Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän on tultu: nykyään 60v ja 20v on yhtä hemaisevat vartalot!

Vierailija
19.06.2026 |

Nykypäivän 60+ näyttää jopa paremmalta kuin 20+.

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/2abefd7c-c592-4582-86cc-a1d0e4e61cce

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei. Kauempaa voi näyttää "yhtä hemaisevalta", mutta siihen se sitten loppuukin. 

Vierailija
2/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan yksilöistä.

Noilla kolmella eri-ikäisellä naisella kyllä oli hyvin samanlaiset kropat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran otit puheeksi.

Katso joskus juutuubista LIAN ROSS, eli saksalainen discokuningatar kasarilta. Heittää keikkaa edelleen. Daami lienee n 62-63 v.  Vaikka huomioi esintyymisasut ja meikit.....niin silti. 

Vierailija
4/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tulee joskus miettineeksi kaupungilla, että millaisia nämä meidän nykyiset parikymppiset ovat kuusikymppisinä, kun katselee sutjakoiden keski-ikäisten naisten kävelevän tai pyöräilevän siinä missä parikymppiset ei-niin-sutjakat kiitää skuuteilla lyhyetkin välimatkat.

Vierailija
5/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartalo ei ole hirveästi muuttunut, vaikka olen 58. Selluliittia ei ole esim. lainkaan, on voimakas tiimalasi, ryhdikkäät rinnat. Kasvoissa on ilmejuonteita, ei ryppyjä. Vuodet ovat kohdelleet hyvin, ei omaa ansiota. 

Vierailija
6/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella 

lapsettomalla 

daamilla reidet 

selluliitin peitossa

yhtä lailla 

kuin kymmeniä vuosia 

vanhemmilla 

lapsia maailmaan

saattaneilla ladyilla.

Tämä hämmentää. E

Vierailija
7/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit muuttuneet, ei ole itsestä kii lihoaminen !.

Vierailija
8/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nykynuoret ovat rumia ja rumentavat itseään lisää näkyvillä tatuoinneilla ja lävistyksillä ja nenärenkailla. Yöks!

Vierailija
9/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ja miehet valaita. Sit ihmetellään miksi ei tehdä lapsia tai mitään muutakaan.

Vierailija
10/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi sukupolvi on hankkinut jo nuorena hyvän pohjakunnon. Ei istuttu somen äärellä eikä woltattu jokaista ateriaa kotiin. Vielä 2000-luvun alussa pizzan tilaaminen oli harvoin tapahtunut ylellisyys. 

Vierailija
11/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä näkyy aina. Kun pakkelit pestään pois ja otetaan hiusvärit tukasta niin kyllä se ikä näkyy. Sitä ei voi mikään kiistää.

Vierailija
12/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kehot  1/ 5 seksikkyys. Kammottavia. Mies 39

Vierailija
13/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun teinivuotensa eläneillä naisilla tuolloin ja edelleenkin parhaat perseet. 

Vierailija
14/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kehot  1/ 5 seksikkyys. Kammottavia. Mies 39

Tuollaiset ajatukset voi pitää omana tietona. Jokaiselle ystävälliselle ihmiselle lötyy kyllä ottajansa ja kaikki ei tykkää samasta. Ilkeät jää yksin. T. Tavallinen mies

Vierailija
15/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Peilistä näkyy että aikaa on kulunut.

Mutta miksi ikä ei saa näkyä?

Vierailija
16/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat turhan tanakoita naisia. Kaikilla selvästi ylipainoa ja liikuntaa ei ole koskaan tullut harrastettua. Sen näkee heti. Tasapaksu muhkurainen vartalo jota ravittu useasti pikaruualla mm. burgereilla...

Vierailija
17/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä näkyy aina. Kun pakkelit pestään pois ja otetaan hiusvärit tukasta niin kyllä se ikä näkyy. Sitä ei voi mikään kiistää.

Totta, mielestäni en näytä ikäistäni (58) nuoremmalta, en ainakaan paljon. Mutta pakko myöntää, että olen kaunis. En ole ikinä asiaa sen enempää ajatellut, mutta nyt sen huomaa paljon selvemmin kuin ennen. Olin aina ikäluokkani suosituimpien joukossa, mutta nyt päät kääntyvät jopa enemmän kuin nuorena nimenomaan siksi, että näytän ikäiseltäni kauniilta naiselta. Mahtaako muilla olla samanlaisia kokemuksia? Tarkoitan, että päät tuntuvat kääntyvän jopa enemmän kuin nuorempana. He katsovat minua tarkemmin, koska olen kaunis ja kauniisti pukeutunut, naisetkin. Ja naisetkin tulevat sanomaan, että vitsi kun olet kaunis tms. siis ihan tuntemattomat. Tällaista ei nuorena tapahtunut, että naiset sanoisivat noin, koska nuoret kauniit naiset ovat kuitenkin aika tavanomainen näky. Ja viimeksi kun olin hetken baarissa (todella harvinaista) yksin odottamassa mulle haettavia juomia, niin alle kahdessa minuutissa mua tuli iskemään 10 vuotta nuorempi mies. Baarin komein, jos omaa miestä ei lasketa. Tosi kivan oloinen mies muuten, juttelimme sitten myöhemmin niitä näitä, lapsista ym. Hän ei ollut liian nuori (48), aikuinen kuitenkin. Se on vähän karmivaa, jos liian nuori tulee iskutarkoituksessa jutulle, koska koen olevani sijoitettu johonkin puumakategoriaan.

Vierailija
18/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä näkyy älykkyynä. En minä jaksa jonkun tyhjäpään kanssa olla, ehkä panisin kerran tai kaksi.

Vierailija
19/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mielestäni en näytä ikäistäni (58) nuoremmalta, en ainakaan paljon. Mutta pakko myöntää, että olen kaunis. En ole ikinä asiaa sen enempää ajatellut, mutta nyt sen huomaa paljon selvemmin kuin ennen. Olin aina ikäluokkani suosituimpien joukossa, mutta nyt päät kääntyvät jopa enemmän kuin nuorena nimenomaan siksi, että näytän ikäiseltäni kauniilta naiselta. Mahtaako muilla olla samanlaisia kokemuksia? Tarkoitan, että päät tuntuvat kääntyvän jopa enemmän kuin nuorempana. He katsovat minua tarkemmin, koska olen kaunis ja kauniisti pukeutunut, naisetkin. Ja naisetkin tulevat sanomaan, että vitsi kun olet kaunis tms. siis ihan tuntemattomat. Tällaista ei nuorena tapahtunut, että naiset sanoisivat noin, koska nuoret kauniit naiset ovat kuitenkin aika tavanomainen näky. Ja viimeksi kun olin hetken baarissa (todella harvinaista) yksin odottamassa mulle haettavia juomia, niin alle kahdessa minuutissa mua tuli iskemään 10 vuotta nuorempi mies. Baarin komein, jos omaa miestä ei lasketa. Tosi kivan oloinen mies muuten, juttelimme sitten myöhemmin niitä näitä, lapsista ym. Hän ei ollut liian nuori (48), aikuinen kuitenkin. Se on vähän karmivaa, jos liian nuori tulee iskutarkoituksessa jutulle, koska koen olevani sijoitettu johonkin puumakategoriaan.

Miten vitussa tämä liittyy aloitukseen? :D

Vierailija
20/29 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samat kropanrakenteet.

Aikasempaa mummoikäset olivat pyöreitä, loput ihmisistä sutjakoita.

Terveys tärkein tietty. Jos on ylipainonen jo lapsesta niin joutuu useasti taistelemaan painonsa kanssa koko elämänsä.

Hyviä lääkkeitä on jo markkinoilla ja lisää tulossa. Toivottavasti edullisempia, nyt ovat ihan liian kalliita.

Itsekin olen turvautunut Mounjaaroon ja painoa lähtenyt 15 kiloa. Olen nyt normaalipainon ylärajalla. Joudun käyttämään neljää erin verenpaine lääkettä, toivon pääseväni vähemmillä lääkkeillä tulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi