Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö alapään pesuaineella?

Vierailija
01.11.2014 |

Pesetkö takapuolen sekä etupuolen pesuaineella. Kyllä. Ehdottomasti.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:42"]Pesen pelkällä vedellä ja se riittää hyvin. En tiedä millaisia hajupilluja täällä on, jos ei kerran riitä. [/quote] Noh, tietty jos vuosikausia läträä pimppiään saippualla niin ei sen oma puhistusmekanismi enää toimi, joten kyllä kai Se sitten lemuaakin .. [/quote] Onko sulla omat puhistusmekanismit myös päänahassa? Ja kainaloissa? [/quote] Tutustu vähän alapääsi toimintaan ennen kuin näytät typeryytesi. [/quote] No KERRO miten se alapää puhdistaa itse itsensä? Mulla ei ehkä vaan oo semmost mekanismia :( [/quote] No tässä on vähän tietoa, googlailemalla löytyy lisää: http://www.vaginanph-arvo.fi/

[/quote]

Eihän tässä emättimem pesemisestä puhutakaan, vaan sen karvakolmion. Ei kukaan pimperoon pesuainetta tunkiskaan? Juurikin sen karvoituksen itsepuhdistuksesta tahtoisin tietää kun mulla se ei puhdistu ilman saippuaa. Kuten ei pääni ilman shampoota.

[/quote]

En ole tuo edellinen kommentoija, mutta mulle on jotenkin itsestäänselvää, että karvoitus pestään saippualla. Joten automaattisesti ajattelen että kun puhutaan nimenomaan erityisesti alapään pesemisestä että sillä tarkoitetaan juuri vaginan pesua. Mulle kun se karvoitus ja nivustaipeet ei ole tavallaan sitä alapäätä, vaan ihan taviskroppaa joka pestään saippualla. Ja monet muutkin näyttää tajunneen asian samoin, koska noita intiimisaippuoita kauppaillaan. Karvoitushan ei tarvi mitään intiimisaippuaa, se kyllä kestää tavissaippuan.

[/quote]

Mulle taas on jotenkin itsestäänselvää, ettei kukaan vaginaa pesisi. Siihenhän tarvitsisi jo pulloharjan tai sen painepesurin.

Vierailija
42/47 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sebamedia käytän koko kehoon

Vierailija
44/47 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sebamedia käytän koko kehoon

Vierailija
45/47 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset tarvitsee sen shampoon kaikenmaailman lakkojen ja geelien sun muiden takia. laitatko niitä alapäähäsikin? jos laitat, niin pese shampoolla.

Vierailija
46/47 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:42"]Pesen pelkällä vedellä ja se riittää hyvin. En tiedä millaisia hajupilluja täällä on, jos ei kerran riitä. [/quote] Noh, tietty jos vuosikausia läträä pimppiään saippualla niin ei sen oma puhistusmekanismi enää toimi, joten kyllä kai Se sitten lemuaakin .. [/quote] Onko sulla omat puhistusmekanismit myös päänahassa? Ja kainaloissa? [/quote] Tutustu vähän alapääsi toimintaan ennen kuin näytät typeryytesi. [/quote] No KERRO miten se alapää puhdistaa itse itsensä? Mulla ei ehkä vaan oo semmost mekanismia :( [/quote] No tässä on vähän tietoa, googlailemalla löytyy lisää: http://www.vaginanph-arvo.fi/

[/quote]

Eihän tässä emättimem pesemisestä puhutakaan, vaan sen karvakolmion. Ei kukaan pimperoon pesuainetta tunkiskaan? Juurikin sen karvoituksen itsepuhdistuksesta tahtoisin tietää kun mulla se ei puhdistu ilman saippuaa. Kuten ei pääni ilman shampoota.

[/quote]

En ole tuo edellinen kommentoija, mutta mulle on jotenkin itsestäänselvää, että karvoitus pestään saippualla. Joten automaattisesti ajattelen että kun puhutaan nimenomaan erityisesti alapään pesemisestä että sillä tarkoitetaan juuri vaginan pesua. Mulle kun se karvoitus ja nivustaipeet ei ole tavallaan sitä alapäätä, vaan ihan taviskroppaa joka pestään saippualla. Ja monet muutkin näyttää tajunneen asian samoin, koska noita intiimisaippuoita kauppaillaan. Karvoitushan ei tarvi mitään intiimisaippuaa, se kyllä kestää tavissaippuan.

[/quote]

noinko se menee? mäkin olen kuvitellut että alapää on nimenomaan se huulien alue, klitoris jne. tottakai karva-alueet pestään saippualla mutta sitä sisäpuolta ei tarvitse, ainakaan joka päivä.

olen ihmetellyt miksi niin moni täällä väittää, että alapää pitää pestä saippualla. ehkä se on sitten ollut vaan määrittelykysymys.

Vierailija
47/47 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pese edes vedellä. Alapääni on täysin itsepuhdistuva ja lisäksi mieheni nuolee erittäin mielellään. Hän ei muuten pese koskaan hampaitaan, koska omistaa itsepuhdistautuvan suun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä