miten muut isät pärjää puutteessa?
lähdettekö harrastuksiin vai vieraisiin?
vai totutatte itsenne olemaan ilman
ja onko puutetta monta päivää?
Kommentit (149)
jeppis on seksiaddikti jolla omat juttunsa.
Mutta toi kotityöt ja naisen huomioiminen jne. on täyttä sontaa. Luitteko tätä ketjua?
Se että teillä on mies, joka ei huomio makuuhuoneessa eikä keittiössä eikä muista pussata tai halata on harmi homma, mutta ei mitenkään kaikkien haluttomuusongelmien ydin.
Se tieysti on näppärää kun voi monimutkaisen ongelman vaan dumpata toisen osapuolen omaksi syyksi. hoihhhoijaa.
sontaa on siis että niillä kuitataan koko homma. oikeasti vituttaa tuollainen.
Vähän sama kuin miesten haluttomuus kuitattaisiin kategorisesti: nainen on rumentunut yms. idioottimaista.
En varmasti hemmottelis vaimoani jos en rakastais häntä, en palvois häntä kotitöillä tai hommais salaa viikon kylpylälomaa joka meitä kutsuu pian. Aidosti häntä rakastan ja olen todella tuntenut syyllisyyden tunteen ku olen joskus häntä pettänyt, ne kaikki pettämis kokeilut on ollu nii paljo huonompia mitä oman vaimon kans. Ja kyllä jos minusta on kiinni nii lapsia tulee vielä ainakin kolme näiden jälkeen. Jos joku väittää ettei lapset rajoittaisi seksiä on väärässä, useinki estää seksin harrastamisen ja sen isänä ymmärrän ja senki että 4 kertaa viikossa seksiä on ihan hyvä määrä jo, mutta se että aina pitää ite tehä alote. Oon kokeillu etten tee, mutta ne tarpeet on senverran kovat että jos 2 viikkoa odottaa puutteessa nii tulee jo hulluksi...
Jeppis_85
Voi Jeppis, susta ei oikein tykkää miehet eikä naiset tässä ketjussa. Sullahan on kaikki. Puhu sille vaimollesi ja hae apua seksiaddiktioon.
Jee! Kohta saa taas pimppiä. Pääsee nuolee vaimon hunajapillua ja roiskii lastit sisään...
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 22:46"]
En varmasti hemmottelis vaimoani jos en rakastais häntä, en palvois häntä kotitöillä tai hommais salaa viikon kylpylälomaa joka meitä kutsuu pian. Aidosti häntä rakastan ja olen todella tuntenut syyllisyyden tunteen ku olen joskus häntä pettänyt, ne kaikki pettämis kokeilut on ollu nii paljo huonompia mitä oman vaimon kans. Ja kyllä jos minusta on kiinni nii lapsia tulee vielä ainakin kolme näiden jälkeen. Jos joku väittää ettei lapset rajoittaisi seksiä on väärässä, useinki estää seksin harrastamisen ja sen isänä ymmärrän ja senki että 4 kertaa viikossa seksiä on ihan hyvä määrä jo, mutta se että aina pitää ite tehä alote. Oon kokeillu etten tee, mutta ne tarpeet on senverran kovat että jos 2 viikkoa odottaa puutteessa nii tulee jo hulluksi...
Jeppis_85
[/quote]
Tämä on hyvin yksinkertaista: jos rakastaa, ei petä. Piste.
Sinä teet teatraalisia "rakkaudenosoituksia", mutta kun pitäisikin oikeasti antaa jotain itsestään, laittaa vaimo omien halujensa edelle, et pystykään siihen. Mutta sitä rakkaus juuri on, toisen ihmisen asettamista itsensä edelle, hänen parhaansa ajattelua, ei jotain suuria eleitä tai kylpylälomia samalla kun kuitenkin petät selän takana hänen luottamuksensa ja kiinnijäädessäsi satutat häntä enemmän kuin kukaan koskaan. Luuletko, että vaimosi jonain päivänä muistaa jonkun kylpyläloman vai sen halveksunnan ja tunnekylmyyden jota osoitit pettämällä häntä jonkun thaihuoran kanssa? Sinä et näköjään edes tiedä, mitä rakastaminen tarkoittaa, etkä todellakaan rakasta vaimoasi.
