Miksi naisten rinnat on niin seksualisoituja nykyään?
Nehän ovat lapsille? Ja jos lähes rinnaton nainen laittaa paidattoman kuvan itsestään nettiin, se poistetaan, mutta miehenrintaisen kaljamahan paidatonta kuvaa ei poisteta?
Kommentit (55)
Onhan se kakkaamiseen tarkoitettu kohtakin ihan yliseksualisoitu. Se vasta ällöä onkin.
Onhan se niin. Itsellä se tilanne, että sairastin rintasyövän ja toinen rinta poistettiin. Vaikutti kyllä seksuaalisuuteeni vaikka miestä ei haittaa (on ainakin sanonut niin, eikä ole vaikuttanut seksielämään muuta kuin minulla).
Mihin te "ainahan ne on olleet"- kommentoijat tuon perustatte? Ettekö tiedä, että tällaisetkin mieltymykset on aika- ja kulttuurisidonnaisia? Mustakin on todella erikoista, että rinnat liitetään vain seksiin nykyään länsimaissa. Julki-imettämisen ei todellakaan pitäis olla mikään ongelma. Kulkisin itse kesällä yläosattomana, ellei se takuuvarmasti aiheuttaisi seksuaalista häirintää :p
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:44"]Mihin te "ainahan ne on olleet"- kommentoijat tuon perustatte? Ettekö tiedä, että tällaisetkin mieltymykset on aika- ja kulttuurisidonnaisia? Mustakin on todella erikoista, että rinnat liitetään vain seksiin nykyään länsimaissa. Julki-imettämisen ei todellakaan pitäis olla mikään ongelma. Kulkisin itse kesällä yläosattomana, ellei se takuuvarmasti aiheuttaisi seksuaalista häirintää :p
[/quote] Niin just..
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:55"]
No kyllä naiset itse yllä pitävät sitä myös, ei vain miehet.
Tänään täällä oli keskustelu missä kauhisteltiin kun "rumaa" tissiä näytetään imettäjät mainoksessa. Tuntui kyllä kun luin sitä, että naiset tuomitsisivat ennemmin kuin miehet naisten rintojen paljastelun.
Olin yllättänyt miten kukaan nainen voi arvostella niin rintoja.
Mutta itse poistettuun kuvaan, ehkä nännit näyttivät liikaa ruvilta tai kasvaimilta, ja aiheuttivat naisissa, joilla on tavalliset ruusunpunaiset nännit, kuvotusta, Ja näiden valitusten takia poistettiin. Ja nyt ehkä jopa samat naiset kauhistelevat kun nainen ei saa esiintyä ilman paitaa ja mies saa.
[/quote]
Eipä onneksi poistettu kuvaa. Huomasivat varmaan, että kohu on hyvää mainosta. Minäkin olen yllättynyt, että sitä ruodittiin niin kovasti. Mutta siis tällä palstallahan ei pitäisi yllättyä :) Täällä ihmiset on keskinmäärin hyvin yksinkertaisia ja tavallista kansaa. Miehiä ja nuoriakin joukossa paljon, ei siis pelkkiä imettäviä äitejä. Mielipiteet on jyrkkiä ja toisinaan hyvinkin julmia. Muilla palstoilla ei ole samanlaista ollenkaan.
Ap, onhan rinnat aina olleet seksualisoituja. Ne on kuitenkin paljon näkyvämmät, kuin itse pimpero, peppu tietenkin kanssa näkyy. Mielestäni kyllä saisi rintoihin suhtautua enemmän vauvalle tärkeinä. Huvittavaa, että samaan aikaan pitää sekä olla verhottuna ja esillä. Jos on liikaa esillä, esim jos nännit tahattomasti näkyvät, niin hirmuinen paskalimbo alkaa. Itseäni ärsyttää käyttää rintaliivejä, voisin ihan hyvin olla leilit keikkuen, mutta kun sitä ei suvaita. Oliskin taas rintojen vapautusliike, olisin ekana mukana.
[/quote] On rintojen vapautusliike :) monia julkkiksiakin mukana! http://www.freethenipple.com/
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:19"]
Nehän ovat lapsille? Ja jos lähes rinnaton nainen laittaa paidattoman kuvan itsestään nettiin, se poistetaan, mutta miehenrintaisen kaljamahan paidatonta kuvaa ei poisteta?
[/quote]
Miehenä veikkaisin, että miehen ja naisen fyysiset erot ovat niitä tabuja joita useimmissa kulttuureissa on peitelty yleisen järjestyksen ja siveellisyyden säilyttämiseksi. Mutta jostain kumman syystä miehen rinnat eivät ole kiellettyjen listalla kuin vain USA:ssa.
Ei mua haittaa, jos nainen käyttää samaa oikeutta olla yläosa paljaana.
eihän miehetkään saa kulkea paidatta kuin rannalla tai lenkkipolulla
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:53"]Aina olleet
[/quote][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:50"]Ainahan ne on olleet.
[/quote] älköö takertuko
Ap
Kyllä mä ymmärrän miksi rinnat on seksualisoitu. Monelle meistä ne ovat voimakkaasti seksiin liittyvä ruumiinosa. Itse kiihotun nännien hyväilemisestä kaikista eniten, siis enemmän kuin klitoriksen koskemisesta. Ja kiihotuksen synnyttyä yhdyntä ei tunnu miltään ilman nännien koskettelemista, orgasmikin on vain haamu, jos rintoihin ei koske kukaan.
Mulle rinnat eivät ole pelkkä imettämisen väline ja vain lasta varten. Kyllä ne ovat myös minua itseäni varten. Sellaiseksi luoja minut ja rintani loi.
TISSIÄ, TISSIÄ...