Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustajan raivoisa vuodatus alinopeutta ajavista autoilijoista

Vierailija
17.08.2026 |

Vaatii alinopeutta ajaville autoilijoille roimia sakkoja ja ajokortin poisottoa!

IS

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä

Vierailija
2/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketä

Toivottovasti Peltokangas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ajaa sumussa tuhatta ja sataa sakkojen pelossa.

Vierailija
4/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ajaa sumussa tuhatta ja sataa sakkojen pelossa.

Et sitten ole lukenut juttua. Järkikin sanoo ettei sitä tuhatta ja sataa ajella missä vaan eikä missä kelissä tahansa. Lapsellinen oli kommenttisi.

Vierailija
5/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kieltämättä turhauttavaa kun nykyään 100 alueella on lähes aina joku joka hinaa letkaa nopeutta vaihdellen 60-80kmt. Ja jos lähet ohittaa, tämä laittaa kaasun pohjaan estääkseen ohituksen.

Vierailija
6/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas omaelämän kimiräikkönen  kyllä minun pitää saada ajaa kovaa, minä oon nni hyvä.

Vierailija
7/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jos ei uskalla ajaa sallittua nopeutta niin sakot vaan liikenteen tukkimisesta. Tai sitten ajaa sivuun ja päästää letkan perästä ohi. Joo joo, ohittaa voi jos liikenne sen sallii, aina se ei vain onnistu kun vastaantulevaa liikennettä soljuu edestäpäin. Itsekkäitä pelkureita nämä kinnaajat.

Vierailija
8/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla asialla on. Hidastelijat, keskiviivan yli vaappujat ja sahaamalla nopeudella ajelevat ovat isoksi vaaraksi liikenteessä.

Vierailija
9/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutaajat on perseestä.

Vierailija
10/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas omaelämän kimiräikkönen  kyllä minun pitää saada ajaa kovaa, minä oon nni hyvä.

Ja sinä taas oman elämäsi pelkuri tientukko, kyllä minun pitää saada kinnata ja tukkia liikenne kun en uskalla ajaa sallittua nopeutta.

Vierailija
11/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas se teiden tukko ja kansalaispoliisi.

Vierailija
12/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö omaa ajonopeutta lisätä jos kaahari roikkuu takapuskurissa ja vilkuttaa ajovaloja?

Vierailija
14/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos ei uskalla ajaa sallittua nopeutta niin sakot vaan liikenteen tukkimisesta. Tai sitten ajaa sivuun ja päästää letkan perästä ohi. Joo joo, ohittaa voi jos liikenne sen sallii, aina se ei vain onnistu kun vastaantulevaa liikennettä soljuu edestäpäin. Itsekkäitä pelkureita nämä kinnaajat.

Mitäs uskaltamista on ajaa SALLITTUA nopeutta? 

Vierailija
15/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtateillä nyt on vain kusisia pätkiä missä ei ole ohitusmahdollisuutta ja paikalliset landeasukit vetää sitä 70km/h.

Esimerkkinä vaikka nokialta vt12 nokia - tottijärvi välillä. 

Vierailija
16/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö omaa ajonopeutta lisätä jos kaahari roikkuu takapuskurissa ja vilkuttaa ajovaloja?

Jos sä kysyt tämmöisiä niin kannattaa siirtyä suosista julkisen liikenteen käyttäjäksi. Älä aja enää itse.

Vierailija
17/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa annetaan aina tietä, aina. Jos tulet nopeampaa takaa, edellä ajava väistää pientareen niin, että pääset turvallisesti ohi tai menee seuraavalle levikkeelle tai bussipysäkille, jos ohittaminen ei muuten onnistu. Aina!

Vierailija
18/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs uskaltamista on ajaa SALLITTUA nopeutta? 

Outo kysymys. Eihän siinä mitään pelottavaa ole, paitsi niille jotka ei uskalla ajaa sitä.

Vierailija
19/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta kuolonkolaria on ajettu alinopeuden takia? Menkööt kiireiset ohi. Ja niinhän ne tekevät. Autojonon ohi vaan toiselta kaistalta vaikka liikennevalot punaisella. Onneksi tuli lähdettyä rauhallisesti niin ollaan kummatkin hengissä

Vierailija
20/47 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kansalainen aja tarkalleen sallittua nopeutta niin se on sakot. Tuo jotenkin sopisi sääntösuomeen. Tuohan koskee vain moottorikulkuneuvoja. Pyöräilijöille ja kävelijöille myös omat rajoitukset. Kaupassa on tosi usein joku hidastelija mun elämän edessä. Pyöräilijöiltä saadaan hyvät rahat kun kaupunkialueelle määrätään niille 15 km nopeusrajoitus. Ja se on sitten tasan 15 ei yli eikä alle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan