Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset naiset/vaimot sietävät pettämistä??

Vierailija
21.10.2014 |

Mua kiinnostaisi nyt tietää, minkälaiset ja mistä syistä naiset ja erityisesti vaimot sietävät pettäviä miehiä? Jopa vuosikausia annetaan anteeksi ja uusia mahdollisuuksia, vaikka miehellä saattaa olla jatkuvasti toisia naisia. Ihan vilpittömästi haluaisin kuulla uskottomia miehiään sietävien naisten perusteluja sille, miksi eivät heitä äijäänsä ulos ja laita ulkoruokintaan.

Tapasin nimittäin netissä vähän vanhemman miehen, jota tapailin muutamia kertoja. Vähän ajan päästä kävi ilmi, että mies olikin naimisissa (kuulemma kylmä kulissiliitto, joopa joo) eikä aikeissakaan erota. Minun lisäkseni ukko tapaili joukkoa muitakin naisia. Vaimo kun oli niin kylmä ja kamala ihminen, että ei suostunut enää seksiä harrastamaan miehensä kanssa, joka ukon mielestä oikeutti toiset naiset. Miehen puheista päättelin, että oli harrastanut samaa touhua aktiivisesti lähes koko avioliiton ajan (yli 30 vuotta) ja joskus jäänyt sivusuhteistaan kiinnikin. Mutta vaimo vaan ei ole heittänyt ukkoa ulos, toisin kuin minä, joka lopetin yhteydenpidon heti, kun kuulin äijän kaksinaamaisuudesta ja pelimiehen taipumuksista. Jäin silti miettimään ja ihmettelemään miehen vaimoa.  Eli miten hän on jaksanut sietää ja katsella aviomiehensä uskottomuutta kaikki nämä vuodet, vuosikymmenet? Ei ihme että nainen oli "kylmä ja pihtari", miehen sanojen mukaan. Mikä saa naisen jäämään liittoon ja suostumaan moiseksi ovimatoksi, jonka yli mies kävelee jatkuvasti ja toistuvasti??

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus. AP, et sinä tiedä mitään mitä sen ukkomiehen suhteessa tapahtuu. Tajuatko, et YHTÄÄN mitään. Voi olla, että naiselle kaikki on ok. Voi olla, että suhteessa on ääneensanomaton sääntö (joka joskus 20v sitten laitettiin käytäntöön). Sinä paasaat miten hirveä mies on ja miten voi tehdä niin vaimolleen ja lastensa äidille.. Mitäpä jos vaimolla on oma elämä? Omat kuviot - katon jakaa miehen kanssa. Ja nauttii elämästään, koska ei hän itsekkään jaksaisi äijää enää hoidella. Kiva on kuitenkin jutustella takan äärellä.

Kun on piitkään aviossa, asiat voi helposti muuttua ja toisen tuntee kun omat taskunsa. Silti tuollaiset asiat on syytä hoitaa "salassa", koska niistä aiheutuisi turhaa päänvaivaa. Vaimon pitäisi esittää sydämensä särkenyttä ja miehen lopettaa oman ajan antaminen vaimolle jne..

Vaimollakin saattaa olla omia miehiä.. Tai kuten jo mainitsin, seksi ei vaan kiinnosta saman miehen kanssa enää, mutta muuten rakastaa ja elämä on muotoutunut hyvälle mallille yhdessä.

Ja voihan se olla, ettei vaimo hyväksy tai ei tiedä ja mies ihan sika yms. Mutta kukaan ei tiedä mitä kahden ihmisen suhteen sisällä tapahtuu muut kuin ne jotka siellä ovat. Vaikka näyttäisi ja kuulostaisi miltä.

Me naiset olemme aika fiksuja ja vahvoja useammin kun nähtävästi monet tajuavatkaan. Ja kun ikää tulee, niin tiedämme mitkä asiat ovat ne, joiden vuoksi luopua toisista asioista. Minun tapauksessani voin sanoa täysin valehtelematta, että mieheni pettää silloin tällöin. Ja valehtelematta sanon myös, että se ei haittaa - ei niin ollenkaan. Rakastan miestäni ja hän minua, mutta vaikka olemme hyvässä kunnossa yms niin ei hän 17 vuoden jälkeen viehätä seksuaalisesti niinkuin jotkut satunnaiset miehet (harvoin, lyhyitä suhteita minullakin). Minulla on ihanat lapset, ihana talo, auto, ystävät, harrastukset, matkustus, osa-aikatyö josta nautin (en ole siellä palkan takia ;)). Ja ihana mies! Sitä hän on, vaikkakin pettää.

Vierailija
42/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komea, varakas, hyvä isä. Parempaa miestä en ole tavannut ja tuskin tapaisinkaan. Uskottomuus on pienin paha. Mieluumin näin kuin uskollinen mutta muilta osin vajavainen kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en nyt kuvailisi esimerkiksi Hillary Clintonia tai Victoria Beckhamia kynnysmatoiksi. Saisivat varmasti muitakin miehiä ja eivät elä miehensä lompakolla. Parisuhdetta voi taviksetkin jatkaa puolison uskottomuuden jälkeen ihan ei-alistettunakin.

Vierailija
44/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta naisia, jotka eivät arvosta itseään. 

Vierailija
45/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:53"]

Mies on komea, varakas, hyvä isä. Parempaa miestä en ole tavannut ja tuskin tapaisinkaan. Uskottomuus on pienin paha. Mieluumin näin kuin uskollinen mutta muilta osin vajavainen kumppani.

[/quote]

Eli arvostat ulkokultaisia seikkoja enemmän kuin itseäsi.

Vierailija
46/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, eikän se minulta ole mitään pois, vaikka mies sekstailisi jonkun muunkin kanssa. En minä siitä vähene millään lailla. Ihan yhtä ihana, fiksu ja syvällinen kuin siihenkin asti.

Kumma väite, että miehen tekeminen muuttaisi jollakin olennaisella tavalla minua. Ei nyt sentään!

Vierailija
47/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:59"]

No hyvänen aika, eikän se minulta ole mitään pois, vaikka mies sekstailisi jonkun muunkin kanssa. En minä siitä vähene millään lailla. Ihan yhtä ihana, fiksu ja syvällinen kuin siihenkin asti.

Kumma väite, että miehen tekeminen muuttaisi jollakin olennaisella tavalla minua. Ei nyt sentään!

[/quote]

Saako toinen nainen tehdä lapsenkin miehellesi? 

Vierailija
48/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki voivat erehtyä kerran ja ihmisille pitää antaa tilaisuus näyttää se, että he kykenevät muuttumaan. Olen ajatellut noin nuoresta tytöstä asti. Niinpä yhden pettämisen annoin anteeksi (myönnetään, että en kyllä kuvitellut ikinä joutuvani siihen tilanteeseen). 

Vierailija
49/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:06"]

[/quote]

[/quote]

Ja sen jälkeen jättää sinut ja muuttaa uuden perheensä luo?

Vierailija
50/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuten useasti jo aiemmissa viesteissä sanottu nämä on juuri noita epävarmojen uskollisuutta vaativien vaimojen uhkakuvia. 

Vierailija
51/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuten useasti jo aiemmissa viesteissä sanottu nämä on juuri noita epävarmojen uskollisuutta vaativien vaimojen uhkakuvia. 

[/quote]

Nainenkin varmaan saa olla sitten paksuna toiselle miehelle ja oma mies ei ole siitä moksiskaan ja kasvattaa lapsen täysin omanaan? Enpä usko. Kyllä meillä heittäisi ukko kaaressa pihalle, jos näin kävisi.

Vierailija
52/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni valitsee minut joka päivä uudestaan. Sitä rakkaus on. Niin minäkin valitsen hänet. Näin teemme siitä riippumatta, kenen kanssa olemme mahdollisesti rakastelleet. Jos mieheni ei enää valitse minua vaan haluaa perustaa perheen jonkun toisen kanssa, myös se on valinta, joka ei millään tavalla PIENENNÄ minua tai arvoani. Koettakaa nyt naiset tajuta, ettei naisen arvo riipu miehen USKOLLISUUDESTA!!!

Olen kokenut avioeron ja tiedän, millainen tunne-elämän konkurssi se on. Tietysti se suretto. Mutta en minä sen takia ole huonompi ihminen.

Vierailija
53/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:39"]

Siedän, koska mies on todella komea, sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Voisin katsella häntä tuntikausia. Hänen kanssaan on kiva kulkea esim. kaupoissa, koska kaikki naiset tuijottavat ja miehet katsovat katellisina. En enää saisi samantasoita miestä enkä tyytyisi vähempään. Lisäksi hänellä on iso "se" enkä halua luopua siitäkään.

Ei minua yleensä haittaa se, että hänellä on toisia naisia. Joskus heikkona hetkenä harmittaa, mutta se on vain minun huonoa itsetuntoani. Ja aina mies kiinnijäätyään tai jätettyään senhetkisen salasuhteensa on minulle todella ihana, tuo lahjoja ja pitää todella hyvänä.

Miksi jättäisin hänet? Hän jakaa toimeentulon ja tekee kotona paljon kunnostustöitä. Lapsia ei ole. 

[/quote]

Olette varmaan toisenne ansainneet. Mitä iloa siitä saat, että toiset katsovat kateellisina? Naurettavaa tekstiä aikuiselta naiselta. Ja jos ne muut ihmiset tietäisivät miehestäsi enemmän, katseet olisivat sääliviä. Mutta onnea valitsemallasi tiellä!
[/quote] mistä päättelit etteivät tiedä? Yleensä juuri ne halutut ja katseltavat miehet on koko kylän bylsineet ja niiden käsipuolessa roikkuvaa naista lähinnä halveksutaan tai vahingoniloisena katsotaan. Säälivätkin varmasti jotkut

Vierailija
54/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän muutaman naisen jotka tietävät miehensä pettävän. Yhtä se miehen liehakointi vieraissa ei haittaa koska hänellä on oma sivusuhteensa ollut jo vuosia, yksi on sanonut suoraan ettei häntä ole koskaan sänkyhommat kiinnostaneet vaikka hän onkin tyytyväinen että hänellä lapsia on ja yksi ei vaan välitä.

Kaikilla noilla on yhteisenä nimittäjänä se ettei heitä haittaa miehen toisaalla loikkiminen. Eivätkä koe tarvetta hakea eroakaan koska ei se mies ota päähänkään. Toi joka sanoi ettei ole ikinä seksistä edes pitänyt sanoi että perhe-elämästä tuli mukavampaa kun mies lähti vieraisiin; on leppoisampi ja asiat sujuu. Molemmat käyvät töissä ja kasvattavat lapsiaan yhdessä, mutta mies käy vieraissa tyhjentämässä kassit. Ja ilmeisesti mieskin on tyytyväinen tilanteeseen, ei tarvitse lapsista luopua.

Ei siihen aina tarvita mitään luuseriluonnetta. Jotkut voivat jakaa saman tilan vaikkei seksiä olekaan, kaveripohjalta ja lapsia kasvattaen.

Vierailija
55/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja lapsen synnyttäminen ovat mielestäni hieman eri tason valintoja. Ei yksikään lapsi synny Suomessa vahingossa, kyllä hän on päätöksenteon tulos. Tilanteet, joissa on mukana lapsia, ovat vakavuudeltaan täysin eri tasolla kuin satunnainen tai vähän vakinaisempikin uskottomuus. Ei, en tekisi lasta toiselle miehelle tässä avioliitossani. Silti minulla voisi olla seksiä jonkun toisenkin kanssa ilman, että liittoni hajoaisi.

Vierailija
56/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi ystäväni. Viiden lapsen äiti on saanut miehensä kiinni monesti. Kerran mies pamautti toisen raskaaksikin. Mitään tietoa ei ole nykyään onko edes lasta, kun nainen vaati ettei mies ota toiseen mitään yhteyttä. Kerran nainen pakkasi keskellä yötä lapset taksiin ja lähti etsimään miestä. Löysikin toisen naisen luota ja repi miehen hiuksista taksiin mukaan. Eikä tuo ollut ainoa kerta. En tiedä miksei mies eroa, jos kerran nainenkaan ei pettämistä hyväksy, vaan nöyryyttää miestä lasten nähden. Ja millaisen mallin lapset saa :/

Vierailija
57/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nainenkin varmaan saa olla sitten paksuna toiselle miehelle ja oma mies ei ole siitä moksiskaan ja kasvattaa lapsen täysin omanaan? Enpä usko. Kyllä meillä heittäisi ukko kaaressa pihalle, jos näin kävisi.

[/quote]

Entäpä ehkäisyn käyttö? Avoimessa suhteessa ajatusmaailmaan meillä kuuluu, että olemassa olevan avioliiton perhe ja lapset on meidän juttu. Seksi muiden kanssa ei liity siihen. Kaikki miehet eivät halua todellakaan siittää lapsia mahdollisimman monelle ja kuka mies nyt haluaa panna rakastajattarensa paksuksi tahallaan? Oletko ajatellut että ei ne pettäjämiehen kumppaneitaan ole usein vapaita tai epätoivoisia naisia? Taidat olla aika nuori.

Vierailija
58/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:55"]

Seksi ja lapsen synnyttäminen ovat mielestäni hieman eri tason valintoja. Ei yksikään lapsi synny Suomessa vahingossa, kyllä hän on päätöksenteon tulos. Tilanteet, joissa on mukana lapsia, ovat vakavuudeltaan täysin eri tasolla kuin satunnainen tai vähän vakinaisempikin uskottomuus. Ei, en tekisi lasta toiselle miehelle tässä avioliitossani. Silti minulla voisi olla seksiä jonkun toisenkin kanssa ilman, että liittoni hajoaisi.

[/quote]

Seksissä on aina raskauden mahdollisuus eikä mies pysty vaikuttamaan siihen, pitääkö toinen nainen lapsen vai ei. 

Vierailija
59/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No TEILLÄ tuo alkuperäinenkään asetelma tuskin onnistuisi. Se ettei TEILLÄ tuo sovi kuvioon ei tarkoita etteikö se voisi toisilla toimia.

Vierailija
60/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistetut tai alistuneet kynnysmatot. Mieheltä lähinnä rahaa ja statusta kaipaavat edustusvaimot. Liittoihinsa kyllästyneet kaverisuhteessa elävät, jotka eivät vain halua erota, koska pelkäävät ehkä yksinäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan