Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkaatteko menkat aina kalenteriin?

Vierailija
01.11.2014 |

Minä en koskaan muista. Nyt on taas se tilanne, etten yhtään muista milloin viime menkat alkoi ( TUNTUU, että siitä olis jo ikuisuus). Tissit tuntuu turvonneilta, niin ei mulla koskaan käy ennen menkkoja, vaan ennen raskautta...

Raskaustesti näytti negaa, tein pari päivää sitten. Silti epäilyttää... ja kaikki vaan kun en muista niitä vitun menkkoja.

Alan kyllä merkitsemään ne ylös aina.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan välittäis, et mun känny herjais ja ilmoittelis menkoista. Saako ne myös jaettuna kavereille Facebookissa? ;)

Vierailija
42/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ennen merkannut, mutta nyt mulla on kännykässä sovellus (nimeltään WomanLog, on noita varmaan muitakin), johon merkkaan. Se on tosi kätevä, etenkin kun mulla on hormonikierukka ja siitä syystä menkat on hyvin hyvin niukat jos tulevat ollenkaan, eli on ehkä vieläkin tärkeämpi seurata kiertoa. Samainen sovellus tosiaan kertoo myös oletetun ovulaatioajan ja sinne voi myös merkata muita tuntemuksia (turvotuksen, päänsäryn jne.) ja totta kai seksikerrat voi tallentaa sinne myös :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:56"]

Mä en ainakaan välittäis, et mun känny herjais ja ilmoittelis menkoista. Saako ne myös jaettuna kavereille Facebookissa? ;)

[/quote]

Haha no mä kyllä pelkään että tiedot tallentuu jonnekin ja jonain päivänä ne ilmestyy myös Facebook-profiiliin... Mutta käytän sovellusta silti :)

Vierailija
44/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:02"]

Mäkään en ennen merkannut, mutta nyt mulla on kännykässä sovellus (nimeltään WomanLog, on noita varmaan muitakin), johon merkkaan. Se on tosi kätevä, etenkin kun mulla on hormonikierukka ja siitä syystä menkat on hyvin hyvin niukat jos tulevat ollenkaan, eli on ehkä vieläkin tärkeämpi seurata kiertoa. Samainen sovellus tosiaan kertoo myös oletetun ovulaatioajan ja sinne voi myös merkata muita tuntemuksia (turvotuksen, päänsäryn jne.) ja totta kai seksikerrat voi tallentaa sinne myös :D

[/quote]

Apua. En ikinä tallentais tollaisia tietoja mihinkään sovellukseen. Ties mihin päätyvät.

Vierailija
45/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen merkannut aina.

Vierailija
46/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on puhelimessa sovellus (aikaisemmin käytin WomenLogia, nyt käytössä MeLady. Myös Women Calendarista olen kuullut hyvää), johon merkitsen alkamisen ja loppumisen. Kalenteri itse laskee koska seuraavien pitäisi alkaa (laskee oman kierron keskipituudesta) jne. Ei yhidsty mihinkään FB:hen tai hälyttele mitään (josset halua kytkeä päälle E-pilleri muistutusta).

Vierailija
47/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalenterissa on sydän aloituspäivän kohdalla. Ei sinne välttämättä tarvitse kirjoittaa, mistä on kysymys...

Hyvä tieto monestakin syystä.

Vierailija
48/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:05"]

[/quote]

Apua. En ikinä tallentais tollaisia tietoja mihinkään sovellukseen. Ties mihin päätyvät.

[/quote]

Ties mihin päätyvät :D No paljon saakin aikaan sun kuukautiskierrolla. Ei kun hetkinen, nythän muistinkin että sekä Kim Jong-un että Vladimir Putin kilpailevat vakoiluohjelmasta, jolla voi kerätä kuukautiskiertoja suomalaisnaisilta! Käyttävät niitä tietoja varmaan ydinasekokeissaan.

Vierailija
49/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:34"]

En ikinä muista merkata. Syön pillereitä, joten pystyn joten kuten laskemaan milloin viimeisimmät menkat ovat olleet. Odottele rauhassa ja tee uusi testi jos ei ala kuukautisia näkyä.

[/quote]

Sulla ei ole menkkoja. E-pillereiden kanssa tulee tyhjennysvuoto joka on eri asia kuin menkat.

Vierailija
50/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:05"]

[/quote]

[/quote]

Ketä sä luulet sen kiinnostavan? :D Hohhoijaa.

Myös tosi vaikea kuvitella, että kukaan asiaton pystyisi niistä tiedoista mitenkään hyötymään. En keksi muuta kuin sen, että oletetun PMS:n aikoihin joku tulisi laukomaan typeryyksiä päin naamaa ja ärsyttämään tahallaan.

Lähes kaikilla fertiili-ikäisillä, hormonaalista ehkäisyä käyttämättömilä naisilla, jotka eivät ole raskaana on menkat. Se ei ole mikään uutinen, vaikka siitä sinunkin kohdallasi yleistä tietoa tulisikin. Enemmän voisi ihmetellä miksi sulla ei ole menkkoja.

Vierailija
51/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkasin aina puhelimen kalenteriin pisteen menkkojen alkamispäivänä. Nyt kun olen ollut raskaana ja imetän niin menkkoja ei ole ollut yli vuoteen, mutta eiköhän sama tapa jatku vastaisuudessakin :)

Vierailija
52/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole merkinnyt varmaan kymmeneen vuoteen. Ei jaksa, enkä ole näiden n. kymmenen vuoden aikana tarvinnut mihinkään niitä merkintöjä.

Vierailija
53/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kännyssä mycalendar-sovellus mikä on tuohon tosi hyvä! Helppo tarkistaa myös tulevat kuukautiset niin voi tarvittaessa hommata siirtopillerit jos osuvat etelänlomalle. :)

Vierailija
54/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:29"]

Minä en koskaan muista. Nyt on taas se tilanne, etten yhtään muista milloin viime menkat alkoi ( TUNTUU, että siitä olis jo ikuisuus). Tissit tuntuu turvonneilta, niin ei mulla koskaan käy ennen menkkoja, vaan ennen raskautta... Raskaustesti näytti negaa, tein pari päivää sitten. Silti epäilyttää... ja kaikki vaan kun en muista niitä vitun menkkoja. Alan kyllä merkitsemään ne ylös aina.

[/quote]

Ei ole koskaan tarvinnut,olen viikkoa ennen menkkojen alkua niin äreä/itkuinen,että tiedän siitä ostaa kuukautissuojia valmiiksi :D

Vierailija
55/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:56"]Mä en ainakaan välittäis, et mun känny herjais ja ilmoittelis menkoista. Saako ne myös jaettuna kavereille Facebookissa? ;)
[/quote]
Mitään muuta vaihtoehtoahan ei ole olemassa. Esim. muistiinpanoja EI voi käyttää. Idiootti.

Vierailija
56/56 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:34"]

En ikinä muista merkata. Syön pillereitä, joten pystyn joten kuten laskemaan milloin viimeisimmät menkat ovat olleet. Odottele rauhassa ja tee uusi testi jos ei ala kuukautisia näkyä.

[/quote]

Sulla ei ole menkkoja. E-pillereiden kanssa tulee tyhjennysvuoto joka on eri asia kuin menkat.
[/quote]

No ei tarvii takertua.