Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolen nauruun, poikaystäväni (pian ex) on ihan ääliö

Vierailija
04.11.2014 |

Muutama kuukausi virallista seurustelua takana, vuoden olemme tunteneet. Juttelimme tänään syntyjä syviä, ja keskustelu kääntyi molempien entisiin suhteisiin. Mies kysyi mihin viimeisin suhteeni kaatui, ja minä kerroin että emme vain sopineet yhteen vaikka ex olikin oikein mukava mies. Kysyin sitten mieheltä saman, hän oli ollut sinkkuna noin vuoden ennen minun tapaamistani. Mies meni sitten paljastamaan, että hän oli suhteessa se, joka tuli jätetyksi, ja että hänellä on vielä tunteita exäänsä kohtaan. Ei tarkoittanut möläyttää tuota, mutta kun ilmeeni oli yhtä kysymysmerkkiä, niin ei voinut myöskään valehdella. Tämä meidän suhde on kuulemma miehen tapa edetä elämässään. Ex ei häntä enää halua, eikä hän halua olla sinkkukaan. Sen pitäisi olla ihan ok hänen mielestään.

Olin aika mykistynyt, mutta aika pian tein päätöksen että mies saa nyt lentävän lähdön. Aloitin uudestaan keskustelun ja sanoin että asia on nyt niin, että en ole niin epätoivoinen että ryhtyisin kenellekään laastariksi. Kaikkein hauskin hetki tuli tässä kohtaa, kun mies kehtasi vielä sanoa että oikeastaan tämä koko kriisi on minun syytäni, sillä itsehän menin asiaa kysymään :D Niin joo, olisihan se toki miehen kannalta mukavampaa ettei asia olisi tullut puheeksi, ja minä en vain tietäisi olevani hänelle sen ihanan exän korvike, kun yksinkään ei jaksa olla.

Olen jotenkin shokissa, ja tämä tulee varmasti vielä sattumaan ja lujaa, koska kuvittelin meidän olevan oikeasti rakastunut pari yhteisen taipaleensa alussa. Mutta jostain syystä tuo miehen idioottimaisuus naurattaa ihan järjettömästi, onneksi asia selvisi ennemmin eikä myöhemmin.

Huh, onneksi täällä voi avautua.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, alapeukutin vahingossa! Hemmetin älypuhelimet.

Onneksi asia paljastui jo tässä vaiheessa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että sattui, mut tiedän tehneeni oikean ratkaisun. Mies möläytteli jatkuvasti asioita exästään, kuinka ihanasti teki sitä ja tätä. Laastarin osa ei ole hyvä. :(

Vierailija
2/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä tyyppi. Lähetä seuraavalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YOU GO GIRL! oikein tehty

Vierailija
4/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on tulossa enemmän "naisia" kuin naiset itse... mihin niiden selkärangat katoaa? Ei viitsi olla yksin? Itketään ja vingutaan kun ex jätti ja haikaillaan perään vaikka olisi mahdollisuus OIKEASTI jatkaa elämää. Ei hyvää päivää...

Vierailija
5/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:26"]

Huh mikä tyyppi. Lähetä seuraavalle.

[/quote]

Mielenkiintoisinta on, että meillä meni oikeasti tosi hyvin. Olemme kiinnostuneita samoista asioista, juteltavaa riittää, luonteemme sopivat yhteen, samoin tulevaisuudensuunnitelmat... Emme ole riidelletkään ollenkaan. Kaikki on mennyt tosi hienosti. Ja sitten tulee ilmi tällainen asia! En olisi ikinä, ikinä voinut tätä uskoa.

Sääliksi käy seuraavaa naista joka tähän mieheen sortuu.

-ap

Vierailija
6/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan täältäkin! Mikähän oli se syy, miksi tää kultaharkko tuli jätetyksi?

Vierailija
7/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa oli väärin? Ja mitenkä nii olet laastari? Minusta mies on ihanan rehellinen kun kertoo että VUOSI sitten akka läksi vaikka tuolla oli yhä SILLOIN tunteita jäljellä.

Vierailija
8/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:30"]

Symppaan täältäkin! Mikähän oli se syy, miksi tää kultaharkko tuli jätetyksi?

[/quote]

Nainen löysi uuden. Reiluuden nimissä on sanottava että ei tämä mies täysi friikki ole. Olen alle kolmekymppisenä sinkkuna kohdannut elämässäni valitettavan monia friikkejä, ja tämä mies vaikutti oikeasti todella hyvältä tapaukselta. Tämänpäiväinen oli oikeasti ensimmäinen särö suhteessamme, mutta valitettavasti sen verran vakava että juttu jää tähän. 

-ap

Vierailija
9/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehiä, jotka eivät millään pääse eksästä yli. Yhdenkin erosta on jo yli 6 vuotta, seurustelivat 19-vuotiaina ja vieläkin silmä kostuu eksän takia.

Teit täysin oikein. Kovin monella ei ole rohkeutta tai voimia tuollaiseen. Tsemppiä, tiedän, että sattuu...

Vierailija
10/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:33"]

Mitä tossa oli väärin? Ja mitenkä nii olet laastari? Minusta mies on ihanan rehellinen kun kertoo että VUOSI sitten akka läksi vaikka tuolla oli yhä SILLOIN tunteita jäljellä.

[/quote]

"hänellä on vielä tunteita exäänsä kohtaan". ON tunteita, eikä OLI tunteita.

Vierailija
11/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan samanlainen tilanne. Sitten erottuamme olen kuullut, että nykyää jätkä haikailee minun perääni samalla lailla kuin ennen exänsä perään. Jotkut ne vaan takertuu menneeseen :)

Vierailija
12/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne ei vaan miksikään muutu ;D Meillä 30v yhdessäolo ja exät käsitelty aikoja sitten. Mutta yksi juttu on ylitse muiden, joka saa meikäläisen silmäpussitkin suoristumaan. Muista puhuu etunimillä, mutta tää yksi on "Ekonomin tytär", joka oli siis se eka rakkaus. Ei kuulema edes mitään fyysistä ollut.

Miten voi joku pikkuinen ja mitätön asia niin raivostuttaakin? Mä itse satun olemaan tohtorin tytär, millä ukko hiljenee aika tehokkaasti...

Vierailija
13/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun surullista. Mä vain mietin että ihan oikeasti kun en usko miesten erityisesti rakastuvan silleen hullun lailla, niin tavallaan sä et seuraavasta voi edes tietää vaikka sekin on vain "etenemässä elämässään eikä halua olla sinkkukaan". Ja onhan sekin "tunteita exää kohtaan" aika venyvä käsite, vai meinaatko että teki ihan selväksi että vaihtaisi sinut nyt exään jos se huolisi?

Voi surku, ja sitten se mies lämpiää vasta jälkijunassa ja tajuaa että sillä on enemmän tunteita sua kohtaan, kun on jo liian myöhäistä :(

Kyllä se on vaikeaa tämä elämä.

Vierailija
14/144 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:53"]

No voi kun surullista. Mä vain mietin että ihan oikeasti kun en usko miesten erityisesti rakastuvan silleen hullun lailla, niin tavallaan sä et seuraavasta voi edes tietää vaikka sekin on vain "etenemässä elämässään eikä halua olla sinkkukaan". Ja onhan sekin "tunteita exää kohtaan" aika venyvä käsite, vai meinaatko että teki ihan selväksi että vaihtaisi sinut nyt exään jos se huolisi?

Voi surku, ja sitten se mies lämpiää vasta jälkijunassa ja tajuaa että sillä on enemmän tunteita sua kohtaan, kun on jo liian myöhäistä :(

Kyllä se on vaikeaa tämä elämä.

[/quote]

Vaikutti siltä että ottaisi exän mieluiten takaisin. En kysynyt, koska sillä ei ole merkitystä. Minä olen miehelle joko ainut rakkaus, tai sitten en ole ollenkaan. Itsetuntoni ei todellakaan edes kestäisi pelkoa siitä että minua vertaillaan johonkin entiseen.

-ap

Vierailija
15/144 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:38"]

Mulla on ollut ihan samanlainen tilanne. Sitten erottuamme olen kuullut, että nykyää jätkä haikailee minun perääni samalla lailla kuin ennen exänsä perään. Jotkut ne vaan takertuu menneeseen :)

[/quote]

Jotkut ei vaan tajua, mitä niillä on ennen kuin sen menettävät. Yllättävän yleistä itse asiassa. Kumppani otetaan itsestäänselvyytenä, mutta sitten kun tulee jätetyksi, niin kyseessä olikin elämän rakkaus.

Vierailija
16/144 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tyhmä läheisriippuvainen mies

male

Vierailija
17/144 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oliko mies kenties insinööri tai peräti DI? Ovat nimittäin jokseenkin alikehittyneitä empatian ym. tunneasioiden osalta.

Vierailija
18/144 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:03"]Ap. Oliko mies kenties insinööri tai peräti DI? Ovat nimittäin jokseenkin alikehittyneitä empatian ym. tunneasioiden osalta.
[/quote]

Insinööri...

-ap

Vierailija
19/144 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä yritti kovasti selittää että viihtyy oikein hyvin kanssani ja pitää minusta. No, varmasti pitääkin ja viihtyy, mutta se ei ole peruste aloittaa parisuhdetta jos edellinen nainen vielä kummittelee mielessä. Itse en uhraa exilleni juurikaan ajatuksia. Käsittämättömintä oli se, että syytti asiasta vielä minua koska menin exästään kysymään...

-ap

Vierailija
20/144 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Ei rakkaus mihinkään aina katoa. Ja kyllä eksän pillu kiinnostaa. Se on usein vain valkoinen valhe, kun sanotaan, että eksä ei kiinnosta.

Jos on nussinut jotain naista vuosia, kyllä hänestä pitää omalla tavallaan lopun elämäänsä. Itse ainakin miehenä arvostan kaikkia kolmea naista, joiden kanssa olen seurustellut pidempään. Ihanat vitutkin oli jokaisella, ja hyvä luonne. Eroja nyt vaan välillä tulee. Elämää se on vain.