Möpetystä lentokoneessa ja SUURI ihmetys.
Lensimme piukku perheemme kanssa viime viikonloppuna Helsinki-Vaasa välillä. Paluumatkalla Eena ja Eeni kaksostyttömme halusivat möpettää lentokoneessa ja laulaa. Tietysti annoin siihen mahdollisuuden, koska tuskin kellään on sitä mitään vastaa. Kaksoset kävelivät käytävää pitkin ja minä tietysti tarkkana äitinä katsoin eprään. He lauloivat tralalalaa-laulua. Ihmettelen miten ihmiset eivät antaneet pientä palkkiota heille.
Juuri kun aloimme laskeutumaan ja kaksoset istuivat nätisti penkillä annoin Eenille mahdollisuuden mennä möpettämään hetkeksi käytävälle mutta vihainen stuertti käski hänet heti takaisin penkille. Ihmettelen suuresti tuollaista toimintaa lentoyhtiöltä, koska ei möpetys olisi kauaa kestänyt. Itkuhan siinä tuli ja kova huuto. Olen juuri tehnyt valituksen lentoyhtiölle heidän toiminnastaan. Mitä olette mieltä? Aika törkeää.
Kommentit (52)
Mulle tulee kirjoitustyylistä Tuksu mieleen.
Tänään kun kaksoset heräsivät käskin heitä heti aamusta hymyilemän. Sanoin ettei filmitähdeksi pääse ellei opi hymyilemän. Toisella tuli itku mutta sanoin että nyt täytyy hymyillä. Se oppi tulee pian kuin selkärangasta opittuna. Keksin myös että nimet lausutaan jatkossa pitkällä "eenä" rli Eeeeni ja Eeeeena. Sanoessa heidän nimeään täytyy myös sanoa nimen viimeinen kirjain kovaa. Se kuulostaa mielestäni kauniilta. Möpetetty on koko päivä ja amskukkaa (aamupalaaa) syötiin hymyillen.
Homman pointti? Perhe on sulkeutunut omaan outoon maailmaansa. Paha ulkopuolinen maailma suljettu pois silmistä. Heidän maailmassa on niin kilttiä, söpöä, herttaista, ah. Kyllähän sellaisessa kuplassa voisi elää hetken. Siltä ulkopuoliselta maailmalta vaan saattaa tulla ja tuleekin aika rankkaa vittuilua jossain vaiheessa.
Oletteko pian valmiita möpetykseen?
Synnytitkö sä istukan sijaan aivosi?
Laiotin kaksosille huulipunaa kun menemme mumman luokse vierailulle vaikka ovat vasta 2,5 vuotiaita. Poskipunaa hieman kans.
Möpetettiin mumman luona koko ilta. Eena ja Eeni olivat elementissään kun tanssivat tralallaa-tanssia minun säestäessä taustalla. Mumma niin tykkäs ja on samaa mieltä että lapsitähtiä ovat jo nyt. Huomenna soitan levy-yhtiöön kyllä ja vaadin tapaamista. Voisi ensi kevääle tehdä Möpetys.levyn, joka täynnä meidän omia lastenlauluja. Varmasti moni ostaisi,. Mitä sanotte? Videoita tulee koko ajan lisää. Möpetys on meidän perheen juttu.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 00:03"]
Oot oikeesti niin väsynyt, ei ketään naurata. Tullallilailija oli sentään hauska, vähän aikaa.
[/quote]
Voi olla, että minä olen kirjaimellisesti väsynyt, mutta nauran tälle koko ketjulle vedet silmissä, ja meinasi mandariinikin mennä väärään kurkkuun.
Tässä ei ole mitään väsyttävä. Piristä pitäisi. Me olemme pikku perheeni kanssa täysillä ja aidosti tekemässä pikku kaksosista ja meidän pikku perheestä ENSIMMÄISTÄ suomalaista pikku perhettä joka menestyy maailmalla. Meillä on jalat maassa ja teemme aidosti työtä sen eteen että menestymme. Möpetys on todellakin meidän oma keksintömme ja siitä tulee maailmankuulu. AINA riittää epäilijöitä ja ihmisiä, jotka nauravat mutta me emme välitä. Olemme sellaisen yläpuolella. Ja moni on todellakin kateellinen meidän pikku perheelle.
Kyllä sitten ollaan suu auki ja valittamassa kun menestymme. Videoilla olen tarkasti katsomassa että kaksoset tekevät kuten olemme harjoitelleet. Laulan itsekin muutaman suomalaisen laulun ja katson tiiviisti kameraan, jotta katseeni porautuu katsoja sieluun. SIllä tavalla saa huomion. Laitoin eilen Marimekon mekon pääälle ja hieman lipstikkiä kun lauloin. Timtaliini on uusin laulumme ja sen kuvaamme huomenna.
Eivät suostuneet levy-yhtiöissä tapaamaan joten menemme pikku perheen kanssa paikalle vaatien tapaamista. Pakkohan heisän on ottaa meidän vastaan. Kaksosille laitan western-tyyliset vaatteet päälle ja sitten esittelemme heille videoita ja möpetystä ja tralalaa-laulua. Äsken käskin kaksosia hymyilemään pitkään ja jos ei onnistu niin karkkia ei tule.
Nyt laulamme Timtoliilu-laulua, jotta pahan päivän muistoto poistuvat mielestä. Kaksoset laulavat niin nätisti, joten päätin kvuata koko hetken. Timtolii timtolee on meillä ihanaa, karkki suuhun, timtolii..... Niin nätisti pikku perheemme on ja kaikilla hauskaa
ja nyt se video juutuuppiin tai mä möpetän sua ahteriin!
Missä on video? tokihan ylpeä vanhempi olisi filmannut tämän erikoisen tilanteen!
Ihan turhaan koetat saada noloa möpetystä kuuluisaksi. Lopeta moinen lapsellisuus.
Tää möpetys-jankkaja on niin tylsä.
Ei, ei ota onnistuakseen. Keksi jotain viihdyttävämpää.
Mitä sä luulet voittavasi näillä helvetin typerillä jutuillasi?! Ihan väsynyttä touhua, eikä yhtään hauskaa. Lopeta jo, pösilö!
Apua, tulee ihan Timo T A Mikkosen perhe mieleen.