Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vasemmistojohtjat Suomessakin keräävät itselleen yrityksiä ja suromaisuutta Suomen valtion rahoilla?

Vierailija
28.04.2026 |

kuten kommarit muuallakin esim Etelä Amerikassa, elävät kuin porsaat itse ja vaativat lisää muka "tukia köyhille"

oikea kommunisti asusi jossain maalla mökissä ja kasvattaisia omat ruokansa ja onkisi ahvenia ja ajaisi polkupyörällä ilmaisttyöhön ja eduskuntaan verkkarit jalassa jotka on itse mmellut oman kolhoosinsa lampaista

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommunismi ei toimi koska ihmisillä on taipumus ja halu omistaa asioita - frank Zappa

Vierailija
2/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö ja eläkö niin kuin minä itse elän ja teen vaan niin kuin minä sanon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä olisi syytä tarkistaa persupropagandan ulinan faktat.

Kas kun me vihervassarit ollaan ihan normaaleja työssäkäyviä, sijoitamme, säästämme, meillä on talot, autot ja muut. Me saatamme olli poliittisesti myös omia etujamme vastaan, esimerkiksi näemme, että heikoimmilta ei saa leikata, vaikka se rokottaisi meidän omaa pankkitiliä. 

Meillä on yrityksiä ja omaisuutta. Mutta toisin kuin oikeistolla, meillä on järkeä päässä. 

Onhan se surullista, jos vihervassarit eivät olekaan kuin kuulemassasi persupropagandassa. Todellisuuden murentuminen pelottaa, se on ymmärrettävää.

Vierailija
4/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun me vihervassarit ollaan ihan normaaleja työssäkäyviä, sijoitamme, säästämme, meillä on talot, autot ja muut. Me saatamme olli poliittisesti myös omia etujamme vastaan, esimerkiksi näemme, että heikoimmilta ei saa leikata, vaikka se rokottaisi meidän omaa pankkitiliä. 

Meillä on yrityksiä ja omaisuutta. Mutta toisin kuin oikeistolla, meillä on järkeä päässä. 

Onhan se surullista, jos vihervassarit eivät olekaan kuin kuulemassasi persupropagandassa. Todellisuuden murentuminen pelottaa, se on ymmärrettävää.

Kerro tuo Heinäluomalle, joka kahmii keski- ja pienituloisille tarkoitettuja Hitas-asuntoja. Eipä kukaan demari ole kritisoinut, kun itse tekevät vastaavaa.

Vierailija
5/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö se Rydmanin sekoilu eilen niin perseelleen että et ap voi olla 15min ilman jankkausta ja valehtelua? 

Vierailija
6/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli NLsdäkin 

Vierailija
7/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP alkaa hakkaan tänne muista ketjuista tuttuja copypaste valheitaan N-Y-...

Vierailija
8/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei halua elää siinä kurjuudessa mitä ne tarjoaa kansalle.

Entinen pääministerimme osti 1,2 miljoonan asunnon.

Vierailija
9/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo Heinäluomalle, joka kahmii keski- ja pienituloisille tarkoitettuja Hitas-asuntoja. Eipä kukaan demari ole kritisoinut, kun itse tekevät vastaavaa.

Simulan ampurata, Juuson mökkitie.. 

Jatkanko? 

Vierailija
10/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Lehtisen romaanien mukaan poliitikkojen tärkeysjärjestys menee näin: 1. oma etu, 2. omien etujärjestöjen etu ja 3) jos ja kun em. jotain jää jäljelle, edes rippeitä, isänmaan etu.

Vierailija
11/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitapa linkki faktoihin:

Vierailija
12/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli siihen varaa. Sinulla ei ole.

Vierailija
13/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti se kiukuttaa, kun vassari on parempi bisneksen tekijä kuin kokkare. Persut nyt ovat aina työttömiä, elleivät vahingossa pääse kansanedustajaksi.

Silloinkin luonteelleenei voi mitään. Yksi luikkii Venäjälle, yksi mapuu kadulla, yksi kähmii naisia ja yksi vetää neliveto päällä tuomiokirkon rappusia pelkissä vaipoissa.

Vierailija
14/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli siihen varaa. Sinulla ei ole.

Niin kubse on kavaltanu kansan rahat siihen asuntoon, älypää

Vierailija
15/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti se kiukuttaa, kun vassari on parempi bisneksen tekijä kuin kokkare. Persut nyt ovat aina työttömiä, elleivät vahingossa pääse kansanedustajaksi.

Silloinkin luonteelleenei voi mitään. Yksi luikkii Venäjälle, yksi mapuu kadulla, yksi kähmii naisia ja yksi vetää neliveto päällä tuomiokirkon rappusia pelkissä vaipoissa.

Se on kavaltanu kansan verorahat siihen asuntoon ku Ceaucescu

Vierailija
16/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että työtöntä persua vtuttaa. 

Mene töihin! Persut lupas kuitenkin sen 100 000 uutta työpaikkaa. 🤭 

Vierailija
17/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. Lipponen sentään teki rahansa Venäjän valtion rahalla.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009098753.html

Vierailija
18/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simulan ampurata, Juuson mökkitie.. 

Jatkanko? 

Mutku muutkin tekee niin mekin saamme kahmia omaisuutta köyhien kustannuksella. Turha esittää parempaa, jos olette itsekin ahneita

Vierailija
19/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten valtion asuntoon kokaiini jauhojengibileisiin, valtio maksaa. eli sinä, koska sannis sanoi että" minullakin saa joskus olla hauskaa"!

Vierailija
20/32 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, on aika lapsellista kuvitella että kummallakaan puolella poliittista kenttää ois syyttömiä, Suomalainen hallinto on läpeensä ryvettynyt korruptiossa ja se näkyy. Tämä ei ole vasemmisto vastaan oikeisto juttu vaan rikkaat vastaan kaikki muut juttu.

Minä toivon että ihmiset jotka tuntevat olonsa syyllisiksi siitä mitä minä olen kirjoittanut ymmärtäisivät että minä en sano tätä koska haluan heille pahaa, vain koska minä uskon että tämä on heidänkin etu ymmärtää, loppu tulee joko hyvällä tai pahalla, hyvällä ei ole pöydällä korttina pelattavissa loputtomiin.

Ongelma ei ole järjestelmä, ongelma on että sen terveydestä ei enää huolehdita, käytännössä jokainen järjestelmä toimii kun se toteutaan oikein, mutta yksikään ei kestä kun mekanismeja ei suojella, kun eliitille sallitaan laillistettu rikos.

Lobbaukset on lahjuksia eli demokratia on kaupan.

Sisäpiirikauppoja ei valvo enää oikein kukaan, eikä niistä vastuusen joudu.

Eturistiriidat sijoituksissa ajaa käytännössä kaikki poliitikot ajamaan vain oman ja kavereidensa lompakkojen etua.

Työn arvo on irroitettu tekemisestä kikkailuun ja vedonlyöntiin pörsseissä.

Valtionvelka valuu suoraan yksityisille lainaajille.

Lähes kaikki valtion tuottava omaisuus on myyty yksityisille.

Ei ole semmoista järjestelmää joka kestäisi tämmöistä määrää korruptiota.

jokainen korruptioon osallistuva aina sen perustelee itselleen näin, "tämä minun korruptio on niin pientä ja kaikkihan sitä tekee", niistä puroista kasvaa iso joki, postin yksityistämisen olisi kestänyt, taksi-alan tuhoamisen myös, julkisten varojen siirtämisen yksityiseen terveydenhuoltoon, tekevän työn lähettämisen halpa-maihin, ulkomaalaisten raijaamisen tänne halpa-työvoimaks jne jne, mutta kaikki yhtä aikaa on se kusinen soppa jossa me nyt uimme.

Suomi on niitä harvoja valtioita, joissa ei ole korruption ehkäisemiseen keskittynyttä toimielintä. Helppohan siinä on todeta, ettei meillä ole korruptioita, kun kukaan ei sitä tarkkaile eikä tutki. Ei ole siis esittää mitään dataa. Ei valtion sisäpuolelta eikä ulkopuolelta.

Tämän tien päässä on se että täältä tuikataan pörssi ja data-keskukset tuleen ja velat nollataan, työnteon välineet ja korruptoituneen oligarkki-porvariston omaisuus jaetaan uudelleen ja heitä jahdataan pitkin maailmaa vuosikymmen vastuuseen, usko euroon katoaa ja markka tulee takas ja me aloitetaan alusta banaanivaltiona.

Näennäisen itsetuhoisia päätöksiä kuten halpa-työvoimaa ulkomailta tehdään tämän prosessin hidastamiseksi, että se tilanne jäisi jonkun muun korjattavaksi ja itse voi laittaa taskut täyteen ja paeta ulkomaille, valitettavasti koko maailma kärsii samasta ongelmasta, missään ei ole kohta turvallista heille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän