Ymmärrätkö miten paljon hoikkuus vaikuttaa miesten kiinnostukseen?
Ymmärrätkö miten paljon hoikkuus vaikuttaa miesten kiinnostukseen?
Kommentit (137)
Näiden palstan keskustelujen perusteella saa käsityksen että vain ja ainoastaan hoikat naiset kelpaa miehille, normaalipainoisilla ja ainakaan ylipainoisilla on tyydyttävä kohtaloonsa ja nököttää yksin kotona kunnes laihtuvat.
Käytännössä kuitenkin asia on vähän eri, minä ainakin vedän puoleeni miehiä vaikka olen lievästi ylipainoinen. Itseasiassa jos mennään kaveriporukalla baariin, niin minä, joka olen isoin neljästä naisesta vetää eniten miehiä puoleensa. Että en tiedä miten voisin olla niin poikkeus sääntöön.
Mies nyt on huono parisuhdekumpoani muutenkin, suurin osa on itsekkäitä ja itsekeskeisiä, ne odottaa jotain täyttä palvelua, kun akka on naökissa- ja nainen vielä joutuu maksamaan siitä enemmäin, kuin sinkkuna mm ruokamenoina. Useamman suhteen kokeneena sanon naisille, että kannattaa joko olla yksin, tai vaihtaa naiseen, kuten itse tein. Naisen kanssa on kaikki, siis ihan kaikki, oarempaa, uskokaa pois!
Vierailija kirjoitti:
(X) Evvk
Eipä.
Vierailija kirjoitti:
Mies nyt on huono parisuhdekumpoani muutenkin, suurin osa on itsekkäitä ja itsekeskeisiä, ne odottaa jotain täyttä palvelua, kun akka on naökissa- ja nainen vielä joutuu maksamaan siitä enemmäin, kuin sinkkuna mm ruokamenoina. Useamman suhteen kokeneena sanon naisille, että kannattaa joko olla yksin, tai vaihtaa naiseen, kuten itse tein. Naisen kanssa on kaikki, siis ihan kaikki, oarempaa, uskokaa pois!
Onneksi joskus löytyy hyviäkin miehiä, semmoseenkin voi tarttua jos kiinni saa. Välillä -esim tällaisia ketjuja lukiessa- tulee mieleen, että ymmärtävätköhän miehet miten paljon ystävällisyys, reiluus, arvostus ja muu hyvä käytös vaikuttaa naisten kiinnostukseen 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun selaan tinderiä tai mitä tahansa nettideittisivustoa tai sovellusta niin harmittelen sitä miten niin moni nainen valitsee herkuttelun sen sijasta että voisi olla parisuhdemateriaalia.. Se tyyliin tai meikkaamiseen käytetty aika on tuon jälkeen aivan turhaa.
Syöminen tuottaa enemmän mielihyvää kuin parisuhde.
Niin. Mitä miehellä on tarjota naiselle? Pitää olla todella paljon enemmän kuin kikkeli kerran viikossa, jotta nainen luopuisi menetetystä vapaa- ajastaan, kotitliden lisääntymisestä, rahan menetyksestä jne.
Naisella ei sitten olekaan muuta tarjottavaa kuin reikä ja nalkutus.
ps Suomea puolustivat miehet, eivät naiset, kun oli sota.
-Miesten ansiota, että edes koko Suomi on olemassa.
Näin on tänäkin päivänä.
Poliiseista suurin osa miehiä, miehet takaa turvallisuuden.
Jne, jne.
Jos olis pelkkiä naisia, ei olisi sotia. Ei tarvittaisi poliisia yms.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hoikka, pullea ja kaikkea siltä väliltä. Kumppani on löytynyt aina kun olen sellaisen halunnut. Tunnen kyllä ihmisiä joille jokin ulkoinen asia on tärkein parinvalinnassa ( pituus, paino, hiusten väri, ammatti, varallisuus jne.) mutta minusta kumppanin luonne on tärkein.
Minäkin olen ollut hoikka, pullea ja kaikkea siltä väliltä. Miehiä en kiinnostanut nuorena ja hoikkana enkä myöskään keski-ikäisenä ja lihavana. Että minunkaan tapauksessani paino ei ole vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kukaan mies koskaan lähestynyt. t: hoikka koko ikänsä
Ja miksi itse olet kyvytön lähestymään miehiä? On hyvä että olet hoikka mutta ei se kaikkea ratkaise.
Ai nyt hoikkuus ei ollutkaan kaikki kaikessa?
Olen myös hoikka ja huomannut, ettei sillä kyllä miesten kiinnostusta saa, eikä kyllä millään muullakaan ominaisuudella. Suurin osa parisuhteessa olevista naisista on pyöreitä ja hoikat ovat yleensä sinkkuja. Mies ei halua ottaa hoikkaa naista, koska pelkää menettävänsä hänet tai sitten hoikat eivät vaan miehiä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän täysin. Parisuhteet miesten kanssa ovat kammottavia. Olen niin onnellinen, ettei ole miestä. Elämä on ihanaa ja rentoa, eikä kukaan pingota ja nalkuta kotona. Parisuhde miehen kanssa on orjuuden syvin muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulinainen kävelee taas tänäänkin sinne Prismaan katsomaan niitä tavallisia pariskuntia. Jookos?
Hoikkia ei riitä kaikille, niin miehet joutuvat tyytymään siihen pullukkaan.
Silti niitä pullukoita iskupalstoila oikeen haetaan 🤔.
Naiset joilla ei ole veljiä ovat helppo saalis miehille koska ihannoivat heitä liikaa ja se näkyy päälle päin. Painosta viis, helppous houkuttaa.
Mäkun luulin et nykyään pitää olla iso perse. Toista oli nollarilla kun piti olla isot tissit ja pieni perse. Joskus twiggyn aikaan taas piti olla kaikkinensa ruikku ja marilynin aikaan terveen simpsakka äksä.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa ylipainoiset sitten ilamn miehiä, kerran ei kiinnosta lainkaan, kuten sanoitte.
-Tämä on ylipainoisen suojakeino, kun huomaavat, että miehet ei kiinnostu, niin asia käännetään toisinpäin, eli että itseä ei muka kiinnosta.
Kuitenkin illalla parkuu kotonaan yksinäisyyttään ja ottaa sitten liudan koiria tätä paikkaamaan.
Se nyt vaan on biologinen fakta, että mies kiinnostuu lisääntymiskykyisen näköisestä naisesta, eikä mistään läskeistä.
Poikkeuksena fat-loverit, joita on prosentin luokkaa.
Mulle sanottiin nuorena miehen toimesta että juuri persevät, reitevät ja rintavat kiinnostaa koska huokuvat hedelmällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ymmärrän.
Nainen voi olla vaikka millainen hirviö tai naamaltaan petolinnun perse, kunhan vaan on hoikka/laiha.
Jo teininä oli "noloa", jos poikana tykkäsi isommasta tytöstä.
Minut on mm. uhattu hakata, kun olin niin "oksettava läski". Olin silloin vielä alaikäinen.
Jos joku on huudellut painostani, se on aina ollut mies. Tätä on tapahtunut myös aikuisiällä, koskaan en ole tuntenut huutelijaa tai provosoinut mitenkään.
Siis ymmärräthän sinä , että lihavat naiset ovat loukkaus miestä / miehiä kohtaan.
Vaikka olisi täysin tuntematon.
Mutta kaikkien naisten pitää olla ikäänkuin saatavilla ja sellaisessa kuosissa että arvon miehelle kelpaa.
Varattujakin naisia voi edes katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun selaan tinderiä tai mitä tahansa nettideittisivustoa tai sovellusta niin harmittelen sitä miten niin moni nainen valitsee herkuttelun sen sijasta että voisi olla parisuhdemateriaalia.. Se tyyliin tai meikkaamiseen käytetty aika on tuon jälkeen aivan turhaa.
Niin. Mitä miehellä on tarjota naiselle? Pitää olla todella paljon enemmän kuin kikkeli kerran viikossa, jotta nainen luopuisi menetetystä vapaa- ajastaan, kotitliden lisääntymisestä, rahan menetyksestä jne.
Näin on tänäkin päivänä.
Jne, jne.
Okei, sovitaan että miehet on parempia. Rupea siis suhteeseen miehen kanssa. Itse naisena en mitenkään kehtaisi toivoa suhdetta noihin jaloihin olentoihin, vaan tyydyn sovinnolla naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin taitaa olla.
Olen ikääntyessäni nähnyt useamman tapauksen , jossa mies jää äkillisesti tai vaimon lyhyen sairauden jälkeen leskeksi.
Ja parisuhde on vaikuttanut hyvältä ja onnelliselta ja mies surevalta.
Vaan ei mene kauaa , niin on jo uusi nainen.
Ei sillä että pitäisi jäädä loppuiäkseen suremaan, mutta on kyllä tullut mieleen, että voi verrata siihen , että auto romuttuu ja sitä harmitellaan hetki , mutta sitten ostetaan uusi.
Että aivan kuin vaan mies tarvitsisi naisen, ei sen niin väliä, kuka se on.
Eikä mies ikävöisi sitä omaa vaimoa, tiettyä naista , vaan pelkästään sitä ,että pahus, multa meni nainen.
Lihavuus ja ylipaino Suomessa
Suomalaisista 2–6-vuotiaista tytöistä 17 prosenttia ja pojista 27 prosenttia on vähintään ylipainoisia. Lihavia on samanikäisistä tytöistä 4 ja pojista 8 prosenttia.
Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
THL:n mukaan naisissa on enemmän lihavia (painoindeksi vähintään 30)
Ei oo mulla vientii vaikka treenaan ja kroppa on xs kokoa. Monella lihavalla tutulla on vientiä.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on tänäkin päivänä.
Jne, jne.
Taasko tämä? Suomi ei edes olisi joutunut sotaan, jos miehet eivät olisi tehneet niitä päätöksiä, joita tekivät. Jatkosotaa ei olisi edes käyty, ei edes Talvisotaa. En edes jaksa alkaa taas sadannen kerran kertomaan, mitä naiset teki sodan aikana.
Sinua ei edes olisi olemassa, jos ei joku nainen olisi sinua kantanut 9kk ja synnyttänyt henkensä uhalla. Sairaanhoitajista ja lääkäreistä ja opettajista on suurin osa naisia jne jne.
Jos kerta naisella ei ole sinulle nuuta tarjottavaa kuin reikä ja nalkutus, niin jatka, kuten tähänkin asti- yksin.
Lueppa historiasi uudestaan, Suomella ei ollut mitään mahdollisuuksia välttää sotia.
-Ja miehet pelasti itsenäisyyden, samaan aikaan kun naiset kotirintamalla kutoi villasukkia.
Miehet ne siellä naapurimaassakin sodan aloittivat, eivät naiset.
Naiset kyllä sodan aikana hoitivat esimerkiksi maatilat ilman miehiä ja kuten tiedät , se oli raskasta työtä silloin.
Hevosetkin oli viety rintamalle eikä koneita juuri ollut.
Ja kummasti Tinderissä on miehiä ööö 80%, joista 3/4 ei saa mätsejä, ja naisia 20%, joista kaikki saa vähintään 10 mätsiä. Kumman pitäisi miettiä enemmän sittä, että onko parisuhdemateriaalia vai ei?