Tyttöystävä alasti muiden miesten kanssa
Pitkään mietin, tohdinko tätä kirjoittaa. Ajattelin nyt kuitenkin jakaa, jos kuulisi, onko muilla samanlaisia kokemuksia. Tyttöystäväni on yliopistovaihdossa Saksassa. Hän on löytänyt vaihdossa hyviä uusia ystäviä, joiden kanssa ovat puuhanneet kaikenlaista. Lauantaina kun skypetettiin, niin tyttöystävä sanoi, että olivat tällä ystäväporukalla menossa läheiseen kylpylään päiväksi. Hän kertoi etukäteen, että kaikki saunat olisivat kylpylässä sekasaunoja ja että niissä ollaan alasti (ilmeisesti tavallista Saksassa). Kysyi, että haittaako se ajatuksena minua. Vastasin kieltävästi, vaikka tunsinkin vähän mustasukkaisuutta. En kuitenkaan siinä määrin, että haluaisin rajoittaa hänen menemisiään. Samaan aikaan erikoisella tavalla kiihotti. Tyttöystävä alasti muiden miesten edessä ilman seksuaalista ajatusta kenenkään osalta (ainakaan paperilla). Eikä itselläni mahdollisuutta olla mukana; minkälaisia katseita sulot ovat saaneet?
Ystäväporukka koostuu neljästä miehestä ja kahdesta naisesta. Sunnuntaina hän laittoi viestiä, että kylpyläreissu oli todella onnistunut kaikkien mielestä ja oli ihanaa päästä pitkästä aikaa saunaan. Enempää ko. aiheesta ei puhuttu. Olisi mukava kuulla, onko muilla kokemuksia, joissa oma puoliso on nakuillut toisen sukupuolen seurassa? Mitä ajatuksia se teissä on herättänyt? Tämä on suhteessani uusi asia itselle. Näin kaukosuhteessa tapaus on laittanut ajatukset myllertämään. Esim. että seuraavan kerran, kun menen käymään Saksassa lokakuussa, niin muutkin miehet huoneessa tietävät, mihin muotoon tyttöystäväni sheivaa. Huom. trollit älkää vaivautuko.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omalla vaimolla nuo on ainoat syyt. Joko muut miehen näkevät paljaan pillun tai vierasta on varmasti luvassa.
Onko tästä teillä siis kokemusta? Saunooko vaimosi esim. alasti vieraiden miesten kanssa? Ja tällä sinun hyväksyntäsi? Paljas pillu merkkinä sinulle "kotihiirelle", että panemaan tässä lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avopuoliso oli tyttöjen reissulla muutama vuosi takaperin Espanjassa. Olivat uskaltautuneet (minulta kysymättä, vielä kuumempaa..) nakurannalle. Lähetti rannalta selällään maaten selfien saatteella ajelin kaikki pois, niin on siistimpää. Koko viikko tuli masturboitua kuvalle ja ajatukselle avokista miesten kuolattavana.
Tuo oli tosi upeaa häneltä! Jatkoitteko kiusaamista tuossa hengessä yhtään pidemmälle? Todella kuumaa, tuollaisesta naisesta kannattaa pitää kiinni.
Kotiin päästyä seksi oli huomattavasti tavallista kiihkeämpää. Kai siinä alitajuisesti vaikutti se, että yritin pumpata kilpailun avokista pois :) Mainitsin jossain kohtaa, että kävitte sitten nauttimassa rajattomasta rusketuksesta, mutta enemmän se oli sanatonta sähköä välillämme. Avokki kyllä huomasi, mitä kuva oli etänä minulle aiheuttanut "kiimapäissään". Asia tuli kerran myöhemmin puheeksi, kun olimme tuttavapariskunnan kanssa sekasaunassa. Avokki silloin kertoi rantsukeikasta, ja ettei "luonnollisessa" tilanteessa nakuilussa ole mitään erikoista. Ja kierosti samaan aikaan tiesi, minkä eroottisen paineen minulle muistolla aiheutti, ja juuri vielä kun oltiin alasti lauteilla :) Näistä syistä juuri toki rakastankin häntä...
