Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi olla facebookissa?

Vierailija
10.12.2014 |

Miksi pitäisi olla facebookissa? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi olla julkaisematta mitään ja stalkata tuttujen elämää :)

Vierailija
2/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä pidä olla. Itse en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on niin tylsä elämä ( olen yksinelävä nainen), että en kehtaa facebookiin liittyä, koskaan ei ole mitään kiinnostavaa kerrottavaa. Olen tylsimys ja minulle ei koskaan tapahdu mitään.

Vierailija
4/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Tinder- sovellusta (ja ikävä kyllä aika monta muutakin kännykkäsovellusta) ei voi käyttää ilman fb:ia.

Tinder on kiva! ;)

En minäkään sinne omille fb-sivuille ikinä mitään tekstiä laita tai en seuraa sitä muutenkaan. Se toimii mulla vain ja ainoastaan kirjautumisalustana muille sovelluksille..

Vierailija
5/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en koskaan päivitä omia juttuja sinne vaan sitä kautta hoidan harrastuksia, yritystä jne.

Vierailija
6/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo elämästä eikä siitä kiinni ettei olis kerrottavaa mutta mitä järkeä siinä on? Jotku laittaa omien lastensakki kuvia pedoffiilien runkattavaksi ja kopioitavaksi, hehkuttaa ku ei oikeaa elämää olis jne. Ite en oo ku moni kaverikaan ei oo...

Vierailija
7/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun moneen kiinnostavaan ryhmään, harrastus-, kirppis- yms. Viestittelen kavereiden kanssa myös. Harvoin päivitän mitään omia juttuja eikä siellä suurin osa elä mitenkään "mielenkiintoista elämää", tuo on ihan harhaluulo.

Vierailija
8/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kaksi vuotta pois facebookista mutta liityin takaisin face-kirppisten takia. Omalla nimellä kirppistely ryhmien tiukkojen sääntöjen mukaan karsii huomattavan määrän hulluja ja ohari-olleja pois.

Vierailija
9/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ainakin niin paljon ystäviä, että käytän facebookia joka päivä yhteydenpitoon.

Vierailija
10/10 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullaki profiili mut tyhjä. Just että pääsee eri paikkoihin. En viitti kuvaani laittaa...