetään toisinpäin, eli että itseä ei muka kiinnosta.
Kuitenkin illalla parkuu kotonaan yksinäisyyttään ja ottaa sitten liudan koiria tätä paikkaamaan.
Se nyt vaan on biologinen fakta, että mies kiinnostuu lisääntymiskykyisen näköisestä naisesta, eikä mistään läskeistä.
Poikkeuksena fat-loverit, joita on prosentin luokkaa.
Mutta kun minä en ole ilman miestä. Eikä mieheni ole fat lover vaan ihan tavallinen suomalainen mies, joka mitä ilmeisimmin näkee minussa jotain niin rakastettavaa ja haluttavaa, että on jo useamman vuoden ollut kanssani yhdessä.
Koiriakin meillä on vain yksi.
Olen kyllä huomannut lähipiirissä, ettei mies ole kiinnostunut onko laiha tai hoikka tai siltä väliltä. Persoona on se, joka valaisee. On jotkin vain mukavia ihmisiä, lihavuudesta pätkän vertaa välittäen. Toinen on vain iloinen, hauska, mukava ihminen toisia kohtaan, on kiinnostunut sinusta ym. jos jonkin ihmisten kemiat vain pelaa keskenään. Mitä näistä ulkonäkö kriteereistä. Jos jollain on hyvä itsetunto ja rakastaa itseään, niin nou hätä. Muita kriteereitä löytyy vaikka kuinka paljon esim. huono hampaat, tukka ohut, huono koulutus tai mitä nyt näitä löytää näitä ulkonäön kautta kritiikkiä? Aika turhan turjakkeen turuilla ollaan, jos arvottaa toista vain näiden vuoksi.
t. Laiha nainen
Vierailija kirjoitti:
Ulinainen kävelee taas tänäänkin sinne Prismaan katsomaan niitä tavallisia pariskuntia. Jookos?
Hoikkia ei riitä kaikille, niin miehet joutuvat tyytymään siihen pullukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ja tämän vuoksi ymmärrän myös sen, että miehet ovat sikoja.
Ei kyllä kiinnosta ko. sukupuoli muutenkaan yhtään.
Miehet sikoja, kun heillä kriteereitä kumppanilleen? Ovatko naisetkin sikoja, koska heilläkin kriteereitä kumppanilleen?
Ymmärrän. Olen monesti saanut pakit koska olen liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrämmehän, että ap on idiootti inseli, jolla ei käy flaksi edes 400-kiloisen 68-vuotiaan naisen kanssa?
Kyllä (X)
"Henkilöhyökkäys on vain oire siitä, että keskustelun hävinnyt osapuoli ollut on huono häviäjä. Muutkin asiantuntijat ymmärtävät tämän ja henkilöhyökkäykseen ryhtynyt menettää lopunkin uskottavuutensa heidän silmissään."
😂😂😂
Ap, sulla ei ole eikä tule koskaan olemaan uskottavuutta. Minua taas ei tippaakaan haittaa, mitä minusta ajatellaan. Olen vapaa ja sanoitin sen, mitä sinusta ajatellaan kun spämmäät näitä hulluuksiasi.
Käy salilla ja lue kirja päivässä. Ehkä kymmenen vuoden päästä olet sillä tasolla, missä naiset älyllisesti jo 18-vuotiaina, aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulinainen kävelee taas tänäänkin sinne Prismaan katsomaan niitä tavallisia pariskuntia. Jookos?
Hoikkia ei riitä kaikille, niin miehet joutuvat tyytymään siihen pullukkaan.
Miksi hitossa? Etkö osaa yksin olla? Vedä käteen kotonasi niin olo helpottuu. Katso samalla peiliin niin näet, että oikeasti tykkäätkin omasta sukupuolestasi.
Ihan outo on tämä pakkomielle, että on oltava JOKU. Ei tarvitse. Mene niitä omia polkujasi köpöttelemään, hus.
Miesten kiinnostus on kärpäsenpaskan arvoista.
Mun mutsini teki hoikkana pysymisestä elämäntehtävän, lopputuloksena kolme avioeroa, onneton elämä ja yksinäinen vanhuus.
Minä olen bmi 26, onnellisesti parisuhteessa vuosikymmeniä.
Että sen arvoista se hoikkuus on. Rahkapetrien arvostus ei lämmitä, kun tajuaa että laihan vartalon haluava mies on niin syvällä kaapissa ettei itsekään tajua, että miestä se oikeasti hakee.
Inselien juna lähtee persujen puoluetoimiston edestä keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 18.00. Kiiruhtakaa, vielä ehtii!
Ei vois vähempää kiinnostaa miehet ja niiden huomio. Sonnilaumakin on kiinnostavampi, niillä sentään on tunteita ja keskinäistä kunnioitusta ja vuorovaikutusta.
