Naiset: Miksi julkkikselta pitää saada seksiä? (is: Fani ehdotti seksiä Jarkko Aholalle)
https://www.is.fi/viihde/art-2000008263348.html
----------
– Varsin viehättävä nuori nainen kysyi: ”Jarkko, voisitko sä panna mua?” Puskista tullut kohtuullisen suora ehdotus yllätti sen verran, että en ihan heti saanut sanaa suustani. Niinpä nainen ehti jatkaa: ”Se olisi kunnia-asia myös mun poikaystävälle.”
---------
En miehenä tajua tätä groupie hommaa.
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrot tuollaisen menneisyyden meriittinä?
Ymmärrän huono-osaisuuden periytyminen taas hieman paremmin. Ei edes osata katua typeryyttä.Huono-osainen tuskin olen, akateemisesti koulutettu hyvin tienaava teknisen alan ammattilainen. Eikä olleet vanhempanikaan, myös korkeasti koulutettuja ihmisiä. Ja joo, ei he olisi varmaan toivoneet että olisiin ihan 13 veenä seksielämääni aloittanut (eikä he siitä tänä päivänäkään tiedä että niin tein), puhe oli aina että sitten kun on "rippikoulun käynyt ja rokotettu" eli 15 v, saa vapaasti päättää itse esim. tupakoinnista, juomisesta ja miesasioista. Oli aika tavallista siihen aikaan myös ei-huono-osaisissa perheissä.
Tuon hauskan ajan kasvattina ihmetyttää tämä nykyajan seksikielteisyys tai palaaminen jonnekin sinne vanhoihin aikoihin jolloin nainen oli huono nainen jos nautti seksistä vain seksin itsensä takia, ja ainoa sallittu seksi oli joku parisuhdeseksi oman aviomiehen kanssa peiton alla. Omassa ikäpolvessani seksiä pidettiin täysin vapaana ja ok:na muiden paitsi joidenkin uskonnollisten parissa, kunhan huolehti sekä sukupuolitautien että raskauksien ehkäisystä. En minä osaa pitää typeryytenä asioita, jotka oli hauskoja ja joista ei ole ollut kellekään yhtään mitään haittaa, eli seksiseikkailujani nuorena ja sinkkuna.
No syytäkin varmaan olla kielteinen. Eihän tässä miehenä uskalla seksiä harrastaa kun tulee hyväksikäyttäneeksi naisia.
"vain 26 prosentille naisista jäi hyvä fiilis irtoseksistä"
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001930464.html
Toki tähän voi sanoa, että "miehet huonoja sängyssä tjsp" mutta se on sitten eri keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset: Miksi julkkikselta pitää saada seksiä? (is: Fani ehdotti seksiä Jarkko Aholalle)
https://www.is.fi/viihde/art-2000008263348.html
----------
– Varsin viehättävä nuori nainen kysyi: ”Jarkko, voisitko sä panna mua?” Puskista tullut kohtuullisen suora ehdotus yllätti sen verran, että en ihan heti saanut sanaa suustani. Niinpä nainen ehti jatkaa: ”Se olisi kunnia-asia myös mun poikaystävälle.”
---------En miehenä tajua tätä groupie hommaa.
Parhaat kiksit saa kun tän voi kertoa ystävättärille, oon suositumpi kuin ne 🤗
Vierailija kirjoitti:
Almost Famous -elokuvassakin tämä tuli hyvin ilmi. Vähänkin julkkis niin sänkyyn on päästävä. Miksi?
Rakentuuko ihmiskuvasi paljonkin elokuvien varaan? Onko tämä Almost famous jokin dokumenttielokuva?
Se on se elämän kiertokulku. Siksi ihmiset haluavat julkisuuteen, että saavat huomiota, ja sitä kautta sitten vastakkaisen sukupuolen ihailua. Eiköhän aika montaa rokkikukkoa ole ajanut eteenpäin juuri huomionkipeys. Ei toki ainoana asiana. Jos naisia ei tippaakaan kiinnostaisi seksi heidän kanssaan, niin aika vaisuiksi makuuhuonekitaristeiksi jäisi moni.
Ap, miksi ihmeessä kysyt meiltä, miksi random känninen teki kuten teki? Mä en ole noin tehnyt enkä ymmärrä, miksi kukaan. Moukkamaista.
Siitä olen hyvin tietoinen, että julkisuuden henkilöitä lähestyvät poikkeuksellisen paljon erilaiset moukat, miehet kikkelikuvilla ja ahdistelulla, naiset heittelemällä pilanpäiten kalsareita lavalle. Käsittääkseni naiset ovat pääosin järkevämpiä ja paremmin realiteeteissa kiinni kuin miehet, tässäkin asiassa.
Vain idiootti hinkuu julkisuutta julkisuuden itsensä vuoksi. Tämä kommenttina numerolle 242/243
Ei tajua, että jos yksityisyytensä menettää, sitä ei koskaan enää saa takaisin. Yksityishenkilönä olemisessa on se hieno puoli, että saa ihan rauhassa elää ja touhuta ja mokata ja yrittää, eikä yksikään Seiskan ja Iltapaskojen toimittaja tai vinkkimies roiku pensasaidan takana kyttäämässä kamera kaulassa.
Artistille julkisuus on osa itsensä mainostamista. Tuntematonta esiintyjää ei kukaan tilaa keikalle, ei kukaan haastattele, ei osta levyjä eikä muutenkaan lapioi rahaa hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti hinkuu julkisuutta julkisuuden itsensä vuoksi. Tämä kommenttina numerolle 242/243
Ei tajua, että jos yksityisyytensä menettää, sitä ei koskaan enää saa takaisin. Yksityishenkilönä olemisessa on se hieno puoli, että saa ihan rauhassa elää ja touhuta ja mokata ja yrittää, eikä yksikään Seiskan ja Iltapaskojen toimittaja tai vinkkimies roiku pensasaidan takana kyttäämässä kamera kaulassa.
Artistille julkisuus on osa itsensä mainostamista. Tuntematonta esiintyjää ei kukaan tilaa keikalle, ei kukaan haastattele, ei osta levyjä eikä muutenkaan lapioi rahaa hänelle.
Niin, pakkohan sitä julkisuutta on haluta tai vähintään tarvita, koska muutenhan sitä eläisi täysin ristiriitaista elämää. Vihaisi julkisuutta, mutta olisi silti riippuvainen julkisuudesta. Tai oikeastaan monellahan tuo ristiriita onkin ja sitä paetaan päihteillä jne.
Yllättävän monet naiset myös alkavat kuvitella, että koska julkkis on kerran keikalla katsonut naista lavalta tai sanonut pari sanaa keikan jälkeen tai vaikka vastannut johonkin somekommentiin, niin se tarkoittaa jotain merkityksellistä. Vaikka se julkkis sanoisi tasan samat jutut jokaiselle naiselle ja vastaisi kaikkien naisten someviesteihin samalla tavalla. Mutta tästä ei ehkä ollut kyse ap:n mainitsemassa tapauksessa.
Luulin tennispelaajaksi.
Samalla tuli mieleen, että Boris Becker sai lovechildin, kun tumma nainen lähestyi häntä vessajonossa tms. Ikimuistoinen fanitapaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku nainen vastata kysymykseen:
Miksi tämä groupietouhu ja huomiuon saaminen vaikutusvaltaiselta vastakkaisen sukupuolen edustajalta on juuri naisten juttu?
Miehet eivät lähimainkaan vastaavissa määrin harrasta samaa. Eivät ihaile silmittömästi vaikutusvaltaisia naisia tai kuvittele heidän olevan ihmeellisiä. Miehet haaveilevat siitä että he olisivat niitä tähtiä itse, eivät miehiä jotka vaikutusvaltainen puolijumalatar valitsi yleisön joukosta.
Eikä tämä ole muuttunut miksikään naisten voimaantumisen tai tasa-arvon myötä. Yhä naiset haluavat tulla voimakkaan miehen valitsemiksi.
Se on joku alkukantainen valtaan tai valta-asemaan liittyvä juttu, joka on tosi vahvasti meissä jollain biologisella tms. tasolla. En osaa selittää paremmin, mutta se ei taida edes olla mitenkään järjellä selitettävissä. Mä ainakin viehätyn karismaattisista, itsevarmoista julkkismiehistä jollain ihme tasolla jota en osaa selittää, vaikka en kyllä heille tyrkyttäisi itseäni (ja tämän ikäisenä tuskin kelpaisin vaikka tyrkyttäisinkin, hahhah).
Se on se status mikä vissiin kiinnostaa joitakin naisia. Itse en pidä yhdenillanjutuista, joten tuskin sortuisin vaikka mies olisi kuinka julkkis. Seurustelusuhteessakin julkisuus olisi vain pelkkää miinusta.
Olen nähnyt myös iäkkäämpien naisten sekoavan Jari Sillanpään, Agentsien ja Popedan keikalla.
Erittäin kiinnostava kysymys, kiitos siitä. Olen aika ajoin pähkäillyt tätä jo 80-90-lukujen taitteesta saakka ja miettinyt, että eivät kai ihmiset nyt tosissaan luule, että keskustelu, katseiden vaihto, seksi tai ylipäänsä jonkinlainen huomio julkisuuden henkilöltä (tai miksei vaikka ihan arkielämässäkin ihailun kohteelta) heidän elämäänsä mitään tähtipölyä tuo. Täysin aburdi ajatus.
Palaan lukemaan koko viestiketjun myöhemmin.
(Ps. Ei julkisuus sinänsä ole julkista työtä tekevien päämäärä, vaikka niin kansan syvissä riveissä yleisesti luullaan. Tosi-tv-tähteys ja muu sen kaltainen julkisuushakuisuus on aika tuore asia. Piitää osata erottaa julkinen työ ja wanna-be-julkisuus.)
Olisikohan se, että tulisi jotenkin spesiaali fiilis jos tulisi julkkiksen valitsemaksi kaikkien ihailijoiden joukosta? 🤔 Naiset tunnetusti himoaa miehiä joita muutkin naiset haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monet naiset myös alkavat kuvitella, että koska julkkis on kerran keikalla katsonut naista lavalta tai sanonut pari sanaa keikan jälkeen tai vaikka vastannut johonkin somekommentiin, niin se tarkoittaa jotain merkityksellistä. Vaikka se julkkis sanoisi tasan samat jutut jokaiselle naiselle ja vastaisi kaikkien naisten someviesteihin samalla tavalla. Mutta tästä ei ehkä ollut kyse ap:n mainitsemassa tapauksessa.
Onko sinun lähipiirissäsi ihan oikeasti tällaisia naisia, siis aikuisia naisia? Teinitytöt saattavat uskoa noin ja ehkä joku ”ei niin sivistynyt” aikuinen.
Kyllä mäkin miehenä haaveilen julkkiksista ja jopa joistakin kuninkaallisista, naispuolisista siis kun ihan hetero olen :)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt myös iäkkäämpien naisten sekoavan Jari Sillanpään, Agentsien ja Popedan keikalla.
No ei kai noiden keikalla edes muita käy jotain 50+ naisia.
Vierailija kirjoitti:
Luulin tennispelaajaksi.
Samalla tuli mieleen, että Boris Becker sai lovechildin, kun tumma nainen lähestyi häntä vessajonossa tms. Ikimuistoinen fanitapaaminen.
Minulle tuli mieleen erään naisen avautuminen jossain akkainlehdessä: Sain huomiota osakseni ja tulin raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai noiden keikalla edes muita käy jotain 50+ naisia.
Popedan keikalla ainakin ikähaitari on laaja..
En osaa kuin arvailla mistä voisi olla kyse. Olen ihan yhtä ihmeissäni siitä itsekin. Tunnen oikeastaan vain yhden kunnon fanittajanaisen. Hän on muutenkin seksuaalisesti "vapaamielinen" on siis nusaissut paljon monia miehiä, ollut kakkosnainen monelle miehelle. On itse sanonut ettei edes halua olla kenellekään miehelle mikään keskipiste, vaan ennemminkin sivupolku. Eli ei hän ole edes halunnut koskaan sellaista tavallista parisuhdetta, eikä lapsia. Hän mielestäni pakenee todellisuutta, mutta ei päihteisiin. On täysin päihteetön ihminen. Ehkä nää julkkikset ja sivusuhteet ovat hänelle se päihde. Tulee tavallaan aina uutta jännitystä, ei koskaan sitä tasaista arkea.