Annoin nettivinkin huumeiden kotikasvattajasta
Tästä on ehkä 2 v. aikaa. Törmäsin netissä tyyppiin, joka kertoi aika auliaasti yksityiskohtia elämästään ja kotikasvatuksistaan. Mm. keskustelussa tuli ilmi työpaikka, entinen työpaikka, etunimi, ikä, asuinkaupunki jne. Periaatteessa ihan riittävästi tietoja löytämään hänet, jos poliiseja kiinnosto. Mietin, vaivautuikohan poliisi tutkimaan vinkkiä ja jäiköhän hän koskaan kiinni.
Kommentit (83)
Näitä elämän merkkihetkiä on mukava muistella lauantaiöisin, etenkin näin pikkujoulukauden avauksena. Silloin sitä tunsi itsensä tärkeäksi.
Enpä tienytkään, että täällä ollaan näin huumemyönteisiä. Aika järkyttävää. Käytättekö ja kasvatatteko kenties itse? Ap
En kasvata enkä käytä mutta aika vittumaisesti tehty. Ketä se vahingoitti?? Nyt sillä on mahdollinen rikosrekisteri mikä haittaa sen elämää. Miksi teit sen?
Käytän ja kasvatan minulla on 4 lasta asun vantaalla olen blondi lähihoitaja. Oliko tArpeex vihjeitä?
ap olet ärsyttävä sika valkonaama
mitä luultavammin trollas se tyyppi, ei kukaan kasvattaja oo niin tyhmä et huutelis niitä asioita :D jos on niin tyhmä niin ansaitsi jäädä kiinni
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:19"]
Enpä tienytkään, että täällä ollaan näin huumemyönteisiä. Aika järkyttävää. Käytättekö ja kasvatatteko kenties itse? Ap
[/quote]Kyllä. Ota yhteyttä ganja-4ev@iloveweed.com niin kerron itsestäni lisää.
[/quote]
Et kai minun viestiäni tulkinnut myönteiseksi? Minä olen ehdottoman kielteinen huumeita kohtaan. Todellakin toivon, että vinkistäsi oli apua ja kehotan muita tekemään samoin kuin mitä sinä teit.
- kakkonen
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:22"]
[/quote]Kyllä. Ota yhteyttä ganja-4ev@iloveweed.com niin kerron itsestäni lisää.
[/quote]
nauroin ääneen :DDDD
Jos kyseinen kotikasvattaja jäi kiinni, niin toivottavasti oppi tapauksesta sen, että netissä liikkuu kaikenlaisia hörhöjä, eikä keneenkään kannata luottaa.
Juttelimme monta tuntia ja olisi halunut tavata minut. Hänellä oli kunnon viljelykset ja suunnitteli eteenpäin välittämistä. Jos ei halua rikosrekisteriä itselleen, niin ei sitten kannata tehdä mitään rikollista. Onko se minun vikani, että jollakin on kunnon huumeviljelmät asunnossaan ja kaistelulaitteet. Typerähän tuo oli, kun huuteli siitä netissä tuntemattomalle. Ap
Mietityttää, että mistä päin? Pari vuotta sitten naapurini ratsattiin ja oli kotikasvattelija.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:19"]
[/quote]
Et kai minun viestiäni tulkinnut myönteiseksi? Minä olen ehdottoman kielteinen huumeita kohtaan. Todellakin toivon, että vinkistäsi oli apua ja kehotan muita tekemään samoin kuin mitä sinä teit.
- kakkonen
[/quote]
Alapeukkujen määrästä aprikoin. Onneksi sentään on vielä järkeviäkin ihmisiä. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:26"]
Juttelimme monta tuntia ja olisi halunut tavata minut. Hänellä oli kunnon viljelykset ja suunnitteli eteenpäin välittämistä. Jos ei halua rikosrekisteriä itselleen, niin ei sitten kannata tehdä mitään rikollista. Onko se minun vikani, että jollakin on kunnon huumeviljelmät asunnossaan ja kaistelulaitteet. Typerähän tuo oli, kun huuteli siitä netissä tuntemattomalle. Ap
[/quote]
Niin oli typerä kun sulle kertoi. Kaltaistesi takia kehenkään ei kannata luottaa.
Ja hanki omat aivot. Se mikä on laitonta ei ole välttämättä väärin. Miksi sun piti aivan turhaan paskoa toisen luottamuksen ja elämän päälle? Olet paha ihminen.
Miten ja mihin voisin ilmoittaa, että epäilen naapurirapussa majailevan (ei asukas) tyypin myyvän/välittävän huumeita? Haluaisin tästä johonkin ilmoittaa, koska ajatus naapurustossa pyörivästä huumebisneksestä inhottaa, mutta en halua että minua pystytään mitenkään yhdistämään ilmiantoon. Mitä jos ilmiannan tyypin, eikä hän sitten olekaan huumekauppias, tuleeko minulle jotain syytöksiä jostain?. Hjelp?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:28"]Mietityttää, että mistä päin? Pari vuotta sitten naapurini ratsattiin ja oli kotikasvattelija.
[/quote]
Pakko sanoa, etten enää muista mitään. Välitin kaikki yksityiskohdat silloin poliisille enkä jättänyt itselleni tietoja ylös. En olisi tehnyt niillä mitään. Olen sen jälkeen keskustellut ties kuinka monen kanssa. Tuli jostain syystä vain yhtäkkiä tämä ihminen mieleen. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:30"]Miten ja mihin voisin ilmoittaa, että epäilen naapurirapussa majailevan (ei asukas) tyypin myyvän/välittävän huumeita? Haluaisin tästä johonkin ilmoittaa, koska ajatus naapurustossa pyörivästä huumebisneksestä inhottaa, mutta en halua että minua pystytään mitenkään yhdistämään ilmiantoon. Mitä jos ilmiannan tyypin, eikä hän sitten olekaan huumekauppias, tuleeko minulle jotain syytöksiä jostain?. Hjelp?
[/quote]
Laita poliisin sivuilta nimetön ilminanto ja selitä tilanne. Yhteystietojen antaminen oli muistaakseni vapaaehtoista. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:26"]
[/quote]
Niin oli typerä kun sulle kertoi. Kaltaistesi takia kehenkään ei kannata luottaa.
Ja hanki omat aivot. Se mikä on laitonta ei ole välttämättä väärin. Miksi sun piti aivan turhaan paskoa toisen luottamuksen ja elämän päälle? Olet paha ihminen.
[/quote]
Selvä. Se on sitten sinun mielipide. Ei minunkaan mielestäni kaikki laiton ole väärin, mutta huumeita ei tarvitsisi olla kuin lääkekäyttöön. Olen nyt ihan mielihyvin se "paha" ihminen. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 01:26"] Juttelimme monta tuntia ja olisi halunut tavata minut. Hänellä oli kunnon viljelykset ja suunnitteli eteenpäin välittämistä. Jos ei halua rikosrekisteriä itselleen, niin ei sitten kannata tehdä mitään rikollista. Onko se minun vikani, että jollakin on kunnon huumeviljelmät asunnossaan ja kaistelulaitteet. Typerähän tuo oli, kun huuteli siitä netissä tuntemattomalle. Ap [/quote] Niin oli typerä kun sulle kertoi. Kaltaistesi takia kehenkään ei kannata luottaa. Ja hanki omat aivot. Se mikä on laitonta ei ole välttämättä väärin. Miksi sun piti aivan turhaan paskoa toisen luottamuksen ja elämän päälle? Olet paha ihminen. [/quote] Selvä. Se on sitten sinun mielipide. Ei minunkaan mielestäni kaikki laiton ole väärin, mutta huumeita ei tarvitsisi olla kuin lääkekäyttöön. Olen nyt ihan mielihyvin se "paha" ihminen. Ap
[/quote]
Mutta käsitäksä että kyse oli kannabiksesta eikä vaikka meta-amfetamiinista. Siis kyseessä oli luonnollinen YRTTI joka rentouttaa. Jeesus.
Toivossa on hyvä elää. Toivotaan niin.