Hiplaavatko miehet jatkuvasti haarojaan? :D
Törmännyt kyseiseen ongelmaan uuden miesehdokkaan kanssa. Hänellä on ilmeisesti tapana jatkuvasti käpälöidä itseään juurikin haarojen alueelta. Sanomattakin selvää, etten ole aitiopaikalta tapahtumia nähnyt koska välissä on yleensä peitto, mutta liikkeet ja käden sijainti kertovat kyllä tarpeeksi. Kerran valitettavasti sormiin jäänyt haju taisi viestittää epäilyksieni osuvan oikeaan. Tätä ei siis tapahdu yleisillä paikoilla, mutta toistuvasti sohvalla/sängyssä...
En ole asiasta maininnut mitään, koska miten tälläisen voi edes ottaa puheeksi?! :D Olen yrittänyt olla vähemmän nipona, mutta pakko sanoa että käytös todella ärsyttää. Ihan päivittäisestä tavasta kuitenkin kyse. Mies ilmeisesti luulee etten tajua mitä tekee... Tai mistäs minä tiedän.
Kokemuksia, mielipiteitä, vinkkejä?
Kommentit (9)
Pakko sanoa etten vastaavaan ole törmännyt itse. Siis että ihan vieressä istuessa tehdään tätä?? Ällöttää ajatus, että sen jälkeen kosketaan samoilla käsillä minuun, kaukosäätimeen, torkkupeittoon jne.
Kai oma piponi on sitten liian kireällä kun koen tämän niin ällöttävänä :D
-ap
Meillä miehellä kädet ajautuvat etumukselle jatkuvasti. Tosin meidän iltarutiineihin kuuluu että hipsuttelen hänen kasseja johon molemmat nukahdamme
Ja meillä tälle asialle vain naureskellaan. Olen kyllä kysynyt mitä tuumaisi jos itse räpläisin alakertaa koko ajan.
Kiitos vastauksista. Pakko kyllä sanoa, että aika pitkä matka on mulla siihen, että alan hipsuttelemaan kenenkään kasseja päivän päätteeksi. Mutta näin me ihmiset ollaan erilaisia.
Olen varmaan sitten ollut älyttömän hyvätapaisten miesten kanssa, kun tähän mennessä olen tältä säästynyt :D
-ap
Miten tällaisen asian voisi ottaa puheeksi ja sanoa että se oikeasti häiritsee? Vai pitäisikö vain olla hiljaa.
On ihan yleistä. Suurin osa miehistä kyllä välttelee tota suhteen alkuaikoina mutta aika nopeasti toi ällöttävä tapa nousee esille. Mulle ei tulis kyllä mieleenkään hengata käsi pikkareissa :D
Siis yllätyin itsekin miten nopeasti tämä tuli kuvioihin kun kauaa ei olla tunnettu... :D Eivät ilmeisesti kovin häpeissään ole tästäkään asiasta. Ihan pakkomielteistä tuntuu olevan.
Miehethän varmaan rakastaisi sitä jos me naisina tehtäisiin vastaavaa. Harmi ettei itse osaa yhtä lämpimin ajatuksin suhtautua tähän kaiveluun ja näpräilyyn... Hyh.
Enempää vinkkejä? Pitääkö tällaisen asian kanssa vain oppia elämään?
No neitimäiset miehet ehkä hiplaavat haarojaan.
Oikeat miehet kourivat haarojaan ihan reilusti!
Kyllä, eikä yleensä liity itsensä tyydyttämiseen