miten muut isät pärjää puutteessa?
lähdettekö harrastuksiin vai vieraisiin?
vai totutatte itsenne olemaan ilman
ja onko puutetta monta päivää?
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:33"]raskasta on.
Lapsi koht puoli vuotta ja rakasteltu syntymän jälkeen 3-4 kertaa. Parit hyväilyt päälle (enemmän ollut hänen hyväilemistä kuin minun). Aivan liian hiljaista minun makuuni ja ahdistaa paljon. Puhuttu on, mutta siitä seuraa vaan että molempia ahdistaa. Ymmärrän toki että kotiäidillä on haasteita ja ei välttämättä ole seksikäs olo ja väsyttää. Yritän parhaani mukaan kuitenkin huomioida kaikki nämä. Tuntuu vaan siltä, että molemmilla on sata ja yksi tekemätöntä asiaa, jotka pitäisi hoitaa sillä erolla että fyysinen läheisyys on minulla sijalla 4 ja hänellä sijalla 101.
En tietenkään käy vieraissa ja nyt mahikset itsetyydyttelyynkin huonot - eikä se myöskään ratkaise läheisyyden, haluttavuuden ja toisen tyydyttämisen tarpeita. Rakkaushan se on se mitä siinä kaipaa, ei oma handu oikeen pysty sitä tarjoamaan.
Nyt on ollut hiukan heräämisen merkkejä, mutta on tosi vaikeata ottaa miehenä tillanne, jossa on itse parku kurkussa ja pää sekaisin kun on hyljeksitty olo ja sitten saa aloitteen kumppanin hyväilyyn. Asiat on monimutkaisempia, mutta tulee sellainen olo että "jaahas, että nyt sais rouvaa palvella! onpas hienoa, että haikailet sormiani". Jos olisi tilanne toisin päin en usko että pelaisi hirveen hyvin eli jos naisen puutteeseen vihdoin löytyisi ratkaisu: saat runkata miestäsi.
Mutta ymmärrän toki että ei ole kumppanillakaan helppoa jos on sellainen olo että ei vaan haluta - ja se että hän edes välillä haluaa fyysistä huomiota on tietysti askel oikeaan suuntaa. Mutta hiukan on vaikeata olla koko ajan se "isompi ihminen" ja niellä tunteensa.
[/quote]
Voi sinä ihana mies!! Sydän aivan suli kun kirjotit niin ihanasti ja otat vainon tunteet huomioon!!
Mutta tiedän sun tuskan, kumpa voisin auttaa.. Sun pitää vain jutella hänelle ja kertoa että kärsit kun ei ole läheisyyttä. Se ei aina tarkoita seksiä.. Itse 27v ja neljä lasta niin meillä myös sama vaihe meneillään.. Mutta mellä kumpikaan ei nyt halua.. Joten sinänsä eri. Jajsamisia ja paljon rakkautta sulle <3
Kiitos tästä kommentista. Kiteyttää omani ja varmaan monien muidenkin vaimojen ajatusmaailman täydellisesti. Hikisen dorkan ähellys on kuitenkin ensisijaisen tärkeää dorkalle itselleen. Kiinnostaisi tietää, että milloin muutos unelmamiehestä dorkaksi tapahtuu? Mitkä syyt saivat tämän toisten tarpeiden kunnioittamisen ja huomioimisen katoamaan? Minä, minä ja minä. Miksei sitä vaan voi antaa antamisen ilosta, jos se kerran tuo toiselle iloa? Ei voi, kun ei kunnioita toista ihmistä, vaan näkee tämän hikisenä dorkana. Mutta hys pois tuollaiset ajatukset. Eihän minussa itsessäni ikinä mitään vikaa voi olla.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:58"]
Eikö miehet tajua, että seksi ei todellakaan mitenkään defaulttina ole naiselle kivaa, hauskaa tai ollenkaan nautinnollista. Vaan seksi voi olla hyvinkin kivuliasta tai vaikkapa umpitylsää nylkytystä jonka toivoisi vaan loppuvan mahdollisimman nopeasti. Seksi voi olla jopa erittäin vastenmielistä joskus, myös sen oman kumppanin kanssa. Siis silloin kun harrastaa seksiä tuossa antamismielessä eikä ole ollenkaan mukana koko touhussa. Se päällä pumppaava ähisevä hikinen äijä ei ole silloin mikään oma rakas ihana kulta vaan vastenmielinen ja kuvottava otus jonka haluaisi mahdollisimman kauas itsestään, jonka haluaisi oikeasti potkaista sieltä sängystä alas ja käskeä painua helvettiin. Kun taas sitten kun itsellä on haluja, on fiilis tyystin erilainen. Reikänä ja runkkualustana makaaminen ei taatusti lisää yhdenkään naisen haluja, tulee vaan sellainen olo että tuossa tuo dorka nyt nylkyttää, hyi hitto mikä ällötys. Ja kun se jatkuu ja jatkuu niin siitä miehestä tulee vain vastenmielisempi ja avstenmielisempi ja lopulta ne omat halut sammuvat kokonaan. Siis sitä yhtä miestä kohtaan. Masturboida voi silloinkin tietysti aktiivisesti tai harrastaa seksiä muiden miesten kanssa.[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:08"]
Kiitos tästä kommentista. Kiteyttää omani ja varmaan monien muidenkin vaimojen ajatusmaailman täydellisesti. Hikisen dorkan ähellys on kuitenkin ensisijaisen tärkeää dorkalle itselleen. Kiinnostaisi tietää, että milloin muutos unelmamiehestä dorkaksi tapahtuu? Mitkä syyt saivat tämän toisten tarpeiden kunnioittamisen ja huomioimisen katoamaan?
