Tuleeko ketjun aloittajalle koskaan sellainen olo...
...että ketjuun vastanneet on idiootteja ja pilaavat ketjun hyvän idean?
Kommentit (8)
Minulle tulee välillä sellainen olo, että ihmiset lukevat ketjun aloituksen niin kuin haluavat, ei niin kuin se on kirjoitettu. Monille tuntuu olevan ihan okei kommentoida ketjuun mitä tahansa aiheeseen vähänkin liittyvää, kytkeytyipä se edelliseen kommentteihin tai ei. Tuollainen ei ole minusta mitään keskustelua vaan pelkkää mölinää.
Ja aloittaja on aina väärässä. Jos haluat sympatiaa, kirjoita aloitus täysin vastakkaisella tavalla ajattelevan ihmisen näkökulmasta ja tule omana itsenäsi mukaan keskusteluun vasta toisena tai kolmantena kommentoijana. Saat todennäköisemmin haluamasi sävyn ketjuun.
Joo. Rohkea rokan syö ja uhkarohkea tekee aloituksia av-palstalle. Tähän on vaan totuttava, tämä on extreme-viihdettä.
Kyllä, mutta sen huomaamiseen ei tarvitse olla aloittaja.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:13"]Kyllä, mutta sen huomaamiseen ei tarvitse olla aloittaja.
[/quote]Välillä aloittajana tulee ehkä jopa vähän paha mieli, jos on itse tehnyt hyvän keskustelunavauksen eikä kukaan halua tajuta pointtia. En tarkoita siis varsinaista loukkaantumista, vaan ehkä enemmänkin pettymistä. Jos en ole ap, tulee lähinnä vain ajateltua että onpas taas typeriä ihmisiä.
Kirjoitin joskus avauksen siitä miten näin kaupassa vilkkaan lapsen, kuka veti hyllystä alas kaiken mihin vain yletti ja äiti seurasi rauhallisena perässä ja toisteli "ei saa" ja nosteli tavaroita ylös. Mielestäni tilanne oli omalla tavallaan hellyttävä, kuinka rauhallinen äiti jaksoi olla ja miten touhukas tämä lapsi oli. Sain kolme sivua v***uilua siitä miten kyylään toisten lapsia, provo, kuinka ei asia kuulu minulle ja miten ilkeä olen :D Auta armias jos olisin kirjoittanut asiasta negatiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 00:33"]
Kirjoitin joskus avauksen siitä miten näin kaupassa vilkkaan lapsen, kuka veti hyllystä alas kaiken mihin vain yletti ja äiti seurasi rauhallisena perässä ja toisteli "ei saa" ja nosteli tavaroita ylös. Mielestäni tilanne oli omalla tavallaan hellyttävä, kuinka rauhallinen äiti jaksoi olla ja miten touhukas tämä lapsi oli. Sain kolme sivua v***uilua siitä miten kyylään toisten lapsia, provo, kuinka ei asia kuulu minulle ja miten ilkeä olen :D Auta armias jos olisin kirjoittanut asiasta negatiivisesti.
[/quote]Joo, ap:n pointti ohitetaan joskus ihan täysin ja a syytökset vedetään toisinaan ihan hillittömiin mittasuhteisiin vaikka niillä ei olis mitään pohjaa. Ja joskus taas porukka takertuu ap:n jokaiseen sanaan, mutta vääristää ne ihan eri merkitykseen. Tuntuu että AV:n lempiheittoihin provo & lääkkeet törmää joka kerta kun täällä käy. Puuh.
Mun huumori on välillä aika typerää ja jostakin hölmöstä ideasta saatan keksiä palstalle viattoman provon. Ärsyttää vastaajien liian tosikkomainen suhtautuminen aloitukseen.Ärsyttää myös provo-huutelijat, jos se aloitus itsessäänkin ihan karjuu olevansa provo.
Itse tykkään vastailla muiden hölmöihinkin provoihin ja mennä siihen juttuun mukaan. Tällä palstalla vaihtelee aika paljon se, kuinka hyvin provoihin lähdetään mukaan. Joskus ihan älyttömät aloitukset saavat tosi paljon suosiota ja syntyy legendaarisia viestiketjuja. :)
Jep. Pässejähän täällä riittää.