Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prk! Fb kavaltaa, kun käy stalkkaamassa vieraiden sivuja!!!

Vierailija
23.10.2014 |

Olen nyt useemman kerran huomannut, että mulla asiakkaina käyneet ilmestyy yhtäkkiä mun sivuille "ihmisiä joita saatat tuntea"-statusella. Välillä meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria ja ainoo vaihtoehto on, että ne on käyneet kattoon mun sivuja. Eli kääntäen, mun käynnit varmaan pomppaa exien yms. sivuille samalla lailla. Prk!!!!! Pahksen typerä naamakirja!!!

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 13:17"]

No ei jää jälkeä stalkkauksista. Itselläni on feikkiprofiili ja fb ehdottelee minun kavereitani feikille kaveriksi. Ja feikin nimi on sellainen, että varmasti ei osaa kukaan etsiä sitä. Feikillä ei ole yhtään kaveria fb:ssä. Joten sori vaan, kukaan miehen ex ei teitä stalkkaaaaa!!!

[/quote]

Miten se sitten ehottelee niitä sun kavereita sille kaveriksi? ellet ole itsesi kaveri? ja itse ainakin saatan katsoa vieraan henkilön profiilisivun silloin kun seinälle tulee ilmoitus, että joku kaverini on nyt jonkun kaveri.

Vierailija
42/74 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehdottanu useamman kerran jotain miestä kaveriksi, ketä en edes tunne ja kenen sivuja en oo käyny kattomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mut romutan tän teorian tällä:
http://aijaa.com/V9G7Yu

Nää tyypit ei kerta kaikkiaan ole voineet käydä mun profiilissa, enkä mä ole ole käynyt niiden, tosin yhdelle heistä (ei Ruben Stiller) olen lähettänyt työasioissa s-postia. Jos nää on käyneet mun profiilissa, maailmankaikkeus on paljon sairaampi kuin olen kuvitellut...

Vierailija
44/74 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. FB ehdottaa kavereiksi kaverien kavereita, ei mitään stalkkaajia. Rautalangasta väännettynä, kaverini on Maija ja FB ehdottaa kaveriksini Maijan kaveria Liisaa, Kirsiä ja Ritvaa (joita en tunne).

Vierailija
45/74 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole FB:ssä juurikaan kavereita. En ole antanut puhelinnumeroa, en tietoa kouluistani tai mistään muustakaan. Kavereiksi FB silti ehdottaa monia tietämiäni ja tuntemiani ihmisiä, joiden kanssa ei ole yhtään yhteistä kontaktia, esim. kurssikavereita, random-sukulaisia (joilla eri sukunimi) ja jopa yksi entinen hoitokin pomppailee varsin usein tyrkylle. On vain yksi selitys, miksi noin. 

Vierailija
46/74 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se kyttäys, ni ei tartte moisia pohtia!

Vierailija
47/74 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:41"]Sorry mut romutan tän teorian tällä:
http://aijaa.com/V9G7Yu

Nää tyypit ei kerta kaikkiaan ole voineet käydä mun profiilissa, enkä mä ole ole käynyt niiden, tosin yhdelle heistä (ei Ruben Stiller) olen lähettänyt työasioissa s-postia. Jos nää on käyneet mun profiilissa, maailmankaikkeus on paljon sairaampi kuin olen kuvitellut...
[/quote]

Repesin.

Vierailija
48/74 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:44"]

Mulla ei ole FB:ssä juurikaan kavereita. En ole antanut puhelinnumeroa, en tietoa kouluistani tai mistään muustakaan. Kavereiksi FB silti ehdottaa monia tietämiäni ja tuntemiani ihmisiä, joiden kanssa ei ole yhtään yhteistä kontaktia, esim. kurssikavereita, random-sukulaisia (joilla eri sukunimi) ja jopa yksi entinen hoitokin pomppailee varsin usein tyrkylle. On vain yksi selitys, miksi noin. 

[/quote]Noh, minä huomasin yhdessä välissä että tuossa kaveriehdotuksissa ensimmäisenä pyöri aina sama nuorimies. En tuntenut häntä, eikä meillä ollut yhtään yhteistä kaveria. Sitten huomasin että mies on samalta paikkakunnalta, ainoa vain että minä en ole antanut sitä paikkakuntatietoa, kouluja tai mitään tietoihini. Ainoa mahdollisuus että tämä olisi minua "stalkannut" olisi että joku rikollinen kävisi katsomassa josko joku naapuri päivittäisi sivuilleen olevansa jossain reissussa.

Todennäköisempi selitys kuitenkin lienee että fb on vain keksinyt jostain yhteydestä minun olevan kyseiseltä paikkakunnalta tai jotain vastaavaa ihme kiemuroiden kautta. Kyllähän se sijaintitiedot kuitenkin jossain välissä on tainnut miltei väkisin napata.

Vierailija
49/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:21"]Olen facessa feikkinimellä. Mulla ei siis ole yhtä ainoatakaan kaveria facessa. Ehdotti silti siellä " saatat tuntea nämä ihmiset" heti kun liityin. Tunnen oikeasti kaikki ne 5 joita face ehdotti.. Ainut selitys on että heillä kaikilla on minun p.numero. Facessa tunnuksena on mun p.numero. Kysyin kaveriltani onko Face ehdottanut lähiaikoina kaveriks mua (siis salanimellä) niin ei ole eikä todellakaan näy mistään että oon käynyt katsoo sivuja.
[/quote]No ehkä vähän eri asia. Miksi käytät feikkinimeä mutta omaa puhelinnumeroa??

Vierailija
50/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittehän että kaikki kuvat joita laita sinne näkyy kaikille kuvasta tykänneiden ystäville.

Vierailija
51/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeesti näin?!??!
Mulla nimittäin tulee ehdokkaiksi sellaisia naispuoleisia henkilöitä jotka vihaavat olemassaoloani koska olen vienyt pikkukaupungin "suosituimman" miehen.
Tai no,tästä mä ainakin luulisin että johtuu koska en tunne heistä ketään ja jos katse voisi tappaa olisin kuollut jo monesti.
Apuva. Voiko niitä asetuksia jotenkin vaihtaa etteivät he näe mun profiilia ollenkaan?!?

Vierailija
52/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Ehdottaa aina julkisuuden henkilöitä ei koskaan ns tavallisia joita voisin muuten jotain kautta tietää. Yhtä työkaveria ehdottaa koko ajan.

Vierailija
53/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko siellä on kytätä muiden profiileja?

Vierailija
55/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
56/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö

Vierailija
57/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
58/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä!

Kävimme  mun miehen kanssa vierailemassa hänen kotikaupungissaan jossa emme olleet käyneet vuoteen yhdessä. Siellä oli järkätty bileet jossa oli vanhoja tuttujamme miehen puolelta. Heistä kukaan ei ole minun fbook kavereissa. Sattumalta seuraavana päivänä kaveriksi ehdotettiin JUURIKIN OSAA NÄISTÄ HENKILÖISTÄ JOTKA OLIVAT BAILUISSA OLLEET! Muuten en ole heihin ikinä ennen fbookissa edes törmännyt!

Mulle on käynyt monesti muutenkin noin. Juurikin ex-työpaikkalaiset yms.

Vierailija
59/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:07"]

Tiesittehän että kaikki kuvat joita laita sinne näkyy kaikille kuvasta tykänneiden ystäville.

[/quote]

ei näy, ellei asetukset ole niin, että näkyvyys on kavereiden kavereille.. 

Vierailija
60/74 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että ne joille ehdotetaankin jotain perus julkkiksia tai muita tuntemattomia ihmisiä ettei mitään yhteyttä ole, ovat vain fbookin sattumalta tekaistuja koska heidän profiileitaan ei käy juuri kukaan kyyläämässä jos he ovat jtn. nobodeja eivätkä muutenkaan ole esillä fbookissa.

Valitettavasti se on niin että juurikin mielenkiintoisten ihmisten profiileja katselaan. Harmaavarpuset jäävät usein klikkaamatta.

Mutta sitten juuri näiden ihmisten kenen käydään katsomassa erinäisten syiden takia esim. ammatin, ulkonäön, juorujen, kateuden tai muun mielenkiinnon niin heille tallettuu nämä katselijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi