Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä alasti muiden miesten kanssa

Vierailija
22.09.2021 |

Pitkään mietin, tohdinko tätä kirjoittaa. Ajattelin nyt kuitenkin jakaa, jos kuulisi, onko muilla samanlaisia kokemuksia. Tyttöystäväni on yliopistovaihdossa Saksassa. Hän on löytänyt vaihdossa hyviä uusia ystäviä, joiden kanssa ovat puuhanneet kaikenlaista. Lauantaina kun skypetettiin, niin tyttöystävä sanoi, että olivat tällä ystäväporukalla menossa läheiseen kylpylään päiväksi. Hän kertoi etukäteen, että kaikki saunat olisivat kylpylässä sekasaunoja ja että niissä ollaan alasti (ilmeisesti tavallista Saksassa). Kysyi, että haittaako se ajatuksena minua. Vastasin kieltävästi, vaikka tunsinkin vähän mustasukkaisuutta. En kuitenkaan siinä määrin, että haluaisin rajoittaa hänen menemisiään. Samaan aikaan erikoisella tavalla kiihotti. Tyttöystävä alasti muiden miesten edessä ilman seksuaalista ajatusta kenenkään osalta (ainakaan paperilla). Eikä itselläni mahdollisuutta olla mukana; minkälaisia katseita sulot ovat saaneet?

Ystäväporukka koostuu neljästä miehestä ja kahdesta naisesta. Sunnuntaina hän laittoi viestiä, että kylpyläreissu oli todella onnistunut kaikkien mielestä ja oli ihanaa päästä pitkästä aikaa saunaan. Enempää ko. aiheesta ei puhuttu. Olisi mukava kuulla, onko muilla kokemuksia, joissa oma puoliso on nakuillut toisen sukupuolen seurassa? Mitä ajatuksia se teissä on herättänyt? Tämä on suhteessani uusi asia itselle. Näin kaukosuhteessa tapaus on laittanut ajatukset myllertämään. Esim. että seuraavan kerran, kun menen käymään Saksassa lokakuussa, niin muutkin miehet huoneessa tietävät, mihin muotoon tyttöystäväni sheivaa. Huom. trollit älkää vaivautuko.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen kohtalontoveri täällä. Oma tyttöystäväni oli vaihdossa Hollannissa muutama vuosi sitten, ja kertoi käyneensä kämppistensä kanssa saunomassa. Siellä sama kuin Saksassa, eli kylpylöissä ollaan alasti. Seurueeseen oli kuulunut 1 nainen ja 2 miestä, joista toinen oli Ranskasta ja toinen Englannista. Nainen oli Portugalista. Olen ihan varma, että miehet ovat varmasti nauttineet nakuilusta, mutta ne on vähän niitä juttuja, joille ei voi Suomesta käsin mitään. Koin sen itse aika häiritsevänä, että ne äijät näkivät kaiken alapäätä myöten, mutta minkäs teet. En ainakaan kuullut (ja miksi olisinkaan) että homma olisi edennyt panemiseen missään kohtaa sitä puolivuotista, mutta eihän se hyvältä tuntunut, että miespuoliset kämppikset olivat nähneet ihan kaiken.

En missään nimessä halua olla liian mustasukkainen, mutta noi on niitä tilanteita, missä olisin itse ollut mielummin paikalla. Esim. Suomessa on sittemmin ollut yhteisten kavereiden kanssa alastonta sekasaunomista, mutta se on ollut mulle ok, koska olen ollut itsekin siellä.

Hyvin sanoitit omia ajatuksiani eteenpäin. Käsittelittekö asiaa myöhemmin vai menikö omalla painolla? Tässä tyttöystäväni seurueessa kaikki miehet sinkkuja, ja vituttaa, että siellä on useamman tunnin wank bankit koottuna täysin estoitta. Koska sitähän se voi heteromiehelle hyvinkin vain olla, vaikka kuinka alastomuus verhotaan luonnolliseksi saunoessa.

No kävimme aiheesta lyhyen keskustelun. Sanoin, etten nyt oikein ole innoissani tästä ja hän taas oli että miksi asia olisi big deal - näkisiväthän he melkein kaiken bikineissäkin. Mutta ainakin mun mielestä on aika olennainen ero sillä, että onko nähty mitä siellä bikinien alla olisi. Ja jotain hän selitti, että peli oli reilua, koska kaikki näkivät kaikki alasti, ja se on toki totta.

Mutta ihan saletisti miehet ovat ajatelleet häntä ja toista naispuolista kämppistä (joka oli ainakin omasta mielestäni myös aika hyvännäköinen) myöhemmin r*nkatessaan. Enkä tuomitse niitä miehiä siitä, ihan normaaliahan se olisi. Ainakin itse kiihotun ihan eri tavalla jonkun tutun näkemisestä alasti kuin täysin tuntemattomien. Mutta ekasta kylpylävisiitistä tosiaan käytiin keskustelua, mutta käsittääkseni niitä reissuja tuli sitten vielä lisää. Niihin ei enää sen enempää menty, koska en minäkään mikään ilonpilaaja halua olla. 

Vierailija
42/95 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vaimon kanssa kesällä 2019 Adrianmeren rannikkokohteessa. Hotellissamme oli yksityisranta, ja vaimo alkusuostuttelun jälkeen oli koko viikon rannalla yläosattomissa. Rinnat paljaina sekä auringossa että vedessä, vain rantabaariin kietaisi tuubitopin päälle. Tarjoilija Mirko kyllä kantoi drinkkejä myös suoraan aurinkotuoleille, jolloin hän pääsi ihailemaan vaimoni b-kupin rintoja lähietäisyydeltä. Viimeisenä iltana hotellin ravintolassa Mirko yltyi kevyeen flirttiin vaimon kanssa, kehui kaunista rusketusta ja kuinka antava mekko näytti, että myös rinnat olivat saaneet auringon huomion.

On se vain ihanaa, että poissa kotoa pääsee esittelemään vaimon kurveja ventovieraille ja hänen sisäinen pieni eksibitionisti valloilleen. Oli nimittäin ensimmäisen päivän jälkeen itsestäänselvyys, että bikinin yläosa saikin jäädä hotellihuoneeseen. Kiusallani sitä aina kuitenkin rannalle lähtiessä tiedustelin ja vaimo vastasi, ettei yläosaa tänäänkään tarvitse. On järisyttävän kiihottavaa kun oma vaimo on rinnat paljaana kaikkien nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä uhkana, että tyttöystävä näkee jollakin megamunan ja se alkaa kiinnostamaan.

Vierailija
44/95 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä istut yksin kotona ja samalla naisesi viihtyy alastomana muiden miesten seurassa.

Reilua? Ei ole. Kyllä tuollaiset kokemukset kuuluu kokea yhdessä.

Vierailija
45/95 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän kiihottavaa....olin aiemmin vaimolleni kuiskutellut, miten haluaisin kokea sellaisen missä häntä koskettelee tai rakastelee toinen mies nähteni. Askela kerrallaan piti edetä, mutta nakusaunasta ystäväni kanssa asiat etenivät aika luonnollisesti sänkyyn saakka. Kiihotti aivan törkeästi kun rouva nousi rinnat heilahdellen lauteille väliiimme ja näin miten ystäväni katse hakeutui siihen kiitoratatupsulle. Molemmillä vähän nousi seisomaan ja vaimo kikatteli että miten nyt noin upeaa saunaseuraa osuikin..... Se ensimmäinen hetki, kun hän suihkussa otti ystävältäni kalun huulien väliin meinasi jo olla itsellei liikaa....

Vierailija
46/95 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän se hyvältä tuntunut, että miespuoliset kämppikset olivat nähneet ihan kaiken.

No kävimme aiheesta lyhyen keskustelun. Sanoin, etten nyt oikein ole innoissani tästä ja hän taas oli että miksi asia olisi big deal

Mutta ekasta kylpylävisiitistä tosiaan käytiin keskustelua, mutta käsittääkseni niitä reissuja tuli sitten vielä lisää. Niihin ei enää sen enempää menty, koska en minäkään mikään ilonpilaaja halua olla. 

Ihan näin välihuuteluna, kun luin tekstiäsi. Voin olla väärässä, mutta vaikutat (ainakin vaihdon aikaan) nuorelta ja naiivilta, jota puoliso vei tässä asiassa kuusi nolla. Teit selväksi, että tyttöystäväsi alastomuus häiritsee - hyvä. Hänen vastaus oli vähätellä kokemustasi. Ja jo valmiiksi valta-asemassa, sillä kylpylässä oli jo käyty. "Ei siinä mitään, kun meni jo :)"

Ja keskustelunne pohjalta toimenpide oli, että alastomia kylpyläreissuja tuli lisää. Tiedät sen, vaikket halunnut ottaa enää puheeksi. Ihan väkisin tulee mieleen, että ehkä se nimenomaan oli tyttöystäväsi, joka kämppisten harrastuksesta oli innoissaan ja nähnyt "big dealin". Ja ymmärrän kyllä hyvin, ettet reissuja halunnut ottaa enää puheeksi, kun ne porukalle niin tärkeitä tuntuivat olevan.

Vierailija
47/95 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran lohtua(?), että kyllä ne naisetkin vilkuilee miesten varustuksia. Tekevät sen vielä siten salaa, että miehet eivät sitä huomaa.

Sekasaunassa on ollut useamman kerran tilanne, jossa ennen saunaa en saa huomiota, mutta saunan jälkeen naiset tekevät tikusta asiaa ja tulevat juttusille.

Vierailija
48/95 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran lohtua(?), että kyllä ne naisetkin vilkuilee miesten varustuksia. Tekevät sen vielä siten salaa, että miehet eivät sitä huomaa.

Sekasaunassa on ollut useamman kerran tilanne, jossa ennen saunaa en saa huomiota, mutta saunan jälkeen naiset tekevät tikusta asiaa ja tulevat juttusille.

Totta on työ- tai harrastuskaveri tulee tuntea

Vierailija
49/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eihän se hyvältä tuntunut, että miespuoliset kämppikset olivat nähneet ihan kaiken.

No kävimme aiheesta lyhyen keskustelun. Sanoin, etten nyt oikein ole innoissani tästä ja hän taas oli että miksi asia olisi big deal

Mutta ekasta kylpylävisiitistä tosiaan käytiin keskustelua, mutta käsittääkseni niitä reissuja tuli sitten vielä lisää. Niihin ei enää sen enempää menty, koska en minäkään mikään ilonpilaaja halua olla. 

Ihan näin välihuuteluna, kun luin tekstiäsi. Voin olla väärässä, mutta vaikutat (ainakin vaihdon aikaan) nuorelta ja naiivilta, jota puoliso vei tässä asiassa kuusi nolla. Teit selväksi, että tyttöystäväsi alastomuus häiritsee - hyvä. Hänen vastaus oli vähätellä kokemustasi. Ja jo valmiiksi valta-asemassa, sillä kylpylässä oli jo käyty. "Ei siinä mitään, kun meni jo :)"

Ja keskustelunne pohjalta toimenpide oli, että alastomia kylpyläreissuja tuli lisää. Tiedät sen, vaikket halunnut ottaa enää puheeksi. Ihan väkisin tulee mieleen, että ehkä se nimenomaan oli tyttöystäväsi, joka kämppisten harrastuksesta oli innoissaan ja nähnyt "big dealin". Ja ymmärrän kyllä hyvin, ettet reissuja halunnut ottaa enää puheeksi, kun ne porukalle niin tärkeitä tuntuivat olevan.

Joo, varmaan olinkin heikko, mutta ei ole kovin helppoa täältä Suomesta käsin vaikuttaa tapahtumiin muualla. Ja tosiaan en halua vaikuttaa miltään kontrollinhaluiseltakaan tyypiltä. Sitä en tiedä oliko hän nähnyt jollain miespuolisella kaverillaan "big dealin", mutta sen tiedän, että kahteen otteeseen kävin paikan päällä, ja ainakin silloin pantiin useampi kerta päivässä. Ja yhdessä ollaan edelleen. Mutta tietenkään en voi koskaan tietää mitä kaikkea ulkomailla on tapahtunut. Olen itsekin ollut vaihdossa, joskin sinkkuna, ja ainakin silloin kaikki varatutkin paneskelivat ympäriinsä, joten tiedän mitä se poissa kotoa oleminen on.

Vierailija
50/95 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eksä ainakin nussi saman kämpän ja opiskeluporukan miehet läpi. Kun kävin siellä, miehet katselivat häpeillen muualle. Minä tiesin eksän harrastuksista. Toiset miehet eivät tienneet minun tietävän. Omalla tavallaan tuo oli hauskaa.

Vierailija
51/95 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl saksassa nudistirantojen saunat on orgia paikkoja,kokemusta on.

Vierailija
52/95 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl saksassa nudistirantojen saunat on orgia paikkoja,kokemusta on.

Tiesitkö, että siellä oli viikonloppuna vaalit.

Vierailija
53/95 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä oliko hän nähnyt jollain miespuolisella kaverillaan "big dealin", mutta sen tiedän, että kahteen otteeseen kävin paikan päällä, ja ainakin silloin pantiin useampi kerta päivässä.

Muuttuiko mustasukkaisuus kiihotukseksi/kilpailutilanteeksi? Ja siis mukava kuulla, että olette edelleen yhdessä. Tarkoitan, että panettiko sinua enemmän sen takia, että muut olivat nähneet tyttöystäväsi alasti. Pystyitkö kääntämään sen voimavaraksi? Nöyryyttää myöntää, mutta itseä kiihottaa oma tyty tällä hetkellä enemmän, kun hän on Saksassa ilman minua riisunut muiden miesten edessä. -Ap

Vierailija
54/95 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus toisesta suunnasta.

Olen naimisissa oleva mies, 10 vuotta yhteistä eloa. Kuulun harrastusporukkaan, jossa on miehiä ja naisia, yksi pariskunta. Vaimoni ei ole osa tätä, eikä hänellä ole haluakaan.

Porukalla vietetään iltaa ja viikonloppuja säännöllisen epäsäännöllisesti. Käydään tietenkin myös saunassa. Aina on ollut erikseen miesten ja naisten vuorot.

Hetki sitten oltiin pariskunnan kotona, vietettiin iltaa, saunottiin yms. Mentiin miesporukalla saunaan pariskunnan mies, Kalle, ei tullut. Sen sijaan jonkun ajan kuluttua Kallen vaimo Rea tuli saunaan. Alasti tietenkin, niin kuin on tapana. Olin aika kiusaantunut, mutta en kehdannut lähteäkään. En siksi, että häpeäisin olla alasti tai muuta, vaan siksi, että tiesin ettei vaimoni olisi ajatuksesta pitänyt. Tuijottelin lähinnä lattiaan ja koitin jutella luonnollisesti. Muille tämä vaikutti olevan ihan ok. Kalle tuli vasta myöhemmin saunaan, kun oli katsonut pienten muksujen perään muiden saunoessa.

Arvostan Kallea ja Reaa todella paljon, ja monet kerrat ollaan autettu toisiamme. Ollaan tunnettu vuosia. Tuntui silti, että jotain kirjoittamatonta sääntöä oli rikottu. Toisaalta minussa ei ollut miestä sanoa Realle, että homma ei ollut ok. Olisi voinut edes muodon vuoksi kysyä, onko ok.

Itse en haluaisi, että vaimoni käy vieraiden miesten kanssa alasti saunassa. Varsinkaan, kun en ole paikalla. Tiedän, että hän ajattelee samoin. Tunnen tästä huonoa omaa tuntoa, että minun ei olisi pitänyt joutua tilanteeseen.

En jostain syystä myöskään halua sanoa ystävilleni, että koin asian epämiellyttäväksi. En haluaisi myöskään riskeerata porukan dynamiikkaa. Ja alastomuus on ihan luonnollista, joten oma tiukkapipoinen suhtautuminenkin nolottaa.

Kolmas asia on, että oma ajatukseni siitä, että tilanne oli jotenkin "väärin", sai sen tuntumaan "ensijärkytyksen" jälkeen kiihottavalta. (Siis ajatuksen tasolla, ei siinä mitään fyysistä vastetta tullut...) Varsinkin se, että Rea oli saunassa ilman Kallea. Häpeän tätä, koska tuntuu helvetin väärältä, että sain kiksejä tilanteesta. Siis he ovat molemmat hyviä ystäviäni, kiihottuminen Reasta tuntuu väärältä.

Vierailija
55/95 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin jo aikoja sitten kiihottuvani ajatuksesta, että muut miehet himoavat vaimoani. Joku juhannussauna oli, jossa ensi kertaa minä vaimoni ja kaksi muuta miestä löylyteltiin. Vaimo tajusi, että kerää katseita paljaille rinnoilleen ja kiitoratamalliin sheivatulle jalkovälilleen....ja antoi näkyä ihan kunnolla. Myöhemmin yöllä sängyssä sanoin että vähän kiihotuin siitä saunahetkestä ja hän myönsi kokeneensa itsekin kiihottavana olla alasti vieraiden miesten nähden.  

Vierailija
56/95 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomasin jo aikoja sitten kiihottuvani ajatuksesta, että muut miehet himoavat vaimoani. Joku juhannussauna oli, jossa ensi kertaa minä vaimoni ja kaksi muuta miestä löylyteltiin. Vaimo tajusi, että kerää katseita paljaille rinnoilleen ja kiitoratamalliin sheivatulle jalkovälilleen....ja antoi näkyä ihan kunnolla. Myöhemmin yöllä sängyssä sanoin että vähän kiihotuin siitä saunahetkestä ja hän myönsi kokeneensa itsekin kiihottavana olla alasti vieraiden miesten nähden.  

Aikoja sitten!?! Milloin tämä tarina taphtui… jos se oli 1900 luvun puolella, sinulla on tarkka muisti. Harva muistaa yksittäisiä saunareissuja useamman vuosikymmenen takaa

Vierailija
57/95 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi mukava kuulla, onko muilla kokemuksia, joissa oma puoliso on nakuillut toisen sukupuolen seurassa? Mitä ajatuksia se teissä on herättänyt?"

- Tyttöystävä alasti muiden miesten edessä ilman seksuaalista ajatusta? Uskokoon ken tahtoo. Miten muka mies voi olla ilman seksuaalisia ajatuksia, jos mies näkee täysin alastoman naisen??? Herätyyys!!!

Niitä kokemuksia? Täältä pesee!

Vaimoni oma isä on nähnyt tytärtään täysin alasti jopa n. 18-vuotiaaksi asti! Ihme meininkii siellä vaimoni lapsuudenperheessä... Joo-oo; siellä ne saunoivat yhdessä täysin alastomina molemmat monta vuotta... Myös oma vanha isäni on nähnyt, kun aviovaimoni oli TÄYSIN ALASTI suihkussa ja siitä mä oon vieläkin (n. 14 vuotta myöhemmin) iha hemmetin katkera!!! Varsinki ku minun vaimolla on iha hemmeti seksikäs peppu!!! Vaimoni oli sillo parikymppinen ja todellinen seksiä tihkuva nainen isolla N-kirjaimella. Siinä sai isäni enemmä ku ois ikinä ansainnu!!! Ja mä sain katkeruutta faijaani kohtaan, joka on sittemmin vain pysynyt ja kasvanut entisestään... =(

Vaimon kanssa oltiin kerran julkisesti hiekkarannalla. Mä olin täysin nakuna ja vaimolla vain bikinien yläosa silloin päällä. Emme [ole] kuulleet pahaa sanottavaa toiminnastamme jälkikäteen - tapauksesta n. 10-11 vuotta. Ehkä se johtuu siitä, että se ranta oli hieman "syrjässä kaikesta"... No, mutta kuitenkin siinä tilanteessa minun aviovaimoni paljas pillu oli siinä kaikkien mahdollisten ihmisten silmien edessä... ja aviovaimoni paljas herkkupeppukin oli myös "esittelyssä" silloin... Hän siis esitteli sulojaan oikein auliisti silloin... Kokeiltiin silloin jopa sitä, että millaista on uida sukuelimet täysin paljaana. Vaimonikin. Tää keissi oli minun ja vaimoni "yhteinen sopimus", joten sen takia ei oo aiheuttanut minulle niin paljoa tunnontuskia jälkikäteen... ku ei ollu tuttuja paikalla!

Tämä on kyllä kaiken huippu: oltiin kerran erään vapaan suunnan srk:n juhannusjuhlilla, nii siellä naisten suihkut oli uima-alueelle päin. Ja totta kai siellä oli myös miehiä uimassa... ja ku sieltä naisten suihkujen puolelta oven avas, nii "kaikki näkyi" sinne uima-alueelle. Totta kai aviovaimonikin siellä sit täysin nakuna heilui ja ties kuinka monta äijää näki aviovaimoni tissit paljaana, pillu paljaana, herkkupeppu paljaana! Ja minä puolestani sain haukkumiset oman seurakuntamme johtavan pastorin vaimolta, että olin muka "naisia katselemassa", vaikka olin vain - ihan turhaan - yrittämässä estää muita miehiä näkemästä omaa vaimoani alasti! Sillä ei mittää väliä ollu, vaikka muut miehet siellä näkivät minun aviovaimoni täysin alasti, mutta minut kyllä tuomittiin "naisten katselusta", vaikka sitä en edes tehnyt! Yritin vain suojella omaa vaimoani, enkä siinä onnistunut. =(

Eli silloin minua haittaa ja hemmetisti, jos joku tuttu mies näkee aviovaimoni täysin nakuna. Mutta jos kyseessä o täysin tuntematon ja vieraaksi myös jäävä mies, nii se silloin se on eri asia: aviovaimoni sais ihan vapaasti vaikka tyrkyttää paljasta herkkupeppuaan tuntemattomalle äijälle... Sellane ajatus kiihottaa mua...

Minun itseni kohdalla tää on jonkin verran eri asia. Minua haittaisi vain se, jos oma äitini näkee minut täysin nakuna.

Vierailija
58/95 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas asia on, että oma ajatukseni siitä, että tilanne oli jotenkin "väärin", sai sen tuntumaan "ensijärkytyksen" jälkeen kiihottavalta. (Siis ajatuksen tasolla, ei siinä mitään fyysistä vastetta tullut...) Varsinkin se, että Rea oli saunassa ilman Kallea. Häpeän tätä, koska tuntuu helvetin väärältä, että sain kiksejä tilanteesta. Siis he ovat molemmat hyviä ystäviäni, kiihottuminen Reasta tuntuu väärältä.

Anteeksi ranskani, mutta mielestäni sait helvetin kiihottavan kokemuksen. Juuri tuo alleviivaus, ettei saunassa ole mitään seksuaalista. Saattoi hyvin olla Kallen ja Rean yhteinen fantasia, että Rea on alasti teidän muiden miesten kanssa. Jos näin on, voin vain kuvitella miten hyviä säväreitä Rea sai ja myöhemmin jakoi sinun vaivautuneista katseista.

Olin kolmisin vaimon ja hänen naispuolisen ystävän kanssa saunassa. Meillä oli saunavuoro ja ystävä aidosti sattumalta kylässä. Kysyttiin, lähteekö mukaan ja ollaanko pyyhkeillä vai ilman. No ilman kaikki halusimme olla. Aika pian minulle valkeni, että ystävä on eksibitionisti ja kiusoitteli minua pienillä eleillä. Nosti jalat ylälauteelle ennen kuin tulin saunaan, hieroi suihkusaippuaa rintoihin juuri kun tulin kylppäriin jne. Sai oloni tuntumaan helvetin väärältä, joka vain lisäsi kiihotusta, "oltiinhan saunomassa". Mitään meidän välillä ei koskaan ole tapahtunut eikä tapahdu, mutta sanattomasti hän kyllä tietää, mitä minulle tarjoili.

Vierailija
59/95 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Aikoja sitten!?! Milloin tämä tarina taphtui… jos se oli 1900 luvun puolella, sinulla on tarkka muisti. Harva muistaa yksittäisiä saunareissuja useamman vuosikymmenen takaa[/quote]

Kyllä tämä papparainen muistaa ne harvat sekasaunakerrat. Vuonna 1981 oli 2 tällaista saunomista, 1982 yksi kerta, 1986 2 kertaa, 1987 yksi kerta, 1988 2 kertaa ja 1989 2 kertaa. Kun olen noiden jälkeen ollut saunassa, niin naispuolinen saunakumppanini on ollut puolisoni. Muiden sukupuolien kanssa en ole ollut vielä sekasaunassa.

Vierailija
60/95 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoja sitten!?! Milloin tämä tarina taphtui… jos se oli 1900 luvun puolella, sinulla on tarkka muisti. Harva muistaa yksittäisiä saunareissuja useamman vuosikymmenen takaa

Sisälukutaito ei nyt taida olla kohdillaan. *Joskus aikoja sitten...* vähän kuin johdanto-osaa itse aiheeseen.... Noh niin tai näin, niin vaikka tuo olisi ollut kivikaudella - tuollaiset ensikokemukset oman seksuaalisuuden suhteen ja samalla oman puolison kanssa uusien yhteisten ovien avautumisesta muistaa kyllä ihan kaikki, jotka sellaisia joskus pääsevät kokemaan. Toivottavasti sinäkin joskus.

Sittemmin meillä rouvan exhibitionismi on kivasti kehittynyt ihan toisille tasoille - joista minä taas nautin enemmän. 

Ottakaa ihan rauhassa vaan ihmiset hyvät, kun toiset availevat juttujaan täällä ihan otsikon mukaan :)