Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Möpetystä lentokoneessa ja SUURI ihmetys.

Vierailija
23.10.2014 |

Lensimme piukku perheemme kanssa viime viikonloppuna Helsinki-Vaasa välillä. Paluumatkalla Eena ja Eeni kaksostyttömme halusivat möpettää lentokoneessa ja laulaa. Tietysti annoin siihen mahdollisuuden, koska tuskin kellään on sitä mitään vastaa. Kaksoset kävelivät käytävää pitkin ja minä tietysti tarkkana äitinä katsoin eprään. He lauloivat tralalalaa-laulua. Ihmettelen miten ihmiset eivät antaneet pientä palkkiota heille.

Juuri kun aloimme laskeutumaan ja kaksoset istuivat nätisti penkillä annoin Eenille mahdollisuuden mennä möpettämään hetkeksi käytävälle mutta vihainen stuertti käski hänet heti takaisin penkille. Ihmettelen suuresti tuollaista toimintaa lentoyhtiöltä, koska ei möpetys olisi kauaa kestänyt. Itkuhan siinä tuli ja kova huuto. Olen juuri tehnyt valituksen lentoyhtiölle heidän toiminnastaan. Mitä olette mieltä? Aika törkeää.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet säälittävä.

Vierailija
2/52 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua on möpetys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä oli valkoinen pöyheä matto käsimatkatavarana?

Ihan totta puhuen nämä ovat aika väsyneitä viritelmiä provoiksi.

Vierailija
4/52 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provoja viestini vaan totisinta totta. Olen tyrmistynyt. Matostasi en tiedä mitään.

Vierailija
5/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään niin nätisti kaksoset möpettivät hiekkalaatikolla. Naapurin täti sanoi ettei ole koskaan nähnyt niin kauniita lapsia kuin meidän pikku perheellä. Hän kuunteli timtoliilu-laulun kokonaan ja kertoi että kaksosista todella tulee lapsitähtiä. Nyt päätinkin että ensi viikolla vien heidät levy-yhtiöön ja pyysän levytyssopimusta. Se on varma menestys. AIon lähettää myös kuvia televisioon koska heidät varmasti palkataan erilaisiin ohjelmiin lapsitähdksi. Mallitoimistoihin olen myös yhteydessä.

Vierailija
6/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut ovat niin ällöttäviä että ne ovat viihdyttäviä! :D

Hyvä irvikuva pikkuperheestä!

Vierailija
7/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tulee ihan v*tusti kirjoitusvirheitä, mene pois täältä! Et osaa edes kirjoittaa! Möpetä itsesi perseeseen poikittain... :)

Vierailija
8/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole ällöttäviä vaan kertovat rakkaudesta, tiestä menestykseen ja pikku perheestämme. Itse taidat olla irvikuva ihmisestä! Tralalalaa-laulua vain laulamme sinulle ja näytämme pitkää nenää. So so  so sö sö  sö  sinulle.

Vierailija
9/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu ja tarvitset hoitoa.

Vierailija
10/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kirjoittaa. Kirjoitan nytkin. Itse ainakin osaat valittamisen kuten niin moni suomalainen akka. Meidän pikku perheemme on hyvin toimeentuleva ja tiellä menestykseen. Möpetys on lasteni keksintö ja kehtaat morkata siitä. Sö sö sö sinullekin. Olet vain kateellinen.

Vierailija
11/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:18"]

Ne eivät ole ällöttäviä vaan kertovat rakkaudesta, tiestä menestykseen ja pikku perheestämme. Itse taidat olla irvikuva ihmisestä! Tralalalaa-laulua vain laulamme sinulle ja näytämme pitkää nenää. So so  so sö sö  sö  sinulle.

[/quote]

:D

Vierailija
12/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:02"]

Lensimme piukku perheemme kanssa viime viikonloppuna Helsinki-Vaasa välillä. Paluumatkalla Eena ja Eeni kaksostyttömme halusivat möpettää lentokoneessa ja laulaa. Tietysti annoin siihen mahdollisuuden, koska tuskin kellään on sitä mitään vastaa. Kaksoset kävelivät käytävää pitkin ja minä tietysti tarkkana äitinä katsoin eprään. He lauloivat tralalalaa-laulua. Ihmettelen miten ihmiset eivät antaneet pientä palkkiota heille.

Juuri kun aloimme laskeutumaan ja kaksoset istuivat nätisti penkillä annoin Eenille mahdollisuuden mennä möpettämään hetkeksi käytävälle mutta vihainen stuertti käski hänet heti takaisin penkille. Ihmettelen suuresti tuollaista toimintaa lentoyhtiöltä, koska ei möpetys olisi kauaa kestänyt. Itkuhan siinä tuli ja kova huuto. Olen juuri tehnyt valituksen lentoyhtiölle heidän toiminnastaan. Mitä olette mieltä? Aika törkeää.

[/quote]

juntti ämmä.  

jos lapsesi tulisivat minun koneeseen vetämään tommosta paskaa huutaisin niille paskat housuun.  

teillä ei ole vitunkaan tajua siitä milloin 300 ihmistä haluaa olla rauhassa. joku säälittävä määkimis-esitys on tärkeämpää  

Vierailija
13/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO LAITA NYT JUMALAUTA SITÄ LINKKIÄ.

Vierailija
14/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
15/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä se möpetys on? Voisitko nyt vastata

Vierailija
16/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
17/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsii googlella: möpetys 

ei ole olemassa mitään videota eikä linkkiä

Vierailija
18/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI KRISTUS JEESUS VOI KRISTUS KRISTUS JEESUS SAATANA VITTU JEESUS PERKELE KRISTUS KRISTUS JEESUS SAATANA

Vierailija
19/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/52 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa möpettäjän möpettää, ei kai näit oo pakko lukea (vaiks onkin sit jostain masokistisesta syystä)