Tunnetko sen tyypin joka riitelee kaikkien kanssa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Entinen työkaveri. Sanoi aina totuuksia. Itse oli pyöreä, kuin kananmuna ja haukkui muita lihavaksi.
Entinen siksi, kun sai yt ssä kenkää. Yllättyneet käsi ylös
Perusteli sanomisiaan kyllä totuuden saa sanoa.
Ja minä olin mulkku..
Puhutko Jukaraisen Kyöstistä Muikkukujalta?
Hälläväliä, jos olen joskus satavuotta sitten ollutkin. Olin sentään hyvä työntekijä, kuulemma.
Totta helvetissä minä itseni tunnen!
Kyllä, exäni. Ei tullut toimeen yhdenkään esimiehensä kanssa. Sai monesta työpaikasta kenkää tai vaihtoehtoisesti itse ymmärsi lähteä vähän ennen kuin kenkää oli tulossa.
Joo, se on minun paras kaveri. Ei tulla toimeen.
Entinen esimies uhkasi heittää kivellä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen persu jonka tunnen...
ohhoh. viherkommari joka tuntee persuja? en usko.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, exäni. Ei tullut toimeen yhdenkään esimiehensä kanssa. Sai monesta työpaikasta kenkää tai vaihtoehtoisesti itse ymmärsi lähteä vähän ennen kuin kenkää oli tulossa.
Eikö yhdenkään. Mites ne, joiden kanssa tuli toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei tullut yhdenkään kanssa toimeen. On sitten myöhemmin perustanut yrityksen, joka yllättäen ei menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen persu jonka tunnen...
Et sinä tunne ketään kun tuhnuat päivät pitkät siellä neukkukuutiossasi rutisemassa vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei tullut yhdenkään kanssa toimeen. On sitten myöhemmin perustanut yrityksen, joka yllättäen ei menestynyt.
Ja se on sun syys senki läskipää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on sun syys senki läskipää!
Kiitos! Pääni on melko pieni, muuten olen kyllä hieman läski. Kiitos kysymästä ja otan ilomielin kaikki exäni synnit.
Tiedän. Entinen työkaveri. Sanoi aina totuuksia. Itse oli pyöreä, kuin kananmuna ja haukkui muita lihavaksi.
Entinen siksi, kun sai yt ssä kenkää. Yllättyneet käsi ylös
Perusteli sanomisiaan kyllä totuuden saa sanoa.