Miksi naisten rinnat on niin seksualisoituja nykyään?
Nehän ovat lapsille? Ja jos lähes rinnaton nainen laittaa paidattoman kuvan itsestään nettiin, se poistetaan, mutta miehenrintaisen kaljamahan paidatonta kuvaa ei poisteta?
Kommentit (55)
Niimpä. Afrikassaki on naisille iha luonnollista mennä vaik kouluun ilman paitaa...
Mulle naisen rinnat ovat seksuaalisuuden huipentuma; olen pahoillani, anteeksi, häpeän itseäni, älkääö lyökö kovaa.
T:mies (pienellä ämmällä).
En tiedä. Eikö nainen ole ylipäänsä 100 % seksualisoitu nykyään? Joskus tuntuu, että miehet eivät edes suhtaudu minuun ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:28"]
En tiedä. Eikö nainen ole ylipäänsä 100 % seksualisoitu nykyään? Joskus tuntuu, että miehet eivät edes suhtaudu minuun ihmisenä.
[/quote] Buahahaa :D Kiitos nauruista.
Kulttuurissa vaikuttaa vielä kristillinen perinteen kaiken seksuaalisuuden demonisointi.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:28"]En tiedä. Eikö nainen ole ylipäänsä 100 % seksualisoitu nykyään? Joskus tuntuu, että miehet eivät edes suhtaudu minuun ihmisenä.
[/quote] Niimpä, kamalaa!
Ap
Afrikassa naiset oli kulkenu rinnat paljaana satoja vuosia kunnes kristityt papit tulivat sanomaan että siinä on jotain väärää.
"Nykyään"?
Kyllä ne tissit on seksualisoitu vuosisatoja, ellei jopa tuhansia, sitten. Raamatussakin ylistetään rintoja, jotka ovat kuin peuranvasat, kuin gasellin kaksoset.
Eikö ole enempää keskustelua aiheesta?
Ap
Ei tuo tyhjä upittelu keskustelua herätä. Miten herättäisikään, kun ei upittelijalla itselläänkään ole aiheesta mitään sanottavaa.
Mun mielestä se jolla istutaan ja jonka kumpujen välistä tulee uloste, on nykyään paaaaaaljon pahemmin seksualisoitu. Ja SEN ulko näkö on nykyään paljon tärkeämpi kuin kasvojen ja sen muokkaamisen ja huolehtimiseen käytetään paljon enemmän aikaa, rahaa ja energiaa kuin kasvojen ulkonäöstä huolehtimiseen.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:16"]
Mun mielestä se jolla istutaan ja jonka kumpujen välistä tulee uloste, on nykyään paaaaaaljon pahemmin seksualisoitu. Ja SEN ulko näkö on nykyään paljon tärkeämpi kuin kasvojen ja sen muokkaamisen ja huolehtimiseen käytetään paljon enemmän aikaa, rahaa ja energiaa kuin kasvojen ulkonäöstä huolehtimiseen.
[/quote]
Lis: vaikka se on suurimmaksi osaa vuorokautta peitettynä vaatteeseen ja kasvot ovat näkyvissä. Paras kommentti perseestä on: Hyvin treenattu perse on paljon tärkeämpi osa ulkonäköä naisella kuin kasvot! Sanoja mies.
Kannatetaan . Yläosattomat naiset olisi kiva lisä katukuvaan vaikka olisivat minkä näköisiä.
Niinpä. Mikä etuoikeus miehillä on esiintyä ilman paitaa?