Paljonko teillä on visalla
Ostettuna luotolle? Mitä ostatte visale? Mulla 180e,ja saan maksettua pois ens kuussa. Olis kiva kuulla Visan käytöstä.. Nyt menoja ollut niin että säästötili meni nollille. Jonka koen kauheana epäonnistumisena.
Kommentit (58)
Mulla on varmaan 700 euroa. Kotihoidontuella ollessa kertyneet, maksan kyllä pois pikkuhiljaa.
Ostetaan ruuat Visalle että selviää helpommin paljonko siihen menee. Meillä on omat tilit mutta yhteiset rahat, Visa on yhteiseen taloustiliin.
Maksetaan aina kokonaisuudessaan kerrallaan pois ja olisi varaa maksaa käteiselläkin nuo ruuat, on vain jäänyt tavaksi.
0 €. Käytän Visaa vain ulkomaan reissuilla ja edellisestä reissusta on jo yli puoli vuotta.
1274,81eur, yhteiskäytössä oleva visa, jolla maksetaan ihan kaikki yhteiset ruoka yms ostokset. Debitillä ei osteta koskaan mitään.
0e en ole tarvinnut mihinkään luottoa
Mulla on myös niin hyvät tulot, että en tarvitse luottoa. Köyhät näköjään tarvitsevat, hah! Voi teitä!
4000e, maksetaan joka kuu minimi pois ja joudutaan yleensä sama summa käyttämään seuraavassa kuussa. Velaksi valitettavasti eletään. Yhden kerran otettu pankkilaina ja maksettu sillä Visa pois.
Neljällä eri luottokortilla velkaa yhteensä n viisi tonnia
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:25"]Mulla on myös niin hyvät tulot, että en tarvitse luottoa. Köyhät näköjään tarvitsevat, hah! Voi teitä!
[/quote]
sinulla on näköjään vähän köyhä elämä kun pitää vittuilla niille, joilla tekee nyt lama aikaan tiukkaa. Imaseppa paskaa.
Onko siitä jotain etua et maksaa visalla ruokakaupassa? Siis että miksi...?
Mulla on visalla 0,- En oikein osaa sitä käyttää. Ulkomailla käytän visaa mut Suomessa en koskaan. Jos pitää ostaa verkosta jotain niin osta stokkan mastercardilla - en tosiaan tiedä miksi?? Voisinhan mä ne visallakin ostaa. Kumma :)
Tällä hetkellä olen käyttänyt Visaa 800 euron edestä ja Masteria 600 euron edestä. Molemmat maksan pois kokonaan eräpäivänä. Ostan nettiostokset Visalla ja kaikki ruoat + päivittäistavarat Masterilla.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:26"]
4000e, maksetaan joka kuu minimi pois ja joudutaan yleensä sama summa käyttämään seuraavassa kuussa. Velaksi valitettavasti eletään. Yhden kerran otettu pankkilaina ja maksettu sillä Visa pois.
[/quote]
Tuo on nyt ihan pakko saada katki. Alatte vähentää menoja 50 e/kk ja maksamaan säästyneellä osalla Visaa pienemmäksi.
1490 euroa. Ostin tälle kuulle lapselle kalliin ostoksen ja siihen visa sopii oikein hyvin. ns ei-käyttötilillä rahaa on kyllä huomattavasti enemmän. Periaatteessa en visa laskuja halua tehdä mutta normaali on ollut 200-300 euroa/kk, mutta maksan aina kerralla kaiken pois.
Mun luottokortti on itse asiassa plussalla tällä hetkellä :D
En ikinä maksa velkoja laskujen mukaisesti vaan siirrän luottikselle rahaa parisen kertaa kuukaudessa. Tällä kertaa sitten siirsin hieman liikaa.
Ei ole Visaa, on Master Card. Luotolla ehkä 500€ tällä hetkellä. Sinänsä melko typerää, koska käyttötilillä yli 400 000€. Joskus silti ostan ihan vaan huvikseni luotolle.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:28"]
Onko siitä jotain etua et maksaa visalla ruokakaupassa? Siis että miksi...?[/quote]
Ei, mutta siitä ei myöskään ole haittaa, JOS osaa hoitaa raha-asiansa, eikä elä velaksi. Kun laskun maksaa saman tien, ei mene korkoja.
Kaikille se ei tietenkään sovi.
mitkä kortit ja onko helposti tulleet. onko ne siis kaikki neljä tapissa?
0e, sen verran hyvin palkattu ammatti ettei tarvii luottoa