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän että miestähän kiihottaa tuo asia. Hitto, pitää ensi kerralla jotenkin tarttua syöttiin kun hän ottaa puheeksi. On varmaan yrittänyt vihjata koko ajan juuri kiihottumistaan mutta en ole tajunnut. Tästähän voi irrota meille ties mitä nautinnon hetkiä.
No kyllä! Ja aina parempi, jos tarjoat paljasta pintaa ns. luonnollisessa tilanteessa. Otat ulkomailla aurinkoa yläosattomissa, käyt alasti saunassa muidenkin miesten seurassa. Minua ainakin kiihottaa nämä kokemukset oman puolison kanssa, etenkin kun esitetään ettei tilanteissa ole mitään seksuaalista ja seuraan vierestä :) Eikä mekään heti täysnakuilulla aloitettu, vaan vaimo jätti ensin rintsikat pois mekon alta ja antoi tahallaan nännin vilkkua ravintolassa. Ja seuraavana päivänä sitten rantsuun topless (nämä Espanjasta).
Vierailija kirjoitti:
Jännä keskustelu… En ole aiemmin osannut ajatella että miestä tosiaan voi kiihottaa kun muut miehet katsovat omaa kumppania.
Minun mieheni usein kertoo minulle, että huomasinko miten joku mies/miehet katsoivat minua. Ihan vaatteet päällä siis. Olen aina sanonut että en huomannut enkä oikeastaan uskokaan…
Nyt ymmärrän että miestähän kiihottaa tuo asia. Hitto, pitää ensi kerralla jotenkin tarttua syöttiin kun hän ottaa puheeksi. On varmaan yrittänyt vihjata koko ajan juuri kiihottumistaan mutta en ole tajunnut. Tästähän voi irrota meille ties mitä nautinnon hetkiä.
Ei todellakaan ole varmaa että kiihottaa välttämättä. Voi olla myös että sanoo siksi että on mustasukkainen ja kun tartut syöttiin niin paska lentää tuulettimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä! Ja aina parempi, jos tarjoat paljasta pintaa ns. luonnollisessa tilanteessa. Otat ulkomailla aurinkoa yläosattomissa, käyt alasti saunassa muidenkin miesten seurassa. Minua ainakin kiihottaa nämä kokemukset oman puolison kanssa, etenkin kun esitetään ettei tilanteissa ole mitään seksuaalista ja seuraan vierestä :) Eikä mekään heti täysnakuilulla aloitettu, vaan vaimo jätti ensin rintsikat pois mekon alta ja antoi tahallaan nännin vilkkua ravintolassa. Ja seuraavana päivänä sitten rantsuun topless (nämä Espanjasta).
Joo, täytyypä vähän kerrassaan ottaa ohjelmistoon. Olen ollut hämmentynyt mieheni kommenteista, en ole tiennyt miten suhtautuisin. Hiljaa mielessäni vaan ihmetellyt, miksi kommentoi huomanneensa toisten katseet.
Mutta nyt näiden juttujen jälkeen ymmärrän.
Miestä on ihana kiusoitella ja kiihottaa, menee siitä jossain vaiheessa aivan sekaisin ja sitten on menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä keskustelu… En ole aiemmin osannut ajatella että miestä tosiaan voi kiihottaa kun muut miehet katsovat omaa kumppania.