[/quote]
Mikä on syy ja mikä on seuraus?
Kun läheisyyttä (ja tyypillisesti miehelle seksiä) ei ole tarpeeksi ja liian harvoin, tapahtuu vieraantumista. Miltä muultakaan naisen nurkissa jaloissa pyörivä läheisyyttä ja seksiä haluava vieras ukko tuntuu kuin pervolta dorkalta?
Ehkä miehen halut ei ole se syy vaan se, että nainen työntää miehen syrjään mielestään, ja dorkalta tuntuva mies on seurausta syrjään työntämisestä?
Sitä ei jaksa loputtomiin kunnioitaa ihmistä, joka pistää vuosien ajan toisen läheisyyden kaipuun ja seksihalut ö-prioriteettiluokkaan. Sopii sanoa vaikka dorkaksi, sillä sellainen tuntee joskus olevansa kun on saanut ties monennet töksäyttämällä annetut pakit rakastamaltaan ihmiseltä. Vähemmän dorka olisi saattanut arvioida parisuhteen mahdottomaksi ja lähteä siitä pois...
Ei se rakkauden liekki jaksa loputtomiin palaa, jollei sille anna polttoainetta. Ehkä se dorka siellä kotona on vain jo niin kypsä tilanteeseen ettei enää jaksa panostaa, miettii lähtöä tai muita vaihtoehtoja ja vain kokeilee käytännön miehenä kepillä jäätä, jos vaikka saisi odottaessa tyhjentää kassinsa.
Saattoi mennä provoksi, mutta äitiyttä lukuunottamatta kaiken muun perhe-elämään ja parisuhteeseen kuuluvan ohittavan mammajumaluuden sokaisemien jutut keljuttaa. (Iiik, HYI, yök, mikä sovinisti...)
Ja, BTW, minäkin hellin vaimoani ja olen hyvä isä monen muunkin kuin itseni mielestä.
#135 / M43
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 00:13"]Ei se rakkauden liekki jaksa loputtomiin palaa, jollei sille anna polttoainetta. Ehkä se dorka siellä kotona on vain jo niin kypsä tilanteeseen ettei enää jaksa panostaa, miettii lähtöä tai muita vaihtoehtoja ja vain kokeilee käytännön miehenä kepillä jäätä, jos vaikka saisi odottaessa tyhjentää kassinsa. [/quote]
Tämä dorka sai seksiä muutaman kuukauden tauon jälkeen, kun ei tällä kertaa ollut enää voimia sanoa "ei kiitos" pikkujoulujen jatkoilla työkaverin tuttavan "tarjoukseen". En tiedä olenko huono ihminen vai mitä, mutta ei oikeastaan edes kaduta yhtään.
#54/ Riku
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 13:28"]
119,
"Et saa tuntea niinkuin tunnet! Koska minä tunnen eri tavalla, sinunkin pitää!"
[/quote]
Jos ihminen ei rakasta eniten maailmassa omia lapsiaan, hänessä on jotain vikaa. Niin se vain on.
Jos pitäis jotenki mitata rakkaus esim pelastaa vaikka vaimo tai lapsi hukkumiselta nii ei tietenkään tulis mieleenkään jättää lasta. Mutta esim se että ei se rakkaus kotona eroa, lapset ja vaimo saa yhtäpaljo huomioa, läheisyyttä jne. Mä esim en oo ainakaan vuoteen lähteny tai tullu töistä etten olis halannu ja pussannu vaimoo ja sen jälkeen kysyny et kuinka sä voit, miten täällä menee ja niitä miettii töissä ollessaki.
Jeppis_85
[/quote]
Korjaan, huorista tullessasi ja vieraisiin mennessäsi olet moikannut vaimoakin. Jos nikki pitää paikkansa. Oksensin suuhuni vähän sitä toista avautumistasi lukiessa.. Siinä meille mallikelpoinen isä, joka osoittaa rakkautta lapsiaan kohtaan halveeraamalla heidän äitiä.
joulu tulla jollottaa. kellään punasia sydämiä mielikuvissa tai piparintuoksuisia ..
Kyllästynyt omaan kääten jo niin laitoin Fleshlight STU:n tilaukseen...
M41
Nussi sitä vaimoas jos panettaa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:11"]
Voiko jollekkin seksi olla muutakuin nautintoa? Tietenki edellyttäen että myös naisen tarpeet otetaan huomioon. Nainen ei vaan ymmärrä että miehelle seksi on nautinto ylitse muiden, ei oo olemassa muuta yhtä kivaa asiaa...
[/quote]
edeleen sitä tarvitaan lisääntymiseen. varmasti on miehiä vielä jotka toivoo lasta.