Ja sanoin, että älä hanki lapsia siksi, ettei pettäjästä ole isäksi. Ihan yhtä lailla satutat heitä kuin vaimoasikin. Ja jos ei tuohon ikään mennessä ole kehittynyt kykyä rakastaa, ei sitä kehity koskaan. Todella ikävä tilanne lastesi kannalta, he ansaitsisivat jotain niin paljon parempaa.
Olen tavannut masturboida, ettei puute liian kovaksi ylly.
Samoin minulla on työmatkoilla mahdollisuus hakea ihan oikeaa hekumaa. Olen pyrkinyt tilaisuuden käyttämään aina.
Meillä tosin rouva ei ollut kovin aktiivinen ("myöntyi" about kerran viikossa) ennen lisääntymisiäkään. Äitiys on poistanut vähätkin halut.
Mut olenhan mä nykyään pystyny kieltäytyy kun vieraat naiset ehdotellu et tulisiks taas käymään "kahvilla" ja ethän voi edes yrittää muuttua jos et ittelles myönnä tehnees väärin. Onhan ne thaikku ym kokeilut ollu melkosia kokemuksia, mut en silti niillä kauheesti kehu, ei pärjää perus suomi äipälle, mut onpahan joskus vanhana kiikkustuolissa muistelemista nuoruudesta samalla ku kattelee lasten lasten leikkejä. En mä jaksais näytelläkseni vaimolle hyvänä olla. Tulee ihan rakkaudesta ja siitä et tietää et jonku ne kotityöt on tehtävä ja jostain kumman syystä vaimo tykkää kun mäki niitä teen ja jotenkin jopa nautin siitä tilanteesta ja huomaan et vaimo on enempi kiinnostunu musta. Eikä todellakaan oo ajatus kaikkee kuitata noilla kotitöillä vaan osallistua perheen elämään ja auttaa vaimoa. Uskon että seksin saantiinki se vaikuttaa ja tekee hyvää itellekki jos saa edes 5 minuutiksi ajatukset pois seksistä....
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:41"]
Tässä tosi hyvin naisen näkökulmaa avaavat nämä kahden naisen kommentit. Aika vaikeita tilanteita minusta kummalta päin vain katsottuna.
T. Aikaisemmin ketjuun kommentoinut nainen[/quote]
Eli nyt sitten pitää alkaa miettiä, että
-oliko omat odotukseni pikkulapsiaikaan olleet liioiteltua. Silloin olisi säännöllinen arkiseksi kalvannut, mutta sekin oli kai sitten liikaa ja osoitus itsekkyydestä.
- Vai olenko niin surkea tapaus seksin suhteen, että minua käytetty vain lapsentekoon ja minua roikutetaan nyt mukana sen takia, että lapsilla olisi ehjä perhe.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 16:41"]
Tässä tosi hyvin naisen näkökulmaa avaavat nämä kahden naisen kommentit. Aika vaikeita tilanteita minusta kummalta päin vain katsottuna.
T. Aikaisemmin ketjuun kommentoinut nainen[/quote]
Eli nyt sitten pitää alkaa miettiä, että
-oliko omat odotukseni pikkulapsiaikaan olleet liioiteltua. Silloin olisi säännöllinen arkiseksi kalvannut, mutta sekin oli kai sitten liikaa ja osoitus itsekkyydestä.
- Vai olenko niin surkea tapaus seksin suhteen, että minua käytetty vain lapsentekoon ja minua roikutetaan nyt mukana sen takia, että lapsilla olisi ehjä perhe.
