Rintava: oletko tilannut Temusta rintaliivejä?
D-kuppi ja tukea tarvittais. Katselin noita Temun edestä suljettavia, ilman kaaritukea. Näyttävät ihan tukevilta. Onko kokemuksia kellään?
Luin niitä Temun arvosteluja, mut ei niistä oikein pääse kärylle. Toki jos on tilannu kokoja 115F ja 110G niin ollaan vielä vähän eri lukemissa täällä.
Kommentit (40)
Mä haen kirpparilta mun euron utarepussit.
Ritu, 45
Ihan vakavissasiko kysyt tätä. Kiinalaiset rintaliivit Temusta isorintaiselle : DD
Ei missään nimessä, niissä on kuuntelulaitteita.
Tilasin, mutta mokasin mittauksessa. Ole tarkkana, jotta saat oikean koon.
Ihan ohi aiheen, mutta minulla alkaa soimaan päässä Pullava-mainoksen laulu, kun joku käyttää sanaa rintava.
anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Rintani ansaitsevat parempaa
Vilkase missä ne on tehty!
En uskalla tilata ulkomailta ritsukkeliliivukkeleita, jos irtoaa väriä tai myrkkyjä?
No en! Temusta ei pidä tilata yhtään mitään.
Olen ostanut aikoinaan ebaystä ja aliexpressistä. Ei ne kummoisia olleet ja kokojen kanssa oli miettiminen. Niin se on aina postimyynnissä
Olen tilannut, eivät ole sillä tavalla tukevia, mihin on Suomessa tottunut. Kevyitä ja mukavia päällä ovat kuitenkin. Tarkista kokotaulukosta että valitset oikean koon.
Eikö näillä länkyttäjillä ole elämää?
Minulla kymmeniä Temutuksia ja tyytyväisyysprosentti lähellä sataa.
Isot rinnat kyllä puuttuu joten en osaa vastata ;-)
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö?
Ei kelpaa. Pitää olla hyvänlaatuiset isoille rinnoille.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä ole muuta elämässä.
Oon tilannut. Juurikin D kuppia. En tosin ole edestä suljettavia kokeillut, mutta kaikki mitä oon tilannut on olleet ihan hyviä.
Taas yksi temuspämmi-ketju. Ensin muka asiallinen aloitusviesti ja sen jälkeen alkaa sätkätys temun vaaroista. Nähty jo 1000x.
No en. Kiinakoot ja tekstiileissä syöpäkemikaaleja. Ei palautusmahista myöskään.