Tuli himo maalata meidän eteinen tummankeltaiseksi. Voisi sopia tummanruskeiden puuhuonekalujen kaveriksi
Esim nää sävyt on aika kivoja
https://tikkurila.fi/varit/greippi-s302
https://www.teknos.com/fi-FI/kuluttajat-ja-ammattilaiset/varit/kaikki-s…
Kommentit (35)
Tulee lapsuudenkoti mieleen. Tummanruskea kokolattiamatto, keltaiset seinät, valkoiset ovet.
Tää ilmiö tulee mulle joka syksy, tarve muuttaa sisustusta lämpimillä väreillä, nyt näköjään ei verhojen vaihto riitä😅 Muilla samanlaista?
Vierailija kirjoitti:
Tai siis sulla tuli himo ja mies maalaa.
Olipas typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Miksi teillä on huonekaluja eteisessä?
Tee niin! Itse maalasin eteisen vaaleanpunaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on huonekaluja eteisessä?
?
En ymmärrä. Miksi ei olisi?
Ihana! Aurinkoeteinen :) hyvin sopii tummanruskeiden kalusteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tee niin! Itse maalasin eteisen vaaleanpunaiseksi.
Minulla on eteisessä vaaleanpunainen tapetti jossa lintuja ja sudenkorentoja. Keltapohjaistakin mietin mutta vaaleanpunaiseen päädyin.
Valkoinen saa huoneen valoisammaksi. On myös ajattomampi ja riskittömämpi valinta.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen saa huoneen valoisammaksi. On myös ajattomampi ja riskittömämpi valinta.
Se on nyt valkoinen. Olen kyllästynyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee väri.
Ehkä olisit eri mieltä kun näkisit sen ap:n seinissä ja sisustuksen kanssa. Joskus joku väri vaikuttaa kamalalta mallipalassa/näytöllä mutta onkin sitten oikeasti tosi kiva.
Toi greippi on upea väri. Meidän pitäisi maalata olkkarin seinä sillä, kunhan vaan saataisiin aikaiseksi.
Hyvä idea. Maalaa ihmeessä. Sit jotain sinistä tai vihreetä sisustus juttuu mausteeksi.
Juljus kirjoitti:
Hyvä idea. Maalaa ihmeessä. Sit jotain sinistä tai vihreetä sisustus juttuu mausteeksi.
Sininen on kiva idea. Ehkä tummansiniset verhot🤔
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos riskittömyys on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Juu