Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prk! Fb kavaltaa, kun käy stalkkaamassa vieraiden sivuja!!!

Vierailija
23.10.2014 |

Olen nyt useemman kerran huomannut, että mulla asiakkaina käyneet ilmestyy yhtäkkiä mun sivuille "ihmisiä joita saatat tuntea"-statusella. Välillä meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria ja ainoo vaihtoehto on, että ne on käyneet kattoon mun sivuja. Eli kääntäen, mun käynnit varmaan pomppaa exien yms. sivuille samalla lailla. Prk!!!!! Pahksen typerä naamakirja!!!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti jos tää on näin.

Vierailija
62/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans huomannut ton, ja sitten kun itse käyn kyyläämässä tiettyjä ihmisiä niin heitä ehdotetaan minulle kavereiks, koska heillä on näkynyt oma proffani ja käyneet siellä kyttäämässä. Se on vähän niinkuin kierre myös. Jotenkin vähän nolottaa koska itsekin vierailen heidän proffissa aika tiheeseen tahtiin :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytypä syy, miksi miehen YLÄ-ASTE aikanen tyttöystävä töröttää kokoajan ehdotuksissa. Hitto estän sen kohta. :D

Vierailija
65/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB ehdottaa kavereiksi sellaisia joilla on yhteinen tai yhteisiä kavereita kanssasi, nyt tai aiemmin sama työpaikka/työnantaja, samaa harrastusta, samoja tykkäämisen kohteita, sama koulu kuin sinulla...

Vierailija
66/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdota stalkattuja. Esim jos joku kaverisi on paljon yhteyksissä jonkun kanssa, face saattaa ehdottaa häntä kaveriksi. Myös sijaintitiedot, tapahtumat ja tykkäykset, työpaikat ja opiskelupaikat vaikuttavat siihen ketä palkissa näkyy. Mulla esim. entisten työkavereitten kanssa ainoa yhteinen asia on se vanha työpaikka, ja sen perusteella face ehdottaa meitä kavereiksi.

Ei ne stalkkaukset edelkeenkään näy, ja se lukee myös facen sivuilla.

Vierailija
67/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:39"]Tiedän. :( Sulje tietokoneesi mahdollisimman nopeasti. Pese kätesi ja ravistele niitä voimakkaasti.
[/quote]Aamun naurut!Kiitos!;)

Vierailija
68/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jää jälkeä stalkkauksista. Itselläni on feikkiprofiili ja fb ehdottelee minun kavereitani feikille kaveriksi. Ja feikin nimi on sellainen, että varmasti ei osaa kukaan etsiä sitä. Feikillä ei ole yhtään kaveria fb:ssä.
Joten sori vaan, kukaan miehen ex ei teitä stalkkaaaaa!!!

Vierailija
69/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle FB ehdotti kaveriksi vuokraemäntää. En yhtään ihmettelisi jos k.o rouva olisi kaivanut netistä kaiken mahdollisen tiedon, heh.

Jos älypuhelimella käyttää facebookia ja sovellus on päällä, on mahdollista että facebookin feedissä näkyy mainoksia sen mukaan missä liikkeissä olet fyysisesti käynyt. Tuli mieleen tuosta kun joku kertoi bileistä ja siitä että jälkeenpäin tuli kaveriehdotuksia bileissä olleista ihmisistä.

Vierailija
70/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tähän. Perusteluna on se, että minulla on 2 profiilia, jotka eivät ole kavereita. Toisella olen etsinyt useammin käyttämääni profiilia varmaankin yli 100 kertaa eikä se vieläkään tarjoa sitä kaveriksi.

Vierailija
71/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten PRKL (PRK on purkki)

Vierailija
72/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:34"]

Se on muuten PRKL (PRK on purkki)

[/quote]

Se on muuten pilkunn....ja. (nimittäin sinä)

Vierailija
73/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule yhdestä kerrasta tuollaisia "saatat tuntea", ap stalkkaa vähän vähemmän niin et jää kiinni. Minä käyn usein katsomassa fb-kirppisten myyjien kotipaikan heidän omalta sivultaan, kun en jaksa joka tavarasta kysyä missä sijaitsee ja odottaa vastausta. Yhtään näistä ei ole vielä heittänyt saatat tuntea-listalle, mutta listalla on paljon niitä, jotka ovat vain yhden kaverini kavereita, he eivät ole varmasti minua, heille täysin tuntematonta, stalkanneet vaan ihan tämän yhden yhteisen ystävän vuoksi ovat listassa mukana.

Vierailija
74/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran eräällä viikonloppukurssilla toisessa kaupungissa, johon tuttavani ilmoitti meidät oman sähköpostinsa kautta. Kurssin jälkeen meille oli tullut "kaveriehdotuksia" muista kursseilta olleista henkilöistä. Tuttavalleni useampia ja minulle myös mutta huomattavasti vähemmän. Meillä ei ollut mitään yhteistä heidän kanssaan, eikä oltu edes tykkäilty mistään kurssiin liittyvästä tai muitakaan yhteisiä tykkäyksiä. Kurssin alussa oli nimenhuuto eli nimet käytiin läpi. Olen tuon perusteella melko varma, että kursseilla olleet ovat etsineet meitä Facebookista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi