Miksi pitäisi olla facebookissa?
Miksi pitäisi olla facebookissa?
Kommentit (10)
Itselläni on niin tylsä elämä ( olen yksinelävä nainen), että en kehtaa facebookiin liittyä, koskaan ei ole mitään kiinnostavaa kerrottavaa. Olen tylsimys ja minulle ei koskaan tapahdu mitään.
Esim. Tinder- sovellusta (ja ikävä kyllä aika monta muutakin kännykkäsovellusta) ei voi käyttää ilman fb:ia.
Tinder on kiva! ;)
En minäkään sinne omille fb-sivuille ikinä mitään tekstiä laita tai en seuraa sitä muutenkaan. Se toimii mulla vain ja ainoastaan kirjautumisalustana muille sovelluksille..
Mäkään en koskaan päivitä omia juttuja sinne vaan sitä kautta hoidan harrastuksia, yritystä jne.
No ei oo elämästä eikä siitä kiinni ettei olis kerrottavaa mutta mitä järkeä siinä on? Jotku laittaa omien lastensakki kuvia pedoffiilien runkattavaksi ja kopioitavaksi, hehkuttaa ku ei oikeaa elämää olis jne. Ite en oo ku moni kaverikaan ei oo...
Minä kuulun moneen kiinnostavaan ryhmään, harrastus-, kirppis- yms. Viestittelen kavereiden kanssa myös. Harvoin päivitän mitään omia juttuja eikä siellä suurin osa elä mitenkään "mielenkiintoista elämää", tuo on ihan harhaluulo.
Minä olin kaksi vuotta pois facebookista mutta liityin takaisin face-kirppisten takia. Omalla nimellä kirppistely ryhmien tiukkojen sääntöjen mukaan karsii huomattavan määrän hulluja ja ohari-olleja pois.
No mulla on ainakin niin paljon ystäviä, että käytän facebookia joka päivä yhteydenpitoon.
On mullaki profiili mut tyhjä. Just että pääsee eri paikkoihin. En viitti kuvaani laittaa...
Siellä voi olla julkaisematta mitään ja stalkata tuttujen elämää :)