Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset naiset/vaimot sietävät pettämistä??

Vierailija
21.10.2014 |

Mua kiinnostaisi nyt tietää, minkälaiset ja mistä syistä naiset ja erityisesti vaimot sietävät pettäviä miehiä? Jopa vuosikausia annetaan anteeksi ja uusia mahdollisuuksia, vaikka miehellä saattaa olla jatkuvasti toisia naisia. Ihan vilpittömästi haluaisin kuulla uskottomia miehiään sietävien naisten perusteluja sille, miksi eivät heitä äijäänsä ulos ja laita ulkoruokintaan.

Tapasin nimittäin netissä vähän vanhemman miehen, jota tapailin muutamia kertoja. Vähän ajan päästä kävi ilmi, että mies olikin naimisissa (kuulemma kylmä kulissiliitto, joopa joo) eikä aikeissakaan erota. Minun lisäkseni ukko tapaili joukkoa muitakin naisia. Vaimo kun oli niin kylmä ja kamala ihminen, että ei suostunut enää seksiä harrastamaan miehensä kanssa, joka ukon mielestä oikeutti toiset naiset. Miehen puheista päättelin, että oli harrastanut samaa touhua aktiivisesti lähes koko avioliiton ajan (yli 30 vuotta) ja joskus jäänyt sivusuhteistaan kiinnikin. Mutta vaimo vaan ei ole heittänyt ukkoa ulos, toisin kuin minä, joka lopetin yhteydenpidon heti, kun kuulin äijän kaksinaamaisuudesta ja pelimiehen taipumuksista. Jäin silti miettimään ja ihmettelemään miehen vaimoa.  Eli miten hän on jaksanut sietää ja katsella aviomiehensä uskottomuutta kaikki nämä vuodet, vuosikymmenet? Ei ihme että nainen oli "kylmä ja pihtari", miehen sanojen mukaan. Mikä saa naisen jäämään liittoon ja suostumaan moiseksi ovimatoksi, jonka yli mies kävelee jatkuvasti ja toistuvasti??

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:33"]naistenmiesten vaimot. osa sitä viehätystä on miehen maine sonnina.
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:33"]naistenmiesten vaimot. osa sitä viehätystä on miehen maine sonnina.
[/quote]

Tämä.
Voisin kuvitella antavani anteeksi miehelle. Myös hän on antanut anteeksi minulle pettymisen.
Kaikki rahat ovat minun, olen myös koulutetumpi ja hyvin itsenäinen nainen. mies on köyhä, mutta komea ja seksikäs uskomattoman miehekäs mies.
Eli en koe, että "arvoni" olisi kiinni miehen uskollisuudesta. Ajatettelette näköjään suurin osa kuin kunniamurhia tekevät miehet, mutta kääntäen. Ihan kuin ihmisen arvo tai kunnia olisi tuollaisesta kiinni.

Vierailija
102/152 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis antanut anteeksi pettämisen minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu minun ajatus maailmaan.
Ei sillä että se olisi ainut oikea mutta olen vuoden saannut asiaan uutta näkemystä. Ystäväni on vuoden kitunut kun mies jäi kiinni suhteesta.
Huutoa itkua masennusta.. Suhde jatkuvaa tappelua ja epäluuloa. Mies ei juuri ole innokas suhdetta korjaamaan mutta ei myöskään tee erolle mitään. Luulen että toinen nainen on edelleen kuvioissa ja mies vain odottaa että vaimo tekisi eron.
Ystäväni on kuin elävältä haudattu. Ensin oli tietenkin shokissa, ymmärrän sen. Mutta nyt on vuosi kulunut ja avioliitto on muuttunut kylmäksi sodaksi.
Kuka tuhlaa elämänsä tuohon? Lapset eivät käy tekosyynä, ovat jo täysikäisiä. Roikutaan vanhassa, ei siinä saa uutta elämää rakennettua.
Minusta meillä ei ole niin paljon aikaa että tuhlaisian elämääni onnettomassa suhteessa.

Vierailija
104/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ja aika kiihkoton keskustelu vaihteeksi, jatkakaa! :)

Vierailija
105/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sietänyt sitä tämän vuoden. Syynä on se että uskon että saamme avioliiton vielä kasaan. No on mua tosin huijattu siinä mielessä että koko ajan mies aina uudelleen uskotteli että NYT se suhde on ohi, kunnes taas myöhemmin paljastui ettei ollutkaan. Toiselle naiselle lupaili että on eroamassa mutta sitä hetkeä ei vaan tullut ja nainen kyllästyi siihen.

Suurin syy on tietysti lapset ja se etten halua rikkoa lasten kotia siksi että tuntisin itseni arvokkaammaksi. Mies on hyvä isä joten ainakin yritän ja sitten jos ei siitä tule mitään niin sitten erotan.

Vierailija
106/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:49"]

Mieheni valitsee minut joka päivä uudestaan. Sitä rakkaus on. Niin minäkin valitsen hänet. Näin teemme siitä riippumatta, kenen kanssa olemme mahdollisesti rakastelleet. Jos mieheni ei enää valitse minua vaan haluaa perustaa perheen jonkun toisen kanssa, myös se on valinta, joka ei millään tavalla PIENENNÄ minua tai arvoani. Koettakaa nyt naiset tajuta, ettei naisen arvo riipu miehen USKOLLISUUDESTA!!!

Olen kokenut avioeron ja tiedän, millainen tunne-elämän konkurssi se on. Tietysti se suretto. Mutta en minä sen takia ole huonompi ihminen.

[/quote]

No, tämä nyt on vaan mun mielipide, ja suhteitahan on monenlaisia ja perustuvat monille eri arvoille, mutta ainakin mun arvoa se naisena vähentäsi suuresti, jos en yksin riittäisi miehelle, vaan pitäisi olla myös muita naisia. Vaikka kuinka "valitsisi" mut joka päivä ja rakastaisi, mutta pakko olisi silti pitää haaremia. Mun käsitys parisuhteesta on se, että siinä kaksi toisiaan kunnioittavaa ihmistä sitoutuu vain toisiinsa, ja vain toisiinsa. Mutta kuten sanoin, erilaisuus kunniaan. 

Vierailija
107/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:49"]

Mieheni valitsee minut joka päivä uudestaan. Sitä rakkaus on. Niin minäkin valitsen hänet. Näin teemme siitä riippumatta, kenen kanssa olemme mahdollisesti rakastelleet. Jos mieheni ei enää valitse minua vaan haluaa perustaa perheen jonkun toisen kanssa, myös se on valinta, joka ei millään tavalla PIENENNÄ minua tai arvoani. Koettakaa nyt naiset tajuta, ettei naisen arvo riipu miehen USKOLLISUUDESTA!!!

Olen kokenut avioeron ja tiedän, millainen tunne-elämän konkurssi se on. Tietysti se suretto. Mutta en minä sen takia ole huonompi ihminen.

[/quote]

No, tämä nyt on vaan mun mielipide, ja suhteitahan on monenlaisia ja perustuvat monille eri arvoille, mutta ainakin mun arvoa se naisena vähentäsi suuresti, jos en yksin riittäisi miehelle, vaan pitäisi olla myös muita naisia. Vaikka kuinka "valitsisi" mut joka päivä ja rakastaisi, mutta pakko olisi silti pitää haaremia. Mun käsitys parisuhteesta on se, että siinä kaksi toisiaan kunnioittavaa ihmistä sitoutuu vain toisiinsa, ja vain toisiinsa. Mutta kuten sanoin, erilaisuus kunniaan. 

[/quote]

Mun mies on uskoton huoripukki, mutta ei se mun arvoa vähennä lainkaan. Olen kaunis, koulutettu ja hyvätuloinen nainen, jonka arvo parisuhdemarkkinoilla on paljon korkeampi kuin miehen. Lapset on vielä pieniä, joten roikkukoon tossa vielä hetken. Mä en oo mikään mieheni jatke vaan oma yksilöni.

Vierailija
108/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:53"]

Mies on komea, varakas, hyvä isä. Parempaa miestä en ole tavannut ja tuskin tapaisinkaan. Uskottomuus on pienin paha. Mieluumin näin kuin uskollinen mutta muilta osin vajavainen kumppani.

[/quote]

Eli arvostat ulkokultaisia seikkoja enemmän kuin itseäsi.

[/quote] Ollaanpas nyt ihan rehellisiä. Kuinka moni mies, vaikka julkkis, joka on yleisesti naisten mieleen, on muka pettämättä? Elämä on valintojen tekemistä. Jos saisin miehen joka on kaikkea sitä mistä pidän ja mihin olen tottunut ja hän palvoisi minua eikä pettäisi niin tietysti se tekisi minut onnelliseksi. Mutta missä on se kauppa josta voin löytää ihania miehiä joita minä rakastan ja jotka edes jollain tasolla rakastavat minua? Minä olen ollut rakastunut kohtuullisen pitkän elämäni aikana vain kerran yrityksistä huolimatta enkä pysty vain löytämään uutta parisuhdetta tuosta noin vain. En ole koskaan pystynyt. Ei niitä ihmiselle sopivia miehiä löydy ihan tuosta vain.

Vierailija
109/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 21:42"]

Kaikki klassisesti seksuaalisesti vetovoimaiset ihmiset: kauniit, komeat, hoikat, menestyvät ja itsevarmat pettävät, koska heillä on siihen tilaus ja kumppaneita löytyy helposti. Miehet helpommin kuin naiset mutta ero on tasoittumassa. Ei siinä yleensä ole kyse rakkaudesta tai uuden  perheen perustamisesta, vakipuoliso ja lasten vanhempi on myös päästy hyvin valikoimaan eikä sitä vaihdeta syrjähyppyihin.

Sinä AV-mamma, joka vannot ettei miehesi petä, johtuisiko siitä että on ukkosi päässyt vähän rupsahtamaan tai lihomaan tai pidätkö häntä niin lyhyessä lieassa ettei pettäminen kerta kaikkiaan onnistu? Se on tosirakkautta.

Ideaalinen, romanttinen, uskollinen rakkaus kuuluu nuoruuteen ja ensihuumaan, sitten saa jo pölyt karista. Mustasukkaisuus ja petoksen pelossa eläminen on myrkkyä, avoimuus poistaa sen.

[/quote]

Ei tietenkään pidä paikkaansa tällainen väite. Sehän tarkoittaisi, että kaikki em. ominaisuudet omaavat ihmiset olisivat löysämoraalisia ja että seksi olisi heille tärkeää. Näin ei ole. Omassa perhepiirissäni on kauniita ja komeita uskollisia ihmisiä. Pettäminen ei vain kuulu meidän kulttuuriin, eikä seksikään ole se maailman tärkein juttu, on ilmeisesti geeneissä sekin.

Vierailija
110/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Muistatteko tämän naiskirjailijan, joka joka haastattelussa ylisti aviomiestään ja liittoaan. Alusvaatteetkin piti tehdämiehen vanhoista rääsyistä kun ah seksikästä ja ihanaa ah ah. 

Miten kävikään.

Vierailija
111/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:15"]

Hyvä kysymys. Muistatteko tämän naiskirjailijan, joka joka haastattelussa ylisti aviomiestään ja liittoaan. Alusvaatteetkin piti tehdämiehen vanhoista rääsyistä kun ah seksikästä ja ihanaa ah ah. 

Miten kävikään.

[/quote]

Kuka ?  Ei tuu mieleen yhtään. Valistakaa tietämätöntä.

Vierailija
112/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävikään.

Siis kuka? En yhtään muista nyt kenestä on kyse...

[/quote]

Vierailija
113/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:39"]

Siedän, koska mies on todella komea, sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Voisin katsella häntä tuntikausia. Hänen kanssaan on kiva kulkea esim. kaupoissa, koska kaikki naiset tuijottavat ja miehet katsovat katellisina. En enää saisi samantasoita miestä enkä tyytyisi vähempään. Lisäksi hänellä on iso "se" enkä halua luopua siitäkään.

Ei minua yleensä haittaa se, että hänellä on toisia naisia. Joskus heikkona hetkenä harmittaa, mutta se on vain minun huonoa itsetuntoani. Ja aina mies kiinnijäätyään tai jätettyään senhetkisen salasuhteensa on minulle todella ihana, tuo lahjoja ja pitää todella hyvänä.

Miksi jättäisin hänet? Hän jakaa toimeentulon ja tekee kotona paljon kunnostustöitä. Lapsia ei ole. 

[/quote]

Olette varmaan toisenne ansainneet. Mitä iloa siitä saat, että toiset katsovat kateellisina? Naurettavaa tekstiä aikuiselta naiselta. Ja jos ne muut ihmiset tietäisivät miehestäsi enemmän, katseet olisivat sääliviä. Mutta onnea valitsemallasi tiellä!

[/quote]

wohhoohooo :D Sanoo joku, jonka oma mies on joku lompakkoa perstaskussa kantava, valtavan läskisen kaljamahan omaava järkky suomivalasäijä.

Joo, mäkin voisin komean miehen takia sietää jopa pientä pettämistä, on se ulkonäkö vain tosi, tosi, tosi tärkeä osa miehen kiihottavuutta ja kiinnostavuutta, vaikka muuta väitetään. Tietty se nöyrin suomi-mammarahvas uskoo nurkumatta viimeiset 20000 vuotta ylläpidettyä aivopesua siitä, että komea mies on "liian komea" ja "oikeasti komea" on se ville haapasalon näköinen läski juoppo!

Vierailija
114/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävikään.

[/quote]

Vau, kuka kirjailija on ollut noin häiriintynyt? Kerro nimi. se ei ketään loukkaa, jos kerran itse vapaaehtoisesti tuollaista puhunut haastattelussa

Vierailija
115/152 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:39"]

Siedän, koska mies on todella komea, sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Voisin katsella häntä tuntikausia. Hänen kanssaan on kiva kulkea esim. kaupoissa, koska kaikki naiset tuijottavat ja miehet katsovat katellisina. En enää saisi samantasoita miestä enkä tyytyisi vähempään. Lisäksi hänellä on iso "se" enkä halua luopua siitäkään.

Ei minua yleensä haittaa se, että hänellä on toisia naisia. Joskus heikkona hetkenä harmittaa, mutta se on vain minun huonoa itsetuntoani. Ja aina mies kiinnijäätyään tai jätettyään senhetkisen salasuhteensa on minulle todella ihana, tuo lahjoja ja pitää todella hyvänä.

Miksi jättäisin hänet? Hän jakaa toimeentulon ja tekee kotona paljon kunnostustöitä. Lapsia ei ole. 

[/quote]

Terveyden takia, ties mitä tauteja "se" iso tuo tullessaan reissuilta.

[/quote]

Ei tuo, mies on hygieniafriikki, joka käyttää kondomia kotonakin, ettei lakanat likaannu.  :)

Vierailija
116/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sanoi jo kun kimppaan ruvettiin, että hänellä on ja tulee olemaan naisystäviä ja se mulle passasi.

Kaikissa edellisissä suhteissakin miehet pettivät, joten kuulosti reilulta. Ja jo eka tapaamisella tavallaan tunnistin miehen huonoimmat puolet.

Ja koska itse en ole koskaan ollut parisuhdehakuinen, ei mullekaan tule mitään paineita, kun en ole täydellinen puoliso.

Ikävä vain ajatella näitä miestäni jopa lähes oarikyt vuotta nuorempia neitoja, jotka sattuvat pahasti rakastumaan ystävälliseen, raittiiseen, mutta valitettavasti varattuun.

Vierailija
117/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset joiden mielestä vika on aina vain muissa naisissa, eikä koskaan miehessä!

tullut nähtyä sellaista käytöstä, esim. exäni kaverin tyttöystävä oli minulle ilkeä ja mustasukkainen kun luuli että vaihdoin miestä lennossa exäni (silloinen nykyinen) kaveriin joka oli teini poikaystävä, vaikka näin ei missään vaiheessa ollut. Milläs tuota asiaa olisi sitten voinut selittää kun kaikki valehtelivat ja teini oli jo päättänyt ajatella niin että kaikki haluavat vain hänen poikaystävänsä ja naisissa vain vika. Onneksi ne ajat ovat jo ohi ja teini älysi lopulta jättää lihaskimppumiehensä ja otti uskollisemman miehen. Vuosia sieti tuota käytöstä.

Vierailija
118/152 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
119/152 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:09"]Minä. Akateeminen, hyväpalkkainen, miellyttävän näköinen, kahden lapsen äiti, alle 40 v. Olen elämässäni kuitenkin kokenut jo niin paljon että uskottomuus on loppupisteitä jaettaessa pieni synti. Tiedot siitä että 1.mieheni rakastaa minua 2.En ole taloudellisesti kenestäkään riippuvainen 3. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ovat tärkeitä sillä tiellä ettei katkeroidu tai joudu tekemään pakkovalintoja. Väitän, että pettämisen jälkeen miehensä yhä hyväksyvät vaimot ovat kaikkea  muuta kuin kynnysmattoja. Ja kyseessä ole kulissi vaan meidän ja lastemme elämä.
[/quote]
Minä väitän, että ovat juuri kynnysmattoja ja selittelevät tilanteen itselleen parhain päin, kun muut säälii.

Ei elämä kulissia ole, mutta parisuhde sen sijaan on, sinuako ei haittaa, ettet riitä miehellesi? Sinut kelpuutetaan kotiin äidiksi, arjen pyörittäjäksi, seksikumppaniksi jne, mutta todellinen intohimo kohdistetaan johonkin muuhun?

Taitaa olla niin, että alistutaan kohtaloon.

Vierailija
120/152 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:53"]

Niin en nyt kuvailisi esimerkiksi Hillary Clintonia tai Victoria Beckhamia kynnysmatoiksi. Saisivat varmasti muitakin miehiä ja eivät elä miehensä lompakolla. Parisuhdetta voi taviksetkin jatkaa puolison uskottomuuden jälkeen ihan ei-alistettunakin.

[/quote]

Minä kuvailisin. En ymmärrä miten noin typerä ja tossukka nainen kuin Clinton on jopa menestynyt politiikassa. Vai saako änestäjiä nimenomaan sen takia, että tiedetään Clintonin olevan nöyrä ja noudattavan (miesten) käskyjä? Hyvä roolimalli naisille? Eukko, jonka äijä jörnii pitkin kyliä ja tunkee jotain sikaria sutturan pimppaan ja tämä vain nöyrtyy ja nielee kaiken? Ei todellakaan mitään kunnioitusta ainakaan minulta löydy näistä pettämistä sietäviä kohtaan. Vailla omanarvontuntoa olevia luusereita. (Ja huom, yhdesäs sovittuhan ei ole pettämistä vaan silloin kyseessä on avoiin suhde, ihan eri asia.)