Minun mieheni usein kertoo minulle, että huomasinko miten joku mies/miehet katsoivat minua. Ihan vaatteet päällä siis. Olen aina sanonut että en huomannut enkä oikeastaan uskokaan…
Nyt ymmärrän että miestähän kiihottaa tuo asia. Hitto, pitää ensi kerralla jotenkin tarttua syöttiin kun hän ottaa puheeksi. On varmaan yrittänyt vihjata koko ajan juuri kiihottumistaan mutta en ole tajunnut. Tästähän voi irrota meille ties mitä nautinnon hetkiä.Ei todellakaan ole varmaa että kiihottaa välttämättä. Voi olla myös että sanoo siksi että on mustasukkainen ja kun tartut syöttiin niin paska lentää tuulettimeen
Tähän en usko.
Ja meillä voidaan keskustella asioista, ei ole lentänyt paska tuulettimeen mistään asiasta.
Tämä ei vaan ole tullut puheeksi mutta seuraavalla kerralla varmasti tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, täytyypä vähän kerrassaan ottaa ohjelmistoon. Olen ollut hämmentynyt mieheni kommenteista, en ole tiennyt miten suhtautuisin. Hiljaa mielessäni vaan ihmetellyt, miksi kommentoi huomanneensa toisten katseet.
Mutta nyt näiden juttujen jälkeen ymmärrän.
Miestä on ihana kiusoitella ja kiihottaa, menee siitä jossain vaiheessa aivan sekaisin ja sitten on menoa.
Kerro sitten, mitä keksit :) Tuntuu, että tuolla omalla miekkosella samaa taipumusta. Ujona piimänä en keksi, millä kiusoittelulla aloittaisin.
Muijan allit sitä luokkaa että en halua että kukaan kavereistani järkyttyy
Kiihottaa kun vaimo on alasti muiden miesten nähden. Kimppasaunat ja -paljut ovat kivoja.
Ollaan me niin erilaisia, me miehetkin. Joku ahdistelee ajatusta, että joku näkee tyttöystävän alasti. Joku toinen toivoo, että vaimo/tyttöystävä menisi pantavaksi orgioihin.
Oltiin pohjoisessa vaeltamassa tyttöystävän 26v kanssa ja pystytettiin teltta autiotuvan viereen. Ainoastaan vanhempi noin 60v mies oli paikalla saman aikaan. Siinä tehtiin ruokaa ja juteltiin ja huomasin, miten se katseli välillä tyttöystäävääni, kun se siinä jotain pylly pystyssä kaivoi rinkasta. Mies lämmitteli saunan ja toivotti tervetulleeksi mukaan. Jostain syystä tyttöystäväni vaikutti yllätyksekseni ideaa hyvänä, eikä jaksanut odotella miehen saunovan ensin. Jotenkin se sähköinen tunnelma, kun nuori treenattu nainen riisuu vanhemman tuntemattoman miehen edessä itsensä ja antaa miehen katsella itseaan. Itse yritin katsella muka muualle ja olla kuin en huomaisi ollenkaan miehen silmäilyä. Useamman päivän yksinään vaeltaminen oli varmasti tehnyt tehävänsä, kun herralla oli huomattavia vaikeuksia pitää erektiota kurissa ja piilossa. Annoin miehen mennä jo kaksin tyttöystäväni kanssa edeltä saunaan ja jäin itse vilvoittelemaan vielä hetkeksi. Perästä mentyäni saunaan miehellä oli täysi seisokkki päällä ja aika kookas kalu. Jotenkin se ylpeys omasta naisesta ja minkä halun se aiheutti vieraassa miehessä oli kiihottavaa. Yöllä pantiin kyllä aika kovaäänisesti teltassa ja tyttöystäväni oli todella kiimaisena. Tiedä sitten oliki vanhempi herra kuulolla, mutta lisää värinää se toi.
No mikäs sen kiihottavampaa, jos tarjolla on sekä pimppaa että munaa ja pyllynreijät päälle. Runks runks!
M55
Kyllä routo porsaan kotiin ajaa. Jopa Saksasta. Minä sanoinsin pokkana sille, että jos haluat panna niin pane. Ite sitten kertoisin että kaveri ehdotellut kans imu ja persehommia.