Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin

Vierailija
20.09.2021 |

Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍

https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…

Kommentit (644)

Vierailija
261/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Janni ollut kiinnostunut köyhästä Jollesta?

Vierailija
262/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan hinta tontista on heitetty hatusta.

Eikös nuo kauppahinnat saa kiinteistörekisteristä vai mikä se on? Ei tuo hinta ainakaan yläkanttiin ole, ihan linjassa sen kanssa mitä olen katsellut. Rantatontteja on harvoin myynnissä.

Iso 5000 neliön tontti. Jos se olisi jaettu vaikka neljään edelleen pk-seudun oloissa reilukokoiseen 1250m2 osaan, niin 200te/kpl kuulostaisi hyvinkin kohtuulliselta. Hjallis tosin ymmärtää sen, mitä suurin osa nousukkaista ison talon laittajista ei: maa on ikuista ja avaruudessa on roimasti enemmän statusta kuin pytingissä, joka ajan mittaan rapistuu ja alkaa näyttää vanhalta. Miettikää vaikka 70-80-luvun luksustaloja nyt, ei niillä enää juurikaan saa aikaan vau-efektiä ellei sitten hienon puutarhan ansiosta. Sama tulee vielä moninkertaisesti korostetusti olemaan tilanne tämän päivän puolen miljoonan harkkokuutioilla, jotka on ahdettu 500 neliön tontin irvikuvalle, jossa et voi edes pieraista terassilla naapurin kuulematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ensin, että jääkiekkohallin ja -joukkueen omistavaan/omistaneeseen sukuun naiminen olisi Jannin näppärä kosto Laurille, mutta taitaa nää Janni ja Joel olla tosissaan.

Lauria tuskin harmittaa. 800 000 euron talo, avioliitto ja lapsi. Hyvin menee.

Vierailija
264/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan jaksa ymmärtää tämän pariskunnan jatkuvaa esillä olemista. Iltasanomissa uutisoidaan jokainen Hussin tai Harkimon somepäivitys ja se, miten hauskasti he osaavat kommentoida toistensa päivityksiä. Ja näitä julkaistaan siis lähes päivittäin.

Mä en jaksa ymmärtää, että joku vielä luulee, että nämä henkilöt itse haluavat esille iltapäivälehtiin. Nykyajan toimittajat saavat uutisensa "julkkisten" Instagram ja Facebook- tileiltä. Niin kauan kuin ihmiset niitä lukevat ja keskustelua riittää, niitä tehdään. Tämä on toimittajille helppoa rahaa, ei tarvitse kuin linkittää toisten kuvat ja teksti. En kyllä kehtaisi kutsua itseäni edes toimittajaksi. 

Instasta voi tehdä yksityisen. Ei ole sit ip-lehdissä. Kyllä nämä tyrkyt haluavat huomiota, ilmaista mainostahan se vaan on heille.

Tottakai, ne tienaa sillä.

Oletko sinä ihan typerä? Olethan sinä.

Ne osaa käyttää hyväkseen kaltaisiasi ääliöitä ja mainostajat pulittaa niitten tileille rahaa kun te niitä kyttäätte.

Etkö tuota tiennyt, tyhmä?

En muuten kävis näiden instoja katteleen, mutta uutisia lukiessa törmään ip-lehtien nostoihin. Ja luulen, että en ole ainoa. Eli on heille kaikille varsinainen win-win-win -tilanne.

Vierailija
265/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ollut, mutta vahvasti ois kiinnostanut Hjalliksen seikkailut Afrikassa ja Laurin ongelmat.

Molemmathan liittyivät sydämeen, mutta kai niistäkin loiset osaavat hyötyä?

Vierailija
266/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon näköinen pytinki ja meren rannalla. Toivon pelkkää hyvää rakennusprojektille.

Vierailija
267/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, onkohan muistettu maksaa lahjavero tontista.

Mikä lahjavero? Lehtitietojen mukaan Hjallis on ostanut pari tonttia talonsa ympäriltä ja ainakin toistaiseksi omistaa ne. Onhan hänellä kolme poikaa, kaksi nuorinta ei taida vielä olla pesäntekopuuhissa.

Fiksu liike, samalla pelaa omaan pussiin kun ei ole riskiä, että heti talonsa viereen muuttaisi ärsyttävää vierasta nousukasainesta.

Vierailija
268/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ensin, että jääkiekkohallin ja -joukkueen omistavaan/omistaneeseen sukuun naiminen olisi Jannin näppärä kosto Laurille, mutta taitaa nää Janni ja Joel olla tosissaan.

Lauria tuskin harmittaa. 800 000 euron talo, avioliitto ja lapsi. Hyvin menee.

Mutta onko Harkimoiden kaltaista jääkiekkodynastiaa? Ei ole.

Vierailija
269/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se Joelikaan ole tuota elintasoa sen enempää ansainnut kuin Jannikaan, sattui vaan syntymään Hjalliksen lapseksi.

Turha Jannia nostaa tikunnokkaan.

Hänhän se noista varmaan heittämällä enemmän on elintasonsa eteen työskennellyt.

Kiva kun joillain menee hyvin.

Just näin. Olen vahingoniloinen niille, jotka haukkuivat Jannia silloin kun se oli juuri eronnut Korpikoskesta. Sillä ilkeilyllä ei ollut oikein mitään rajaa.

Vierailija
270/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos Kela-tädin tauko loppui, vai onko päivittäinen jumppa nyt jo menossa? :D

Vierailija
271/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa paljon minun pitää antaa sinulle rahaa, että joku kiinnostuisi sinusta? Sano summa vaan, pinkka on kunnossa.

Vierailija
272/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, onkohan muistettu maksaa lahjavero tontista.

Mikä lahjavero? Lehtitietojen mukaan Hjallis on ostanut pari tonttia talonsa ympäriltä ja ainakin toistaiseksi omistaa ne. Onhan hänellä kolme poikaa, kaksi nuorinta ei taida vielä olla pesäntekopuuhissa.

Fiksu liike, samalla pelaa omaan pussiin kun ei ole riskiä, että heti talonsa viereen muuttaisi ärsyttävää vierasta nousukasainesta.

Takuukivat naapurit! Tätä en tullut ajatelleeksi, mutta näinhän se on, että kivoimmat kaverit saa itse tekemällä (omat lapset).

Vierailija
273/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ihana lukea kun aikuiset (?) ihmiset sivistyneesti täällä keskustelee, ai että!

Tsemppiä Jannille ja Jollelle, onneksi ovat sen verran fiksuja että tuskin tulevat tänne näitä juttuja lukemaankaan.

Vierailija
274/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa paljon minun pitää antaa sinulle rahaa, että joku kiinnostuisi sinusta? Sano summa vaan, pinkka on kunnossa.

Mulle voit antaa 2 miljoonaa, ni rakennan sit Hjalliksen naapuriin kans sukutilan.

Eri

Vierailija
275/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne talokaupat aina onnistu. Eilen Haapala kertoi, että Sipilä oli ostanut Sipoon talonsa 1,3 miljoonalla ja joutui myymään sen n.800.000 eurolla.

Vierailija
276/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se Joelikaan ole tuota elintasoa sen enempää ansainnut kuin Jannikaan, sattui vaan syntymään Hjalliksen lapseksi.

Turha Jannia nostaa tikunnokkaan.

Hänhän se noista varmaan heittämällä enemmän on elintasonsa eteen työskennellyt.

Kiva kun joillain menee hyvin.

Just näin. Olen vahingoniloinen niille, jotka haukkuivat Jannia silloin kun se oli juuri eronnut Korpikoskesta. Sillä ilkeilyllä ei ollut oikein mitään rajaa.

Siis ihan oikeasti, ketä kiinnostaa joku muovinen vinkulelu ja marginaalisen neljän maan lajin harrastelija? Kyllä on vähissä Suomen tarinat!

Vierailija
277/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jolle on ainakin onnistunut hankkimaan itseään fiksumman muijan.

Vierailija
278/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan hinta tontista on heitetty hatusta.

Eikös nuo kauppahinnat saa kiinteistörekisteristä vai mikä se on? Ei tuo hinta ainakaan yläkanttiin ole, ihan linjassa sen kanssa mitä olen katsellut. Rantatontteja on harvoin myynnissä.

Iso 5000 neliön tontti. Jos se olisi jaettu vaikka neljään edelleen pk-seudun oloissa reilukokoiseen 1250m2 osaan, niin 200te/kpl kuulostaisi hyvinkin kohtuulliselta. Hjallis tosin ymmärtää sen, mitä suurin osa nousukkaista ison talon laittajista ei: maa on ikuista ja avaruudessa on roimasti enemmän statusta kuin pytingissä, joka ajan mittaan rapistuu ja alkaa näyttää vanhalta. Miettikää vaikka 70-80-luvun luksustaloja nyt, ei niillä enää juurikaan saa aikaan vau-efektiä ellei sitten hienon puutarhan ansiosta. Sama tulee vielä moninkertaisesti korostetusti olemaan tilanne tämän päivän puolen miljoonan harkkokuutioilla, jotka on ahdettu 500 neliön tontin irvikuvalle, jossa et voi edes pieraista terassilla naapurin kuulematta.

Tässä mun naapurissa on noita 70-80-luvun luksustaloja. Onhan niistä aika ajanut ohi, vaikka ovat hyvin pidettyjä ja kunnostettuja. Mutta niiden isot rantatontit on edelleen arvokkaita.

Vierailija
279/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ollut, mutta vahvasti ois kiinnostanut Hjalliksen seikkailut Afrikassa ja Laurin ongelmat.

Molemmathan liittyivät sydämeen, mutta kai niistäkin loiset osaavat hyötyä?

Taisi kuule Late olla se suhteen pettäjä. Pian eron jälkeen exän isosisko oli käsipuolessa. Ja nyt kyseisen kanssa perhe. Ei tarvitse olla Einstein, että tajuaa mistä on kyse.

Vierailija
280/644 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas ihana lukea kun aikuiset (?) ihmiset sivistyneesti täällä keskustelee, ai että!

Tsemppiä Jannille ja Jollelle, onneksi ovat sen verran fiksuja että tuskin tulevat tänne näitä juttuja lukemaankaan.

Juu, me tekohymyn voimalla painetaa täällä Keravalla ja paheksutaan myös näitä viestejä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä