Twitter muuttuu vaaralliseksi Elon Muskin myötä
Äärioikeistolaiset saavat vapaammin laukoa typeriä mielipiteitään esim. wokea vastaan.
On todella vahingollista jos esim. lasten transhoitoja Vastustavat mielipiteet saavat olla kaikkien nähtävillä.
Kommentit (14)
Mitä vikaa siinä on että joku yrittää pysäyttää tätä sairasta agendaa. Sananvapautta yritetään viedä järjellisiltä ihmisiltä sensuroimalla, haukkumalla ja luokittelemalla kuten ap.
Ei siellä nyt sentään ihan vapaasti saa laukoa mitä tahansa, saihan Kanyekin juuri bannit hakaristi ym. sekoilujensa takia.
Twitter on nykyään pelkkä vitsi. Ei sitä kukaan enää ota tosissaan. Lol.
Joo, varsinkin niiden pedofiilihastagien poistaminen oli tooosi vaarallista
Twitter oli hyvä ottaa pois woke-valehtelijoiden käsistä. Jokainen entistä twitterin toimintamallia mahdollistanut, pitää saada vastuuseen.
Onhan se kurjaa kun joutuu näkemään myös niitä omasta näkemyksestä eriäviä mielipiteitä.
Liberaaleja viduddaa kun konservatiisia näkemyksiä saa ylipäänsä jossain julkisesti esittää.
Se oli vasemmistoliberaalien ja sairaimpien sieltä päästä vallankäyttöväline. Twitter nykyisellään voi tuoda mahdollisuuden korjata asioita oikeaan suuntaan.
Jos sananvapaus on sinusta vaarallista niin ehkä kannattaa mennä sinne omaan kuplaan hymisemän samanmielisten kanssa.
Miten lasten transhoitojen vastustaminen on vahingollista?Kyllä asia on päinvastoin. Toivottavasti ap:lla ei ole lapsia joiden mieltä ja kehoa pilata. Minullakin oli pienenä vaihe jolloin olisin halunnut olla poika koska suurin osa leikkikavereistakin oli poikia. Vaihe meni ohi ja olen erittäin tyytyväinen että olen naisellinen nainen. Kauheeta jos minulla olisi ollut woke vanhemmat, olisivat varmaan pilanneet mieleni ja kehoni loppuiäksi.
Eli jos mielipide on apn mielestä typerä, niin se olisi aivan okei sensuroida?
Aika läpinäkyvää, varsinkin tuo lasten vetäminen mukaan.
Ap on trolli, samoin muutkin.
Onhan se väärin, jos on väärää mieltä.
Oletko tosissasi? Lasten transhoitoja pitääkin vastustaa kuten kaikkea woke hömpötystä. Aivan sairasta!