Minusta tuo kaarinalaisen pojan tekemä sohvaskuutti näyttää mukavalta liikennevälineeltä
https://www.is.fi/autot/art-2000012094157.html
Olisi mukava ajella Helsingin ruuhkissa tuolla, voisi ottaa nokoset jos alkaa väsyttämään.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miksi on laiton?
Siksi, koska se (saattaa) tuottaa mielihyvää jollekin.
Siinäpä oiva kulkupeli sohvaperunoille. Tuolla olisikin kiva hurauttaa kylille asioille.
Seuraavaksi varmaan moottorisoituihin sänkyihin jotkut pyörät alle, eikä tarvitse enää nousta edes sängystä. Sängyllä vaan torille kahville.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oiva kulkupeli sohvaperunoille. Tuolla olisikin kiva hurauttaa kylille asioille.
Seuraavaksi varmaan moottorisoituihin sänkyihin jotkut pyörät alle, eikä tarvitse enää nousta edes sängystä. Sängyllä vaan torille kahville.
Itse tykkäisin istua pytyllä mielummin, ei tarttisi lähteä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oiva kulkupeli sohvaperunoille. Tuolla olisikin kiva hurauttaa kylille asioille.
Seuraavaksi varmaan moottorisoituihin sänkyihin jotkut pyörät alle, eikä tarvitse enää nousta edes sängystä. Sängyllä vaan torille kahville.
Youtubesta löytyy kiinalaismiehen videoita, joissa ajelee sängyllä kaupungilla ja maastossa.
Tämän takia Suomessa ei synny enää uusia innovaatioita. Luovuuden sijaan on lähtökohtana on säännökset ja direktiivit.
Daniel Ahola ja Andreas Tolonenhan liikkui tuollaisella jo vuosia sittem
Ei kai laissa ole annettu skuutin mittoihin tai painoon rajoituksia? Sehän vaatisi jopa lainsäätäjiltä älyä
Vierailija kirjoitti:
Ei kai laissa ole annettu skuutin mittoihin tai painoon rajoituksia? Sehän vaatisi jopa lainsäätäjiltä älyä
Tehoon on ainakin, luulen että painokin määritelty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on laiton?
Paljonkohan tuo viritys painaa istujineen päivineen? Ja mihin painorajaan skuutin jarrut on mitoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai laissa ole annettu skuutin mittoihin tai painoon rajoituksia? Sehän vaatisi jopa lainsäätäjiltä älyä
Skuutin valmistajalla on varmasti omat sallitut mitoituksensa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia Suomessa ei synny enää uusia innovaatioita. Luovuuden sijaan on lähtökohtana on säännökset ja direktiivit.
On suotavaa, että ihmiset pysyvät liikenteessä myös elossa, eivätkä tapata itseään/muita omituiselle virityksillään.
Olisko hieman liian vaarallinen, voisko olla?
Miksi on laiton?