Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole ottanut koronarokotetta?

Vierailija
16.09.2021 |

Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?

Kommentit (661)

Vierailija
341/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin passi-asia ratkeaa vasta joulun jälkeen, joulusesonki on liiketoiminnan kulta-aikaa! Jos jotain mutinoita sitten päätöksen jälkeen tulee, se ei niin sotke bisneksiä kun tammi-helmikuussa on tunnetusti hiljaisempaa.

It's all about the money, babe!

Vierailija
342/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustan perusoikeuksien rajoittamista. Ihan periaatteesta kapinoin pakkorokottamista vastaan.

Näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote on kokeellinen ihmiskoe jonka testaustiedot ovat edelleen puutteelliset. Olen noin 50v ja lapsena saatuihin polio, jäykkäkouristus, hinkuyskä etc rokotteisiin on noin 60 vuotta silkkaa testattua tietoa ja varmuutta kuinka rokote toimii.

Toisekseen on noussut "maksuttomuus"

Rokote ei todellakaan ole ilmainen. Lääkeyhtiöt saavat rahansa, sitä varten ne on olemassa, tekemässä omistajille voittoa ja heidän bisnes on terveys.

Noin 6 000 000 Suomessa asuvaa ja vakaasti sairastuneita ja kuolleita on vähän kaikesta mediamyllytyksestä huolimatta.

6 000 000 vakavasti sairastunutta Suomessa?

Siis olisiko Suomen väkiluku 11,5 miljoonaa ilman näitä 6 miljoonaa koronarokotteeseen kuollutta? 😱 Miksi valtamedia vaikenee tästä(kin)? Herätkää!

😱😱 😂😂

Vierailija
344/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisestä rokotteesta seurauksena todella kivulian gynekologin rokotteen aiheuttamaksi toteama munasarjakysta. En koskaan ole ollut niin kipeä ja pahoinvoiva kuin muutaman rokotteen jälkeisen kuukauden. Gynekologin mukaan myös seuraavasta rokotteesta tulisi mitä todennäköisemmin kysta, joten olen nuorena ihmisenä ilomielin ilman rokotetta. Olen asiantuntijatyössä, joten voin tehdä etätöitä ihan niin kauan kuin tämä maskihomma jatkuu.

Miten gyne pystyi toteamaan sen johtuneen rokotteesta? Oliko sulla siis ultrattu munasarjat juuri ennen rokotteen ottamista ja silloin ei vielä ollut mitään siellä?

Uskon henkkoht että vaikka mitä kipuja ja vaivoja voi rokotteesta tulla, mutta vaikea uskoa, että lääkäri vetäisi kausaliteettiviivan rokotteen ja kystan välille ihan helposti.

Värititkö tarinaa siis sen osalta, mitä lääkäri oikeasti sanoi?

Vierailija
345/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why not both? Uskon "valepropagandaa" JA olen välinpitämätön!

Vierailija
346/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tuo "valepropaganda" sanana. Jos lähdetään siitä, että propaganda on aina enemmän tai vähemmän valetta tai vähintään muunneltua totuutta, niin onko "valepropaganda" sitten enemmän totta kuin tavallinen propaganda? Jos se kerran on "vale-valetta"? Two wrongs make a right?

Vierailija
347/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon luonnonvalintaan tässä asiassa. Vanhat ja heikot kuolkoot. Turha ihmisen on ihan joka asiaa vastaan pyristellä, taistelunsa kannattaa valita. Tämä on sellainen, jonka osalta kannattaa suosiolla luovuttaa ja antaa luonnon tehdä tehtävänsä.

Vierailija
348/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu että rokottamattomat pelkäävät sairaalloisesti rokotteesta tulevia sivuvaikutuksia mutta eivät yhtään kanna huolta vakavasta koronasta. En ole kertaakaan lukenut viestiä rokottamattomilta että pelkäävät vakavaa muotoa covidista. Eri asia on ne onnekkaat joilla se on ilmennyt vain kuumeena ja yskänä.

