Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 23:57"]
Huoran, kai sillä 50€ jo jonkun kuppasen värkin miehelle saa
[/quote]
Juu kyllä saa, mutta asian sopiminen voi sen värkin omistajan kanssa olla vähän vaikeaa. He kun tuppaavat olemaan sellaisesa elämäntilanteessa, että suunnitelmallisuus on aika haasteellista.
Varmaan jonkin keittokirjan, t-paidan ja suklaata. Ainakin. On ainut meidän perheessä joka tykkää tietyistä konvehdeista niin ostan aina joululahjaksi niitä. Ei osta siis itselleen niitä kun muut ei tykkää niin saa sitten kuitenkin syödä niitä.
Pari Aku Ankka -kirjaa Don Rosan nimmarilla.
Viime vuonna ostin erikoisoluita käsittelevän kirjan ja lahjakortin Alkoon. Tänä vuonna en tiedä.
Ajattelin esim. grillaukseen liittyvää kirjaa. Tai liput jollekin keikalle. Myös lyhyt lomareissu voisi olla. Joku pehmeä paketti myös. Viimeksi ostin partakoneen ja neuleen.
En tiedä. Miehellä on kaikkea, vaatteistaan on tarkka joten niitä ostan harvoin, kirjoja olen ostanut niin usein että joku muu lahja ois kiva. Kelloja tai koruja ei käytä, ja muutenkin olen ajatellut nyt päästä vähän halvemmalla (n.50€) kun viime vuosina synttärilahjat on ollut aika hintavia.
Mikä alapeukuttajapeikko tänne iski :D
En nyt tänävuonna mitään. :) ihan sen takia että LA niin lähellä joulua ettei vietetä :)
Tuskinpa mitään, ei sieltäkään mitään taida tähän suuntaan tulla.
Puhelinta ajattelin. Veikkaan siihen menevän ainakin 300 €.
Uusia vaatteita aion ostaa hänelle. ❤
Muutaman neuleen, treenipaidan ja treenisukat ajattelin ostaa, ja suklaata tietty. Kellot, kengät ja elektroniikka on eikä käytä koruja... Harrastaakin vain kuntosalia.
Ostaako kaikki jotain monen sadan lahjoja? *järkytys*
No mä ostan jotain vaatetta varmaankin. Ehkä "tylsää", mutta aina tulee käytetyksi, kun ei mies itse mikään kovin suuri vaateshoppailija ole. Välillä oon yrittäny keksiä muutakin mutta yleensä se on sitten jotain turhaa krääsää millä ei oikeesti tee mitään. Joku kiva laadukkaampi paita varmaan tänä vuonna hakusessa, ja jotain pientä lisäksi.
Jonkun (mun nenää miellyttävän) tuoksun.
up!