Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset naiset/vaimot sietävät pettämistä??

Vierailija
21.10.2014 |

Mua kiinnostaisi nyt tietää, minkälaiset ja mistä syistä naiset ja erityisesti vaimot sietävät pettäviä miehiä? Jopa vuosikausia annetaan anteeksi ja uusia mahdollisuuksia, vaikka miehellä saattaa olla jatkuvasti toisia naisia. Ihan vilpittömästi haluaisin kuulla uskottomia miehiään sietävien naisten perusteluja sille, miksi eivät heitä äijäänsä ulos ja laita ulkoruokintaan.

Tapasin nimittäin netissä vähän vanhemman miehen, jota tapailin muutamia kertoja. Vähän ajan päästä kävi ilmi, että mies olikin naimisissa (kuulemma kylmä kulissiliitto, joopa joo) eikä aikeissakaan erota. Minun lisäkseni ukko tapaili joukkoa muitakin naisia. Vaimo kun oli niin kylmä ja kamala ihminen, että ei suostunut enää seksiä harrastamaan miehensä kanssa, joka ukon mielestä oikeutti toiset naiset. Miehen puheista päättelin, että oli harrastanut samaa touhua aktiivisesti lähes koko avioliiton ajan (yli 30 vuotta) ja joskus jäänyt sivusuhteistaan kiinnikin. Mutta vaimo vaan ei ole heittänyt ukkoa ulos, toisin kuin minä, joka lopetin yhteydenpidon heti, kun kuulin äijän kaksinaamaisuudesta ja pelimiehen taipumuksista. Jäin silti miettimään ja ihmettelemään miehen vaimoa.  Eli miten hän on jaksanut sietää ja katsella aviomiehensä uskottomuutta kaikki nämä vuodet, vuosikymmenet? Ei ihme että nainen oli "kylmä ja pihtari", miehen sanojen mukaan. Mikä saa naisen jäämään liittoon ja suostumaan moiseksi ovimatoksi, jonka yli mies kävelee jatkuvasti ja toistuvasti??

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 15:51"]Epävarmat?

Tunnen yhden vasta parikymppisen naisen, jolla on lapsikin jo tämän petturin kanssa. Kai jotkut naiset jopa nauttivat siitä, että ovat naimisissa miehen kanssa "jota muut haluavat". Luulevat olevansa erityisiä kun mies palaa takaisin heidän luo reissuiltaan. Eivät siis jotenkin osaa nähdä kuinka säälittäviä ja oman arvonsa kadottaneita itse ovat.
[/quote]

Missähän päin asustelee tuo neitonen? Kuulostaa tutulta tyypiltä..

Vierailija
62/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:09"]

Minä. Akateeminen, hyväpalkkainen, miellyttävän näköinen, kahden lapsen äiti, alle 40 v. Olen elämässäni kuitenkin kokenut jo niin paljon että uskottomuus on loppupisteitä jaettaessa pieni synti. Tiedot siitä että 1.mieheni rakastaa minua 2.En ole taloudellisesti kenestäkään riippuvainen 3. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ovat tärkeitä sillä tiellä ettei katkeroidu tai joudu tekemään pakkovalintoja. Väitän, että pettämisen jälkeen miehensä yhä hyväksyvät vaimot ovat kaikkea  muuta kuin kynnysmattoja. Ja kyseessä ole kulissi vaan meidän ja lastemme elämä.

[/quote]

Väitän ettet ole henkisesti ihan kunnossa kuitenkaan :(

Pettäminen ei ole seksiä. Pettäminen on syvällistä toisen ihmisen hyväksikäyttöä, ja sinä alistut siihen. 

[/quote]

En ole tuon kirjoittaja enkä edes itse petä enkä tietääkseni tule petetyksi, mutta itse en pidä pettämistä noin vakavana. Tai se miten vakavaa se on riippuu omasta ajattelun viitekehyksestä, joka on eri ihmisillä erilainen.

Esim. jos pitää ehdottomana parisuhteeseen kuuluvana asiana uskollisuutta ja seksiä lähes pyhänä asiana joka kuuluu vain parin välille, toki pettäminen on vakava asia. Mutta erilaisia ajattelun lähtökohtiakin on. Jopa sellaisia, joissa molemmat hyväksyy suhteet muiden kanssa. Ja sellaisia, joissa toinen nyt ei välttämättä hyväksy mutta ei ota noin vakavastikaan että se jotain valtavaa hyväksikäyttöä olisi ja sen hyväksyminen alistumista. Sitä voi vaikka ajatlela, että vähän on ärsyttävää että tuo ukko on tuollaiinen häntäheikki mutta loppujen lopuksi ne on vain panoja, ei niillä niin merkitystä lopulta.

[/quote]

Entä jos mies huijaa vieraan naisen suhteeseen kanssaan? Onko sekin ihan ok sinun mielestäsi? Naisen omaa tyhmyyttä tyyliin??
[/quote]Oma mies on pettänyt monen naisen kanssa ja satun tietämään että kaikki naiset on tienneet miehen olevan varattu, alusta alkaen. Mies ei myöskään yhdellekään ole luvannut yhtään mitään sen vakavempaa.
Kyllä tilanne on kuitenkin eri jos mies on hyvä aviomies ja käy välillä hännystelemässä, kuin että jos mies on huono aviomies/isä/ei sovittais jotenkin yhteen ja sit menis vaikka ihastumaan toiseen. Ei nämä asiat niin yksioikoisia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

64, miten tiedät näistä naisista? Mistä tiedät, ettei mies ole luvannut mitään heille?

Vierailija
64/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki klassisesti seksuaalisesti vetovoimaiset ihmiset: kauniit, komeat, hoikat, menestyvät ja itsevarmat pettävät, koska heillä on siihen tilaus ja kumppaneita löytyy helposti. Miehet helpommin kuin naiset mutta ero on tasoittumassa. Ei siinä yleensä ole kyse rakkaudesta tai uuden  perheen perustamisesta, vakipuoliso ja lasten vanhempi on myös päästy hyvin valikoimaan eikä sitä vaihdeta syrjähyppyihin.

Sinä AV-mamma, joka vannot ettei miehesi petä, johtuisiko siitä että on ukkosi päässyt vähän rupsahtamaan tai lihomaan tai pidätkö häntä niin lyhyessä lieassa ettei pettäminen kerta kaikkiaan onnistu? Se on tosirakkautta.

Ideaalinen, romanttinen, uskollinen rakkaus kuuluu nuoruuteen ja ensihuumaan, sitten saa jo pölyt karista. Mustasukkaisuus ja petoksen pelossa eläminen on myrkkyä, avoimuus poistaa sen.

Vierailija
65/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunpa vain tietämään.

Vierailija
66/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:38"]64, miten tiedät näistä naisista? Mistä tiedät, ettei mies ole luvannut mitään heille?
[/quote]67 oli tälle.

Vierailija
67/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:39"]

Siedän, koska mies on todella komea, sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Voisin katsella häntä tuntikausia. Hänen kanssaan on kiva kulkea esim. kaupoissa, koska kaikki naiset tuijottavat ja miehet katsovat katellisina. En enää saisi samantasoita miestä enkä tyytyisi vähempään. Lisäksi hänellä on iso "se" enkä halua luopua siitäkään.

Ei minua yleensä haittaa se, että hänellä on toisia naisia. Joskus heikkona hetkenä harmittaa, mutta se on vain minun huonoa itsetuntoani. Ja aina mies kiinnijäätyään tai jätettyään senhetkisen salasuhteensa on minulle todella ihana, tuo lahjoja ja pitää todella hyvänä.

Miksi jättäisin hänet? Hän jakaa toimeentulon ja tekee kotona paljon kunnostustöitä. Lapsia ei ole. 

[/quote]

Terveyden takia, ties mitä tauteja "se" iso tuo tullessaan reissuilta.

Vierailija
68/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:59"]

No hyvänen aika, eikän se minulta ole mitään pois, vaikka mies sekstailisi jonkun muunkin kanssa. En minä siitä vähene millään lailla. Ihan yhtä ihana, fiksu ja syvällinen kuin siihenkin asti.

Kumma väite, että miehen tekeminen muuttaisi jollakin olennaisella tavalla minua. Ei nyt sentään!

[/quote]

Saako toinen nainen tehdä lapsenkin miehellesi? 

[/quote]

Ja sen jälkeen jättää sinut ja muuttaa uuden perheensä luo?

[/quote]

Kuten useasti jo aiemmissa viesteissä sanottu nämä on juuri noita epävarmojen uskollisuutta vaativien vaimojen uhkakuvia. 

[/quote]

Nainenkin varmaan saa olla sitten paksuna toiselle miehelle ja oma mies ei ole siitä moksiskaan ja kasvattaa lapsen täysin omanaan? Enpä usko. Kyllä meillä heittäisi ukko kaaressa pihalle, jos näin kävisi.

[/quote]

Entäpä ehkäisyn käyttö? Avoimessa suhteessa ajatusmaailmaan meillä kuuluu, että olemassa olevan avioliiton perhe ja lapset on meidän juttu. Seksi muiden kanssa ei liity siihen. Kaikki miehet eivät halua todellakaan siittää lapsia mahdollisimman monelle ja kuka mies nyt haluaa panna rakastajattarensa paksuksi tahallaan? Oletko ajatellut että ei ne pettäjämiehen kumppaneitaan ole usein vapaita tai epätoivoisia naisia? Taidat olla aika nuori.

[/quote]

Eli puhut avoimesta suhteesta, se ei ole pettämistä, vaan sovittu että saa käydä vieraissa.

Vierailija
69/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:59"]

No hyvänen aika, eikän se minulta ole mitään pois, vaikka mies sekstailisi jonkun muunkin kanssa. En minä siitä vähene millään lailla. Ihan yhtä ihana, fiksu ja syvällinen kuin siihenkin asti.

Kumma väite, että miehen tekeminen muuttaisi jollakin olennaisella tavalla minua. Ei nyt sentään!

[/quote]

Saako toinen nainen tehdä lapsenkin miehellesi? 

[/quote]

Ja sen jälkeen jättää sinut ja muuttaa uuden perheensä luo?

[/quote]

Onko mies saanut tehdä lapset jo jonkun muun kanssa ja pysyä perheensä luona?

Vierailija
70/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Miksi heittäisin ulos ukon, joka maksaa kaikki laskumme ja josta ei ole mitään haittaa, koska ei ole koskaan kotona? Elän aika leveää elämää miehen rahoilla. Ja ennen kuin joku tulee sanomaan minulle, että tämä on h**raamista, niin miten muka, kun minä olen vain saavana osapuolena? Olen aikanani sanonut miehelle, että jos haluaa lähteä niin lähtee, en estele.

Vierailija
71/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkaan ns. uramiehet eivät tulisi päivääkään toimen ilman sitä naista, joka hoitaa koko arjen pyykeistä kuivapesulaan ja siivoojista kotiin ja se koko homma. Jos ne laitetaisiiin yksiöön asumaan pesemään paitansa ja keittämään pastansa niin ne kuolis paskaan ja nälkään. Ne ei osais aamulla duuniin eikä illalla sieltä pois.

Siihen kun lisäät omaisuuden, jota ei ole osattu suojattu avioehdolla, ja kakarat, jolla uhkaillaan, että menetät, muuten aiheesta, koska, koska et ole niiden lapsuudessa juuri läsnä ollut, niin bingo.

Jo alkoi läpänlää suuntaan jos toiseen.9124

Vierailija
72/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistenmiesten vaimot. osa sitä viehätystä on miehen maine sonnina.

Vierailija
73/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat?

Tunnen yhden vasta parikymppisen naisen, jolla on lapsikin jo tämän petturin kanssa. Kai jotkut naiset jopa nauttivat siitä, että ovat naimisissa miehen kanssa "jota muut haluavat". Luulevat olevansa erityisiä kun mies palaa takaisin heidän luo reissuiltaan. Eivät siis jotenkin osaa nähdä kuinka säälittäviä ja oman arvonsa kadottaneita itse ovat.

Vierailija
74/152 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
75/152 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:15"]

Hyvä kysymys. Muistatteko tämän naiskirjailijan, joka joka haastattelussa ylisti aviomiestään ja liittoaan. Alusvaatteetkin piti tehdämiehen vanhoista rääsyistä kun ah seksikästä ja ihanaa ah ah. 

Miten kävikään.

[/quote]

Vau, kuka kirjailija on ollut noin häiriintynyt? Kerro nimi. se ei ketään loukkaa, jos kerran itse vapaaehtoisesti tuollaista puhunut haastattelussa

[/quote]

Laura Honkasalo. Mies jätti lopulta toisen naisen takia.

Vierailija
76/152 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LH myös juuri keväällä kauhisteli jossain lehdessä sitä, että jotkut naiset (vanhemmatkin?) tohtivat käyttää TIUKKOJA HOUSUJA?

Vierailija
77/152 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:09"]

Minä. Akateeminen, hyväpalkkainen, miellyttävän näköinen, kahden lapsen äiti, alle 40 v. Olen elämässäni kuitenkin kokenut jo niin paljon että uskottomuus on loppupisteitä jaettaessa pieni synti. Tiedot siitä että 1.mieheni rakastaa minua 2.En ole taloudellisesti kenestäkään riippuvainen 3. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ovat tärkeitä sillä tiellä ettei katkeroidu tai joudu tekemään pakkovalintoja. Väitän, että pettämisen jälkeen miehensä yhä hyväksyvät vaimot ovat kaikkea  muuta kuin kynnysmattoja. Ja kyseessä ole kulissi vaan meidän ja lastemme elämä.

[/quote]

Väitän ettet ole henkisesti ihan kunnossa kuitenkaan :(

Pettäminen ei ole seksiä. Pettäminen on syvällistä toisen ihmisen hyväksikäyttöä, ja sinä alistut siihen. 

[/quote]

Huoh, mistä näitä tiukkapipoja sikiää? Seksiä se on eikä syvällistä hyväksikäyttöä. Jos pelisäännöt on yhteiset ne on hyvät. Väitän, että tiukimmat uskollisuuden kannattajat ovat niitä nimenomaan itsestään epävarmoja ihmisiä ja joiden maailma romahtaa jos joutuu petetyksi. 

[/quote]

No näin se kyllä on. Miksi mua loukkaisi tai "satuttaisi" erityisesti se jos mies makaisi jonkun kanssa? En anna tuommosille asioille niin suurta painoarvoa, jos mua loukataan ja satutetaan niin se tapahtuu ihan muilla asioilla. Sivusuhde loukkaisi mutta mä voisin kokeilla avointa suhdetta jossa tuokin olisi sallittua. Parisuhdetta varten haluaisin vain tietää ja nähdä että mies välittää minusta ja haluaa olla mun kanssani (eikä tuo mulle mitään tauteja muilta). Eikä tällä oo mitään tekemistä sen kanssa että olisin miehestä riippuvainen, en mä rupea miehen rahoilla koskaan elämään.

Varsinkin yksittäisen pettämisen takia hyvän suhteen hylkääminen on mun mielestäni pelkästään hölmöä.

Vierailija
78/152 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voin myöntää etten haluaisi miestä joka paneskelee jatkuvasti sinne sun tänne. - 92

Vierailija
79/152 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki naiset, joilla on rikas hyvännäköinen mies, jota ootte valmiita jakamaan, voitteko laittaa kuvia miehistänne ja tämän vuositulot? Tarttisin panoa, joka ei jää kuitenkaan liikaa roikkumaan.

Vierailija
80/152 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut siihen tulokseen että kaikki miehet pettää kun ollaan oltu tarpeeksi kauan yhdessä. (Me 20v.) Siks en välitä vaikka painaa välillä muita.Suon sen ilon itsellenikin.Ihanaahan se on itsekin olla välillä muiden miesten kans.Me molemmat tiedetään mikä on homman nimi mut ei siitä ääneen puhuta.Ei haluta kuulla toistemme seikkailuista