Pesetkö alapään pesuaineella?
Pesetkö takapuolen sekä etupuolen pesuaineella. Kyllä. Ehdottomasti.
Kommentit (47)
Kyllä minua ainakin miehenä häiritsee vastaantulevien naisten peräpäätä uskollisesti seuraava pissankitkerä, mädänneen sillinhajun katku. Peskää hyvät naiset alapäänne vaikka hajustetulla denaturoidulla aineella!!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:59"]
Vaikka se teidän oma tuhero haiseekin aivan järkyttävälle niin älkää pliis yleistäkö. Kaikilla ei haise....tottukaa siihen.
[/quote]
Ei tarvitse muiden tottua. Pese karvoitus älä tunge sisään ja koko keho muutenkin. Omaan hajuun tottuu.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:59"]
Vaikka se teidän oma tuhero haiseekin aivan järkyttävälle niin älkää pliis yleistäkö. Kaikilla ei haise....tottukaa siihen.
[/quote]
Ei tarvitse muiden tottua. Pese karvoitus älä tunge sisään ja koko keho muutenkin. Omaan hajuun tottuu.
[/quote]
Miksi se on niin vaikea ymmärtää että ei haise? Onko päässä vikaa?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:59"] Vaikka se teidän oma tuhero haiseekin aivan järkyttävälle niin älkää pliis yleistäkö. Kaikilla ei haise....tottukaa siihen. [/quote] Ei tarvitse muiden tottua. Pese karvoitus älä tunge sisään ja koko keho muutenkin. Omaan hajuun tottuu. [/quote] Miksi se on niin vaikea ymmärtää että ei haise? Onko päässä vikaa?
[/quote]
No sitähän tuossa yritetään kertoa; siis ei päässä vaan ALApäässä!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:42"]Pesen pelkällä vedellä ja se riittää hyvin. En tiedä millaisia hajupilluja täällä on, jos ei kerran riitä. [/quote] Noh, tietty jos vuosikausia läträä pimppiään saippualla niin ei sen oma puhistusmekanismi enää toimi, joten kyllä kai Se sitten lemuaakin .. [/quote] Onko sulla omat puhistusmekanismit myös päänahassa? Ja kainaloissa? [/quote] Tutustu vähän alapääsi toimintaan ennen kuin näytät typeryytesi.
[/quote]
No KERRO miten se alapää puhdistaa itse itsensä? Mulla ei ehkä vaan oo semmost mekanismia :(
[/quote]
No tässä on vähän tietoa, googlailemalla löytyy lisää: http://www.vaginanph-arvo.fi/
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:59"] Vaikka se teidän oma tuhero haiseekin aivan järkyttävälle niin älkää pliis yleistäkö. Kaikilla ei haise....tottukaa siihen. [/quote] Ei tarvitse muiden tottua. Pese karvoitus älä tunge sisään ja koko keho muutenkin. Omaan hajuun tottuu. [/quote] Miksi se on niin vaikea ymmärtää että ei haise? Onko päässä vikaa?
[/quote]
Hajuntonta alapäätä ei ole. Alapää, jota ei ole koskaan pesty edes intiiminestesaippualla on oikeasti likainen ja pahan hajuinen.
Tietenkin..esim.oriflame myy intiimialueelle tarkoitettua pesunestettä.kaupasta ja apteekista saa myös.esim.lactoline.ei voi olla niin vaikeaa! Vaihtoehtoja on..jos ei tavallisella suihkugeelillä viitsi riemuansa puunata..
Luin ekana että 'Pesetkö alapään painepesurilla?', heh.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:42"]Pesen pelkällä vedellä ja se riittää hyvin. En tiedä millaisia hajupilluja täällä on, jos ei kerran riitä. [/quote] Noh, tietty jos vuosikausia läträä pimppiään saippualla niin ei sen oma puhistusmekanismi enää toimi, joten kyllä kai Se sitten lemuaakin .. [/quote] Onko sulla omat puhistusmekanismit myös päänahassa? Ja kainaloissa? [/quote] Tutustu vähän alapääsi toimintaan ennen kuin näytät typeryytesi. [/quote] No KERRO miten se alapää puhdistaa itse itsensä? Mulla ei ehkä vaan oo semmost mekanismia :( [/quote] No tässä on vähän tietoa, googlailemalla löytyy lisää: http://www.vaginanph-arvo.fi/
[/quote]
Eihän tässä emättimem pesemisestä puhutakaan, vaan sen karvakolmion. Ei kukaan pimperoon pesuainetta tunkiskaan? Juurikin sen karvoituksen itsepuhdistuksesta tahtoisin tietää kun mulla se ei puhdistu ilman saippuaa. Kuten ei pääni ilman shampoota.
Karvoituksen pesen mutta itse genitaalialuetta en. Gynekologi kielsi, käski käyttää pelkkää vettä.
Pulloharja + Cilit Bang. Vai oliko se Clit Bang, en muista.
Mutta tulee muuten puhdasta!!!
Todellakin pesen ja joka päivä. Olen aina pessyt pesuaineella eikä alapää ole myöskään koskaan haissut. Pelkkä vesipesu ei riitä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:52"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:42"]Pesen pelkällä vedellä ja se riittää hyvin. En tiedä millaisia hajupilluja täällä on, jos ei kerran riitä. [/quote] Noh, tietty jos vuosikausia läträä pimppiään saippualla niin ei sen oma puhistusmekanismi enää toimi, joten kyllä kai Se sitten lemuaakin .. [/quote] Onko sulla omat puhistusmekanismit myös päänahassa? Ja kainaloissa? [/quote] Tutustu vähän alapääsi toimintaan ennen kuin näytät typeryytesi. [/quote] No KERRO miten se alapää puhdistaa itse itsensä? Mulla ei ehkä vaan oo semmost mekanismia :( [/quote] No tässä on vähän tietoa, googlailemalla löytyy lisää: http://www.vaginanph-arvo.fi/
[/quote]
No ei kai kukaan EMÄTINTÄ pesekään, tietääkseni. Kyse oli alapään pesemisestä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:33"]Alapäässä on herkkä ph-tasapaino, ei tod tarvi eikä oikeen kestä pesua pesuaineilla. Tulee vaan herkemmin huonoja bakteereja kun pesuaineet tuhoaa niitä hyviä. [/quote] Sitä varten on intiimialueelle tarkoitettu pesuaine. Käytän.
[/quote]
Mun gyne oli ehdottomasti sitä mieltä, että vesi riittää. Ne intiimipesuaineetkaan ei tee hyvää. Markkinamiesten keksintö joka näyttää hyvin uponneen porukkaan. Ja sitten on gynellä töitä kun on kaikenlaista vaivaa alapäässä.
Pesen iltaisin Sebamedilla. En laita litraa tai kahta, vaan yksi pumppupullon painallus riittää. Itsellä ainakin raikas ha hyvä olo. Yöllä anna ilmakylpyjä pitkä yöpaita päällä. Alapää kiittää ja kumartaa! <3
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:14"]
[/quote]
Eihän tässä emättimem pesemisestä puhutakaan, vaan sen karvakolmion. Ei kukaan pimperoon pesuainetta tunkiskaan? Juurikin sen karvoituksen itsepuhdistuksesta tahtoisin tietää kun mulla se ei puhdistu ilman saippuaa. Kuten ei pääni ilman shampoota.
[/quote]
En ole tuo edellinen kommentoija, mutta mulle on jotenkin itsestäänselvää, että karvoitus pestään saippualla. Joten automaattisesti ajattelen että kun puhutaan nimenomaan erityisesti alapään pesemisestä että sillä tarkoitetaan juuri vaginan pesua. Mulle kun se karvoitus ja nivustaipeet ei ole tavallaan sitä alapäätä, vaan ihan taviskroppaa joka pestään saippualla. Ja monet muutkin näyttää tajunneen asian samoin, koska noita intiimisaippuoita kauppaillaan. Karvoitushan ei tarvi mitään intiimisaippuaa, se kyllä kestää tavissaippuan.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:25"]
Pesen iltaisin Sebamedilla. En laita litraa tai kahta, vaan yksi pumppupullon painallus riittää. Itsellä ainakin raikas ha hyvä olo. Yöllä anna ilmakylpyjä pitkä yöpaita päällä. Alapää kiittää ja kumartaa! <3
[/quote]
Esimerkillistä, yhteen aikaan nukuin ilman pikkuhousuja, pitää ottaa jälleen tavaksi. Ilmakylpy tekee hyvää.