[/quote]
Eihän sinun tarvitse olla surkea tapaus, eikä sen tarvitse olla niin, että rouvalla on muistissa joku entinen pano johon vertaa eikä ole tyytyväinen, riittää että sinun ja vaimon käsitys hyvästä/riittävästä seksielämästä on tarpeeksi erilaiset. Jos tilanne on se että suhteessa ollaan vain jotta lapsilla olisi ehjä perhe, niin onhan se raastava paikka, varsinkin jos siitä ei puhuta keskenään tai edes itselleen pysty tilannetta toteamaan, vaan pidetään itsellekin kulissia yllä. Helpottaisi ehkä jos tajuaisi tilanteen, voisi tehdä johtopäätöksiä tosiasioiden perusteella eikä luulojen.
Tässä tulee kai esille miehen ja naisen ero. Kun nainen saa lapsen, siitä lapsesta tulee maailman tärkein asia naiselle ja nainen olisi ihan aidosti valmis kuolemaan lapsensa puolesta. Mutta miehelle mies itse onkin edelleen numero yksi. Nainen olettaa, että mies rakastaa lasta yhtä paljon kuin nainen ja on myös valmis tekemään uhrauksia lapsen takia. Mies taas ei pysty ymmärtämään, miksi lapsi sivutti hänet, vaikka hän ennen oli naiselle tärkein. Miehelle se lapsi on vain lisä jo olemassaolevaan elämään, naiselle lapsi taas menee kaiken ennen olleen edelle ja muuttuu tärkeimmäksi asiaksi maailmassa.
Lisäksi pitää huomata se, että nainen on raskaana ja synnyttää. Minulla äitiys toi kaikenlaisia uusia tuntemuksia ja tunteita ja vei aikaa tottua siihen, että olen nyt erilainen ihminen. Meillä seksiä oli aika harvassa silloin, kun lapset oli pieniä ja pidin ihan itsestäänselvänä, että mies ymmärtää. En tiedä, pettikö hän sitten selkäni takana, minä oletin, että hän rakastaa omia lapsiaan edes sen verran, ettei riskeeraa heidän onnellista lapsuuttaan panon takia. Enemmän seksiä aloimme harrastaa, kun nuorin alkoi nukkua koko yön.
Ei tietenkään voi odottaa kenenkään olevan vuosikausia ilman, mutta mielestäni se aika, kun lapset on pieniä ja synnytykset ja raskaudet on lähellä, pitäisi vain sietää ja katsoa, mihin tilanne muuttuu, kun lapset kasvaa. Ja maailmassa on kuitenkin sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät koskaan harrasta seksiä, joten ei siihen kuole.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:38"]
Tässä tulee kai esille miehen ja naisen ero. ... Meillä seksiä oli aika harvassa silloin, kun lapset oli pieniä ja pidin ihan itsestäänselvänä, että mies ymmärtää.
[/quote]
Minusta tässä koko hommassa on ongelma just siinä, että oma käsitys on itsestäänselvä kummallekin osapuolelle vaikka erot on tosi suuret.
Varmasti isät rakastaa lapsia yhtäpaljon ku äidit. Ei tarkota sitä ettei rakastais jos äiti joutuu välillä hoitamaan enempi lasta. Sitä en ymmärrä jos mies ei osallistu oikein mihinkään, sillon on jossain vikaa. On liian helppo miehenä jättää asioita tekemättä koska tottakai äidit on nii tunnollisia että varmasti ne asiat hoitaa kunnolla. Siksi se onki tärkeää että ite huomais että niistä kotitöistäkin voi kertyä naiselle melkoinen taakka jos lapsia. Se varmasti on pois myös seksistä.
Miten on äidit, tänään on miesten päivä, tuskin edes sitä ootte huomanneet ja mies on ok. Mutta jätäppä miehenä muistamatta naistenpäivä nii johan nainen on kiukkunen ja itkien tulee että mä luulin että sä rakastat mua?
Jeppis_85
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:15"]
Varmasti isät rakastaa lapsia yhtäpaljon ku äidit. Ei tarkota sitä ettei rakastais jos äiti joutuu välillä hoitamaan enempi lasta. Sitä en ymmärrä jos mies ei osallistu oikein mihinkään, sillon on jossain vikaa. On liian helppo miehenä jättää asioita tekemättä koska tottakai äidit on nii tunnollisia että varmasti ne asiat hoitaa kunnolla. Siksi se onki tärkeää että ite huomais että niistä kotitöistäkin voi kertyä naiselle melkoinen taakka jos lapsia. Se varmasti on pois myös seksistä.
Miten on äidit, tänään on miesten päivä, tuskin edes sitä ootte huomanneet ja mies on ok. Mutta jätäppä miehenä muistamatta naistenpäivä nii johan nainen on kiukkunen ja itkien tulee että mä luulin että sä rakastat mua?
Jeppis_85
[/quote]
Jos rakastaa lastaan ylipäätään, ei ota sitä riskiä, että pilaa lasten elämän pettämällä heidän äitiään.
Ihan oikeasti, sinä halvennat oikeasti rakastavia ihmisiä puhumalla rakkaudesta, kun et selvästikään tiedä siitä mitään.
Tulee todella paha mieli lastesi puolesta. :/
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:37"]
On se kumma kun jotkut miehet kärsii puutteesta ja samoin jotkut naiset. Mikä siinä on niin vaikeeta antaa vaikka ei aina itellä tee mieli? Minusta on itsekästä olla antamatta...
[/quote]
itsekästä on ajatella juuri noin
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 11:37"]
On se kumma kun jotkut miehet kärsii puutteesta ja samoin jotkut naiset. Mikä siinä on niin vaikeeta antaa vaikka ei aina itellä tee mieli? Minusta on itsekästä olla antamatta...
[/quote]
itsekästä on ajatella juuri noin
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:15"]
Jeppis_85
[/quote]
Jos rakastaa lastaan ylipäätään, ei ota sitä riskiä, että pilaa lasten elämän pettämällä heidän äitiään.
Ihan oikeasti, sinä halvennat oikeasti rakastavia ihmisiä puhumalla rakkaudesta, kun et selvästikään tiedä siitä mitään.
Tulee todella paha mieli lastesi puolesta. :/
[/quote]
Mutta mä olen vielä nuori ja mulla on aikaa muuttua, nuorena pitää seikkailla ja miettiä mitä isona alkais tekemään. Ehkä mun lapsista joku menee isona naimisiin sun tytön tai pojan kans ja oot sitämieltä että onpa kiva mies tai vaimo:)
Voi tätä "peliä" näinkin pelata.
- rakkauden saaminen on riippuvainen kotitöiden tekemisestä ja kodin harmoniasta
- vaikka päälläni seisoisin, niin rakastelua ei tule tänään, koska edellisestä kerrasta on kulunut aivan liian vähän aikaa sekä 110 % todennäköisyydellä vaimon väsymys on valtava siihen mennessä, kun kaikkien "tärkeiden" puuhien jälkeen vaimo päätyy sänkyyn ja nukkumaan
- edellisestä syystä ja yleisestikin omasta väsymyksestä johtuen kotityöt eivät ainakaan juuri tänään kiinnosta pätkän vertaa
>>> taidan jäädä vielä vähäksi aikaa töihin
Miten on naiset, joita seksi ei kiinnosta yhtään, ettekä ikinä enää aio harrastaa sitä ainakaan miehenne kanssa: antaisitteko miehelle luvan käydä vieraissa jonkun naisen kanssa? Minulla kun on seksistä täysin luopunut mies ja haluaisin kuitenkin vakipartnerin. En ole millään tavalla siis vaarallinen perheellenne enkä etsi ihmissuhdetta. Haluaisin vain pelkkää hyvää seksiä.
Ei tee aloitetta koska ei ehdi haluta seksiä. Kuvittele että itse saisit ylenpalttisesti jotain sinänsä hyvää mutta jota ei ihan aina niin hirveesti tekisi mieli, niin pyytäisitkö vielä extraa? Lopeta aloitteiden tekeminen mutta pidä muu vireen ylläpito, ja kerro että sulle merkitsisi paljon se että hän osoittaisi rakkautta tekemällä aloitteen, sitten ehkä voi tapahtua.