GALLUP: Mitä puoluetta aiot äänestää kevään 2015 eduskuntavaaleissa?
Kommentit (149)
Kokoomusta. Ainoa puolue joka ymmärtää ja myöntää maamme huonon taloustilanteen. Muut yrittää kalastaa ääniä lakaisemalla ongelmat maton alle.
Vasemmistoa se on pakko, kuten aina.
Vasemmistoa, koska SDP on liian oikealla, SKP: ei mahiksia
Vasemmistoa, jotta oikeisto ei pääsisi muuttamaan tätä valtiota jenkkiläksi.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:43"]Vasemmistoa, jotta oikeisto ei pääsisi muuttamaan tätä valtiota jenkkiläksi.
[/quote]
Ja olen muuten yrittäjä, uskokaa tai älkää.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:19"]
Vihreät, olen eniten samaa mieltä. Haluan myös säästää luonnonvaroja lapsilleni enkä varastaa heiltä. Eettisyys ja tasa-arvo myös kiinnostaa. :) Haluaisin nähdä suomen cleantechin edelläkävijänä!
[/quote]
Minäkin haluan nähdä Suomen cheerleadingin edelläkävijänä!
Ennen äänestin Vihreitä, mutta tänä vuonna äänestän joko Perussuomalaisia tai Kristillisdemokraatteja. Pakkoruotsi on saatava pois, vanhusten oloja parannettava ja maahanmuutto saatava aisoihin, henkilöä en ole vielä päättänyt.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:21"]
En äänestä puoluetta vaan henkilöä, mutta yleensä sopiva henkilö omiin arvoihin nähden on löytynyt Kristillisistä. Kerran äänestin perussuomalaista. Tosin arvoni eivät taida olla kovin suosittuja, sillä yksikään äänestämäni henkilö ei ole koskaan päässyt eduskuntaan.. Periaatteesta en äänestä "äänikuninkaita/kuningattaria", ts. sellaisia jotka pääsevät joka tapauksessa kymmenillä tuhansilla äänillä sisään, koitan äänestämällä saada vähän uutta verta eduskuntaan. Vaikka ei ole siis onnistunutkaan :D
[/quote]
Olet typerys, jos äänestät ensisijaisesti henkilön, etkä puolueen perusteella. Kannattaa tutustua Suomen vaalijärjestelmään. Tunnetko edes käsitettä ryhmäkuri?
[/quote]
Kyllä on taas ihana ihminen kommentoimassa... Mistä moinen törkeä tapa kohdella muita ihmisiä?
On ihan ok valita eduskuntavaaleissa yksilö, koska kyllähän se jo kertoo paljon, että kuuluu tiettyyn puolueeseen. Joten onhan ne isot linjat samat puolueella ja tällä yksilöllä.
Vihreitä. Olen kallellaan myös vasureihin mutta on junttipuolue. Olen suvaitsevainen kulttuuritantta, joka ei siedä rasisteja mistään hinnasta.