Itseasiassa mehiläiset on ihan parhaita. Niiden porukoissa ei äijät hillu häiriköimässä, ne häädetään pois kuolemaan kun ovat tehneet tehtävänsä. Kun niitä tarvitaan, kuningatar tuottaa ne itse partenogeneettisesti. Hän siis pariutuu omien poikiensa kanssa, eli hiukan oidipaalista on kyllä se 🤔
Mehiläiskoirailla on yksinkertainen kromosomisto, naarailla kaksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa ylipainoiset sitten ilamn miehiä, kerran ei kiinnosta lainkaan, kuten sanoitte.
-Tämä on ylipainoisen suojakeino, kun huomaavat, että miehet ei kiinnostu, niin asia käännetään toisinpäin, eli että itseä ei muka kiinnosta.
Kuitenkin illalla parkuu kotonaan yksinäisyyttään ja ottaa sitten liudan koiria tätä paikkaamaan.
Se nyt vaan on biologinen fakta, että mies kiinnostuu lisääntymiskykyisen näköisestä naisesta, eikä mistään läskeistä.
En minä ainakaan sinunlaistasi miestä haluaisi vaikka olen hoikka. En ymmärrä kuinka ketään kiinnostaa toisen ihmisen läskit.
Asiahan on juuri toisinpäin, ketään ei kiinnosta läskit ihmiset.
-Ainakaan valtaosaa miehistä, piste, biologinen fakta, jota et voi kumota.
Vierailija kirjoitti:
Mun mutsini teki hoikkana pysymisestä elämäntehtävän, lopputuloksena kolme avioeroa, onneton elämä ja yksinäinen vanhuus.
Että sen arvoista se hoikkuus on. Rahkapetrien arvostus ei lämmitä, kun tajuaa että laihan vartalon haluava mies on niin syvällä kaapissa ettei itsekään tajua, että miestä se oikeasti hakee.
Ai että jos ei ole kiinnostunut läskivalaista, on homo?
-Todellako sanoit näin?
Oletko homovihaaja?
Totuushan on, että kun miehet eivät kiinnostu sinusta, se on sinulle ongelma, jota yrität maalata homoudeksi, häpeä.
En ole koskaan ollut hoikka, normaalipainoinen kylläkin. Lisäksi olen ollut iseaan otteeseen ylipainon puolella, ja nyt taas vähän livennyt selkäongelmien takia kun liikkumaan ei ole pystynyt, mutta ruoka on kyllä maistunut.
En ole huomannut koskoaan mitään eroa siinä kuinka paljon minusta on oltu kiinnostuneita, ihan samalla tavalla on kiinnostuttu koko ajan. Paitsi nyt korona-aikaan, kun ei ole missään tullut oltua.
Nätti naama vaikuttaa enemmän.
Teini-ikäisenä siskoni oli mua pulleampi, mutta häneen ihastui useammat miehet koska oli muuten kauniimpi. Luonteeltaan molemmat yhtä pahoja oltiin että sillä ei voi perustella mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan sinunlaistasi miestä haluaisi vaikka olen hoikka. En ymmärrä kuinka ketään kiinnostaa toisen ihmisen läskit.
Asiahan on juuri toisinpäin, ketään ei kiinnosta läskit ihmiset.
-Ainakaan valtaosaa miehistä, piste, biologinen fakta, jota et voi kumota.
Sinua näyttää kyllä kiinnostavan, kun käytät jatkuvasti aikaasi ja energiaasi heidän haukkumiseen. Melko turhaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa miehet ja niiden huomio. Sonnilaumakin on kiinnostavampi, niillä sentään on tunteita ja keskinäistä kunnioitusta ja vuorovaikutusta.
Itseasiassa mehiläiset on ihan parhaita. Niiden porukoissa ei äijät hillu häiriköimässä, ne häädetään pois kuolemaan kun ovat tehneet tehtävänsä. Kun niitä tarvitaan, kuningatar tuottaa ne itse partenogeneettisesti. Hän siis pariutuu omien poikiensa kanssa, eli hiukan oidipaalista on kyllä se 🤔
Mehiläiskoirailla on yksinkertainen kromosomisto, naarailla kaksinkertainen.
Olet ilmeisesti autisti ja vähän poikkeustapaus.
Mutta kun lääkitys lihottaa ja ilman lääkkeitä ei voi olla:/
Vierailija kirjoitti:
Ole sitten elämäsi yksin, ilman miestä, lapsia jne, kerta se on sulle "kärpäsenpaskan arvoista".
Sitten se, että perusteleppa viimeinen lauseesi, jonka mukaan mies, joka ei kiinnostu ylipainoisista, on homo?
Odotan perustelujasi.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
THL