Vierailija
349/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi ajattelin katsoa hetken, ja ottaa rokotteen sitten, jos se todetaan turvalliseksi ja tehokkaaksi. Kumpaakaan ei ole tapahtunut ja painostus ja kahtiajako on jotain, mitä en ole omana elinaikana koskaan todistanut. Historiahan näitä kyllä tuntee ja minä tunnen historian.

Sikainfluenssarokotteen otin nuorena silloisen työpaikan painostuksesta. Silloinkin oli samat fraasit "tämä on täysin turvallinen, tässä ei ole mitään mikä voisi aiheuttaa mitään vakavaa". Samaa toistelivat työkaverit, ihan kuin olisivat asiasta mitään tienneet, eivätkä tienneetkään, narkolepsiathan tuli kaikille "yllätyksenä". Itselle puhkesi sen jälkeen migreeni ja ibs. Sattumaako? Nykymenoa katsellessa en olisi siitä ollenkaan varma. Nytkin tavalliset tallaajat toistelevat sitä miten rokote on turvallinen. Mistä te tiedätte kun ei lääkkeen kehittäjätkään tiedä? Voidaan elää vaan tämän hetken tiedon varassa ja pitäisi ottaa keskusteluun myös kriittiset äänet. Sillä tavalla demokratia ja länsimainen yhteiskunta toimii.

Niin kauan kun ei pakkorokotuksia tule, en varmaan uskalla ainakaan näitä nykyisiä rokotuksia ottaa. Jos saadaan oikeasti toimiva ja tehokas rokote, olen valmis ottamaan rokotteen ja myös sivuvaikutusten riskin. Minulla on kyllä liuta rokotteita jo ennestään, hepatiittirokotteet ym. on itse maksettu matkoja varten eli mikään rokotevastainen en todellakaan ole.

Jännä, kun ihmiset syyllistää niitä rokottamattomia, jotka ovat huolissaan omasta terveydestään. Eiköhän jokainen rokotettukin ole nimenomaan omasta ja läheisen terveydestä huolestunut, miksei rokottamaton saisi olla.

Todella vahvaa hyvää tekstiä voi voiniitä joita ei uskottu narkolepsia tapauksissa mikä kärsimys ja jatkuuvieläkin toisilla jopa lapsilla pahaa tekee se taistelu mitä he ovat käyneet

Vierailija
350/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä juttu että rokottamattomat pelkäävät sairaalloisesti rokotteesta tulevia sivuvaikutuksia mutta eivät yhtään kanna huolta vakavasta koronasta. En ole kertaakaan lukenut viestiä rokottamattomilta että pelkäävät vakavaa muotoa covidista. Eri asia on ne onnekkaat joilla se on ilmennyt vain kuumeena ja yskänä.

Itse en ole koronasta huolissani, kun en oikein tiedä mistä voisin sen saada tällä hetkellä. Teen etätöitä, tilaan ruuat kotiinkuljetuksena, tykkään olla kotona ja muuten ulkoilen vain paljon. 

Vierailija
351/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Long covid voi iskeä kehen tahansa sitä vähätellään molemmissa tahansa älä luule että tulevilla rokote kerroilla olet suojassa läpi longilta toiveajattelua junnuna tiedät kestääkö elimistösi 7xroktetta vaan saatko riskielämässä läpi longcovidin rokottamattomalla on vielä voimia lisäksi saattaa luomu vastustuskyky joka riittää suojautumisilla

Vierailija
352/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon luonnonvalintaan tässä asiassa. Vanhat ja heikot kuolkoot. Turha ihmisen on ihan joka asiaa vastaan pyristellä, taistelunsa kannattaa valita. Tämä on sellainen, jonka osalta kannattaa suosiolla luovuttaa ja antaa luonnon tehdä tehtävänsä.

Kumpi sä olet - vanha vai heikko? Eikö sulla ole mitään, minkä vuoksi haluaisit elää? Kurjalle kuulostaa :(

Vierailija
353/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin huolettaa ja pelottaa myös vakava korona, mutta koska voin elää varsin eristäytyneesti, eikä riskiä saada tartuntaa näinollen juuri ole, katson omalla kohdallani rokotteen mahdollisten sivuvaikutusten olevan isompi riski, koska ei ole selvyyttä siitä, miten rokote vaikuttaa minulle jo oleviin sairauksiin.

Vierailija
354/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mielummin hautaan ajallaan vanhempani kuin että mun vanhemmat joutuis hautaamaan mut alle 40 vuotiaana. Mulla on ilmeisesti sydämessä jotain häikkää, viimeksi rutiini ekg:ssä hoitaja rutisteli kulmiaan ja mutristeli suutaan, muttei sanonut ääneen mitään. Ja oletan, että k-piikki olis lähtölaskenta hengenmenolle, kun sydän ei ilmeisesti ole ihan ok. 

Jaa että hoitajan *ilmeen* perusteella olet vakaasti sitä mieltä, että rokote tarkoittaisi hengenmenoa? Kaikista tekosyistä, joita olen kuullut, tämä oli paras! Jos sydänvikaa oikeasti epäilet, nikn koronaa ei kannata sairastaa, vaan ottaa rokote, sydansairaat kuuluvat riskiryhmään. Itselläni on pieni poikkeavuus sydänkäyrässä (ihan kirjallisesti ja suusanallisesti todettu, ei ilmehtien) rokotteet on otettu ja henkiin jäin.

Ihan silmä pelillä jäätiin odottelemaan rytmihäiriön syy vielä avoin ihan sama mitä lääkäri ulputtaa odottelen seuraillen vapaaehtoisessa karanteenissa suojauksin pärjään näin ei kenelläkään valittamista vai

Vierailija
355/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te rokotepakottajat olette sadisteja jotka eivät väitä muusta kuin omasta itsestänne ja omasta lompakostanne.

Toivottavasti teidät tapetaan.

Täys kymppi! Rokotepakottajat kuopanreunalle ja luotisade kohti.

Vierailija
356/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä rokotukset tunnetaan. Ne toimii niin kuin sairaaloissa kerrotaan. Nyt uskallan laittaa vaikka taloni pantiksi. Siis sekä hyvässä että huonossa, nämä rokotteet tunnetaan. Riskit osataan ennustaa erinomaisesti.

Sitten ihan toinen asia on, että nämä rokotteet todennäköisesti siirtyvät pian syrjään. Tulee uusi rokotesukupolvi. Ehkä niissä on parempi verkkoyhteys, kun tämä on vähän pätkinyt :)

Pätkitty jotain satavarmaa rokotetta joka 100%1v.teho rokotukset alkanut mm.2/2021 tauti yltynyt e ntisten rokottamattomien keskuudessa nyt putosin

Vierailija
357/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepakottajat eliminoitava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te rokotepakottajat olette sadisteja jotka eivät väitä muusta kuin omasta itsestänne ja omasta lompakostanne.

Ja tällainen keskusteluilmapiiri helpottaa rokottamattomien ja rokotettujen välillä?

Vierailija
358/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut koska tarkkailen maltilla tilannetta

Näin

Vierailija
359/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotepakottajat eliminoitava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällainen keskusteluilmapiiri helpottaa rokottamattomien ja rokotettujen välillä?

Vakavasta ongelmasta on kyse provokaatiosta lyö yli näin hm.ihmisarvo päällimmäisenä

Vierailija
360/661 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian monta vakavaa haittaa rokotteesta lähipiirissä.

Kumma juttu, joidenkin LÄHIpiirissä on vakavia haittoja pilvin pimein, minä tunnen työn kautta satoja rokotettuja ja tuttavapiiriin kuuluu muuten kymmeniä-satoja ihmisiä. Yksi anafylaktiselta sokilta vaikuttava tapaus on jonka tiedän

Sama. En tiedä yhtä ainutta jolla olisi tullut edes lieviä haittavaikutuksia, muuta kuin se seuraavan pvän kipeä olo. Ja sitten joku tuntee legioonan verran ..😅 minä myyn sairaalatarvikkeita, joten jokusen henkilön tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän