Hei lapseton (vela)! Mikä on elämäsi suola?
Olen siis itsekin vela, enkä ajattele että vain lapsista saisi elämän täyttymyksen. Mutta itsellä paha kolmenkympinkriisi ja lähipiiri on ratkaissut samanlaiset ongelmat pykäämällä kakaroita. Oma mielikuvitus ei riitä keksimään elämälle sisältöä, etenkään nyt korona-aikana...
En siis ole lainkaan uraihminen myöskään, olen tehnyt vain pätkätöitä ja työtön olen tällä hetkellä. Eläimistä pidän todella paljon, kissa jo on ja haluaisin vielä joskus koiran. Matkustelu ihan kivaa joskus, mutta ei mikään "mun juttu" varsinaisesti ja koronan takia tauolla määrittelemättömän ajan muutenkin.
Olen jo opiskellut yhden tutkinnon (maisteri), joten nyt elämä on vain koko ajan "tätä samaa". Ei mitään uutta mielenkiintoista mitä odottaa tai mihin pyrkiä. Olisi kiva kuulla "elämäntarinoita" ihmisiltä, jotka elelevät mukavaa ja itselleen merkityksellistä elämää ILMAN LAPSIA, koska tosiaan lähipiiri pauhaa vain siitä, että lapset ne ovat elämän tärkein asia. Minua vaan ei lapset kiinnosta yhtään, ikävä kyllä. Olisi helpompaa jos kiinnostaisi.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun intohimo? Mikä on sellainen juttu, mitä voisit tehdä päivät pitkät? Mitä rakastat? Tee sitä.
Vauva-palsta ja tv-sarjojen katselu sitten varmaan :D Kiva että ketju olikin vielä jatkunut!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun intohimo? Mikä on sellainen juttu, mitä voisit tehdä päivät pitkät? Mitä rakastat? Tee sitä.
Vauva-palsta ja tv-sarjojen katselu sitten varmaan :D Kiva että ketju olikin vielä jatkunut!
Ap
Tee niitä.
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen. Nyt Elina Kilkku:
"Alina ei ollut vankilassa, mutta hän olisi voinut olla.
Hänenä vapauttaan oli rajoitettu. Hän ei saanut tehdä työtään teatteriohjaajana eikä käydä yksin ulkona. Häntä ei kutsuttu Alinaksi vaan kirjainyhdistelmällä ÄITI.
Tavallisista suomalaisista vankiloista poiketen hänen tuomionsa pituus oli noin kaksikymmentä vuotta, eikä tuomio lyhenisi hyvällä käytöksellä. Ensikertalaisen tuomio olisi ollut vain kahdeksantoista vuotta, mutta mielenhäiriössä Alina oli menntyt uusimaan rikoksensa. Tuomio oli ehdoton eikä siitä voinut valittaa, sillä lasten isä Jouni oli muuttanut Pariisiin, eikä Alinan paras ja ainoa ystävä Marina ollut kiinnostunut vaihtamaan vaippoja eikä tahrimaan käsiään mihinkään lapsiin liittyvään.
Suomen perustuslain ja YK:n ihmisoikeuksien julistuksen vastaisesti Alinaa myös kidutettiin. Hänet herätettiin joka yö vähintään parin tunnin välein. Hänen ei annettu rauhassa syödä tai käydä suihkussa. Tavallisista vanginvartijoista poiketen Alinan vartijat – nelivuotias Leevi ja kaksivuotias Lyyti – mölisivät jatkuvasti, vaativat vahtimista ja viihdyttämistä, tökkivät Alinaa naamaan, vetivät häntä tukasta, kirkuivat, tappelivat keskenään ja saivat kihomatoja tai oksennustaudin kriittisellä hetkellä. "
:D
Mitä velat tekee näin lauantai-iltana?
Entä sunnuntaiaamuna?
Ai, on jo iltapäivä? Mä oon vielä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Entä sunnuntaiaamuna?
Ai, on jo iltapäivä? Mä oon vielä sängyssä.
Olen vieläkin ja luen kirjoja, kjeh kjeh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä ajattelet asiasta nyt, AP?
Duunata naisia niin paljon kuin mahdollista, sillä piuhat on olleet poikki jo vuosia. Kevyeen kanssakäymiseen löytyy naisia pilvin pimein, sillä monikaan ei kaipaa nykyään sitovaa parisuhdetta.
Ja tämähän käy minullekin. 😉
M__44
Vierailija kirjoitti:
Duunata naisia niin paljon kuin mahdollista, sillä piuhat on olleet poikki jo vuosia. Kevyeen kanssakäymiseen löytyy naisia pilvin pimein, sillä monikaan ei kaipaa nykyään sitovaa parisuhdetta.
Ja tämähän käy minullekin. 😉
M__44
Minulle tuli duunaamisesta vain tyhjempi olo.
Tykkään mun työstä ja lapsivapaasta arjesta. En ole mitään ylimääräistä suolaa tähän edes kaivannut, lemmikin voisin jonain päivänä haluta. Urheilen paljon ja tykkään kokkailla uusia juttuja miehen kanssa. Elämä on ihanaa! Onneksi en taipunut ympäristön paineisiin.
En ole ajatellut asiaa, en ainakaan niin, että olisi jokin yksi asia, joka olisi elämäni suola. Elämä on ihan tarpeeksi kivaa. Se riittää.
En tunne ketään kuka olisi katunut lastentekoa. Niitä taas tunnen useita ketä katuu sitä ettei tullut lapsia tehtyä ja juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään kuka olisi katunut lastentekoa. Niitä taas tunnen useita ketä katuu sitä ettei tullut lapsia tehtyä ja juna meni jo.
Ja tätä suurta viisauttahan sinulta ei kukaan kysynyt.
Olen nelikymppinen ja oman elämäni täyttävät läheiset, parisuhde, oma ura, lemmikeistä huolehtiminen ja hevosharrastus. En kaipaa elämääni muuta kuin lisää tunteja vuorokauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen ja oman elämäni täyttävät läheiset, parisuhde, oma ura, lemmikeistä huolehtiminen ja hevosharrastus. En kaipaa elämääni muuta kuin lisää tunteja vuorokauteen.
Eli minä minä minä minä. Oletko kuullut sellaisesta kuin aikuisvauva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen ei tee ihmisestä aikuista. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen ei tee ihmisestä aikuista. Valitettavasti.
Laita tunti suuhun ja paijjaa kissaa.
Olen niin luova ihminen että olen joka hetki onnellinen.