Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (43)
En kyllä yhtään tiiä ku ei kuulemma puutu mittään. Ehkä paidan...? Lahjakortti on tylsä, mutta kiva.
Uuden Bossin kauluspaidan ja maksan pitkän viikonlopun kahdelle jossain eurooppalaisessa pääkaupungissa. Muuten hyvät viinit, konjakit ja juustot aattona.
Varmaankin perinteisesti jonkun kirjan. Olen ajatellut ostaa itselleni aktiivisuusrannekkeen, ja jos se on hyvä, voisin ostaa miehellekin sitten jouluksi.
Huoran, kai sillä 50€ jo jonkun kuppasen värkin miehelle saa
Häh? Ette vietä joulua kun laskettu aika on niin lähellä... Mitä hittoa, miksette? Meillä oli laskettu aika 23.12. Ja kyllä me ainakin vietettiin. Lapsi muuten syntyi vasta uutena vuotena.
Ostin 3-packin boksereita, enempää en varmaan osta kun en koskaan itsekään saa mitään. Käytän lahjarahat niihin ihmisiin, jotka ilahtuvat enemmän (lapsi) tai niihin, jotka joka vuosi ajatuksen kanssa hankkii mulle kivoja lahjoja (sisko ja kaverit).
Ja ei tarvi viisastella, kuinka teillä muilla lahjojen antaminen on itsessään ilo. Niin onkin, rakastan lahjojen antamista. Sen takia olisi kiva, että mies kiittäisi lahjasta. Edellisenä vuonna ei edes avannut sitä moneen viikkoon, vaan tunki sängyn alle.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:24"]En nyt tänävuonna mitään. :) ihan sen takia että LA niin lähellä joulua ettei vietetä :)
[/quote]
Mikä syy se on olla joulua viettämättä? Vaikka mitäpä se mulle kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:14"]
Ostin 3-packin boksereita, enempää en varmaan osta kun en koskaan itsekään saa mitään. Käytän lahjarahat niihin ihmisiin, jotka ilahtuvat enemmän (lapsi) tai niihin, jotka joka vuosi ajatuksen kanssa hankkii mulle kivoja lahjoja (sisko ja kaverit).
Ja ei tarvi viisastella, kuinka teillä muilla lahjojen antaminen on itsessään ilo. Niin onkin, rakastan lahjojen antamista. Sen takia olisi kiva, että mies kiittäisi lahjasta. Edellisenä vuonna ei edes avannut sitä moneen viikkoon, vaan tunki sängyn alle.
[/quote]
Onpa kurjaa :( Miksi ylipäätään enää ostat miehellesi mitään? Ehkä hän havahtuisi käytökseensä kun jäisikin tänä vuonna ilman lahjoja.
viimejouluksi ostin vähän edullisemman tuoksupakkauksen (suihkugeeli, dödö ja after shave), kirjan, lapaset ja jne. eli aika paljon tarpeeseen tulevaa käyttötavaraa. yksikään ostos ei ollut kallis mutta yhteensä meni varmaan 150e (yleensä panostamme enemmän, mutta olimme olleet juuri ulkomailla jonka ostimme tavallaan yhteiseksi joululahjaksi toisillemme).
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:24"]En nyt tänävuonna mitään. :) ihan sen takia että LA niin lähellä joulua ettei vietetä :)
[/quote]
Ei vietetä? Mikä järki?
[/quote] Miksei voi viettää joulua vaikka la on lähellä. En tajua. Vaikka aattoiltana joutuisi lähtemään synnärille niin mitä sitten.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:13"]
Häh? Ette vietä joulua kun laskettu aika on niin lähellä... Mitä hittoa, miksette? Meillä oli laskettu aika 23.12. Ja kyllä me ainakin vietettiin. Lapsi muuten syntyi vasta uutena vuotena.
[/quote]
Mä oon niin ulkona teidän jutuista! mä luulin että tuo LA tarkoittaa Los Angelesia:). Että reissu siinä jouluna just, eivät vietä siis joulua himassa. Näin se lapseton kelailee eri tavalla:).
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:14"]
[/quote]
Onpa kurjaa :( Miksi ylipäätään enää ostat miehellesi mitään? Ehkä hän havahtuisi käytökseensä kun jäisikin tänä vuonna ilman lahjoja.
[/quote]
Se on vaan vaikeeta, kun rakastaa joulua ja paketoimista ja sitä kaikkea höpöhöpöä. Mut sen takia ajattelinkin, etten ainakaan panosta tänä vuonna kuten aikaisemmin. Niin jos ei tänäkään vuonna kiitä tai edes avaa lahjaa, niin ensi vuonna on helpompi olla ostamatta mitään. Puhumattakaan siitä, että saisin itse lahjan (nim. 10 v yhdessä, yhteensä 3 joululahjaa ja ei yhtään synttärilahjaa).
Mies on ihan hulluna Katy Perryyn, niin liput sen keikalle. Voi mennä jonkun kaverinsa kanssa fiilistelemään. Vaimo pysyy visusti kotona. :D