Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni täällä jää yhteen miehen kanssa joka ei tee mitään?

Vierailija
28.04.2026 |

Kannattaa vähän kiinnittää huomiota siihen miehen valintaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on. Oikeasti pistää vihaksi. Minunkin ahkeraa DI-miestä nämä "työmiehet" haukkuvat

Vierailija
2/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei siivoo niin nainen tekee sitten kaikki. Mies vaan ryyppää ja vonkaa pillua naiselta ja nainen suostuu koska mies on komea. Mies ei voi naista treffeille eikä lähde retkelle. Naiset on onnellisia koska saavat nukkua komean miehen vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piilevät nämä miehet, jotka eivät tee mitään?  Olen aina  seurustellut ja asunut miesten kanssa, jotka hääräävät mielellään kotitöissä, paljon ahkerammin kuin minä. Samoin lapsuudessani oma isäni menetteli, vaikka se oli aikoinaan harvinaisempaa. 

Vierailija
4/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä piilevät nämä miehet, jotka eivät tee mitään?  Olen aina  seurustellut ja asunut miesten kanssa, jotka hääräävät mielellään kotitöissä, paljon ahkerammin kuin minä. Samoin lapsuudessani oma isäni menetteli, vaikka se oli aikoinaan harvinaisempaa. 

Sama.

Juuri pari päivää sitten mietin etten ole aikuisiälläni tehnyt ruokaakaan kuin muutaman kerran. :D Aina ollut joku poikkis kokkailemassa, ja nykyään aviomies.

Vierailija
5/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asunut yhdessä miehen kanssa koska haluan asua yksin. Nykyinen parisuhteeni on kestänyt 16 vuotta ja asutaan samassa kaupungissa mutta omissa asunnoissa. Jos mies ei omassa kodissaan tee mitään niin se ei haittaa minua koska saan itse omassa kodissani tehdä tai olla tekemättä ihan mitä itse haluan. 

Vierailija
6/6 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalla lihavalla naiselle ei ole varaa valita. Jättäminen tietäisi vahvasti sinkkuna olemista seuraavat vuodet tai vuosikymmenet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan