Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset naiset/vaimot sietävät pettämistä??

Vierailija
21.10.2014 |

Mua kiinnostaisi nyt tietää, minkälaiset ja mistä syistä naiset ja erityisesti vaimot sietävät pettäviä miehiä? Jopa vuosikausia annetaan anteeksi ja uusia mahdollisuuksia, vaikka miehellä saattaa olla jatkuvasti toisia naisia. Ihan vilpittömästi haluaisin kuulla uskottomia miehiään sietävien naisten perusteluja sille, miksi eivät heitä äijäänsä ulos ja laita ulkoruokintaan.

Tapasin nimittäin netissä vähän vanhemman miehen, jota tapailin muutamia kertoja. Vähän ajan päästä kävi ilmi, että mies olikin naimisissa (kuulemma kylmä kulissiliitto, joopa joo) eikä aikeissakaan erota. Minun lisäkseni ukko tapaili joukkoa muitakin naisia. Vaimo kun oli niin kylmä ja kamala ihminen, että ei suostunut enää seksiä harrastamaan miehensä kanssa, joka ukon mielestä oikeutti toiset naiset. Miehen puheista päättelin, että oli harrastanut samaa touhua aktiivisesti lähes koko avioliiton ajan (yli 30 vuotta) ja joskus jäänyt sivusuhteistaan kiinnikin. Mutta vaimo vaan ei ole heittänyt ukkoa ulos, toisin kuin minä, joka lopetin yhteydenpidon heti, kun kuulin äijän kaksinaamaisuudesta ja pelimiehen taipumuksista. Jäin silti miettimään ja ihmettelemään miehen vaimoa.  Eli miten hän on jaksanut sietää ja katsella aviomiehensä uskottomuutta kaikki nämä vuodet, vuosikymmenet? Ei ihme että nainen oli "kylmä ja pihtari", miehen sanojen mukaan. Mikä saa naisen jäämään liittoon ja suostumaan moiseksi ovimatoksi, jonka yli mies kävelee jatkuvasti ja toistuvasti??

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedän, koska mies on todella komea, sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Voisin katsella häntä tuntikausia. Hänen kanssaan on kiva kulkea esim. kaupoissa, koska kaikki naiset tuijottavat ja miehet katsovat katellisina. En enää saisi samantasoita miestä enkä tyytyisi vähempään. Lisäksi hänellä on iso "se" enkä halua luopua siitäkään.

Ei minua yleensä haittaa se, että hänellä on toisia naisia. Joskus heikkona hetkenä harmittaa, mutta se on vain minun huonoa itsetuntoani. Ja aina mies kiinnijäätyään tai jätettyään senhetkisen salasuhteensa on minulle todella ihana, tuo lahjoja ja pitää todella hyvänä.

Miksi jättäisin hänet? Hän jakaa toimeentulon ja tekee kotona paljon kunnostustöitä. Lapsia ei ole. 

Vierailija
22/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:39"]

Siedän, koska mies on todella komea, sekä kasvoiltaan että vartaloltaan. Voisin katsella häntä tuntikausia. Hänen kanssaan on kiva kulkea esim. kaupoissa, koska kaikki naiset tuijottavat ja miehet katsovat katellisina. En enää saisi samantasoita miestä enkä tyytyisi vähempään. Lisäksi hänellä on iso "se" enkä halua luopua siitäkään.

Ei minua yleensä haittaa se, että hänellä on toisia naisia. Joskus heikkona hetkenä harmittaa, mutta se on vain minun huonoa itsetuntoani. Ja aina mies kiinnijäätyään tai jätettyään senhetkisen salasuhteensa on minulle todella ihana, tuo lahjoja ja pitää todella hyvänä.

Miksi jättäisin hänet? Hän jakaa toimeentulon ja tekee kotona paljon kunnostustöitä. Lapsia ei ole. 

[/quote]

Olette varmaan toisenne ansainneet. Mitä iloa siitä saat, että toiset katsovat kateellisina? Naurettavaa tekstiä aikuiselta naiselta. Ja jos ne muut ihmiset tietäisivät miehestäsi enemmän, katseet olisivat sääliviä. Mutta onnea valitsemallasi tiellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen, joka ei selviä toiminimensä pyörittämisestä ilman miehensä apua ja jolla ei ole taloudellisia mahdollisuuksia erota ja säilyttää taloudellisia kulisseja. Vastineeksi mies passaa ja hoitaa lapsen. Mieskin hyötyy taloudellisesti. Koko kuvion nimi on luonnollisesti perintöä odotellessa.

Vierailija
24/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli mieleen tämä lehtijuttu:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288753031260.html

Kuinka entisaikaan naiset kasvoivat hyvin naiiveihinkin uskomuksiin siitä, mitä avioelämä on. Sitten vehdattiin siellä kulissien takana.

Vierailija
25/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:44"]

[/quote]

Olette varmaan toisenne ansainneet. Mitä iloa siitä saat, että toiset katsovat kateellisina? Naurettavaa tekstiä aikuiselta naiselta. Ja jos ne muut ihmiset tietäisivät miehestäsi enemmän, katseet olisivat sääliviä. Mutta onnea valitsemallasi tiellä!

[/quote]

En minä siitä mitään iloa saa, mutta onhan se kiva, kun omistaa jotain, mitä muutkin haluaisivat. :) ja myönnä pois, ei sinua säälittäisi, kun näkisit, minkäsorttinen mies minulla on!

Vierailija
26/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:18"]

[/quote]

[/quote]

En minä siitä mitään iloa saa, mutta onhan se kiva, kun omistaa jotain, mitä muutkin haluaisivat. :) ja myönnä pois, ei sinua säälittäisi, kun näkisit, minkäsorttinen mies minulla on!

[/quote]

Joo, mammat ovat vaan kateellisia, kun sinulla on tuollainen kultakimpale kotonasi! Go, baby, go!

Vierailija
27/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kultaseni, ei kukaan halua sinun miestäsi. Olet ainoa, joka seurustelee tuollaisen mulkun kanssa. Monet panevat, mutta eivät halua omakseen, koska mies on tyhmä petturi. Olet ainoa, jolla on niin surkea itsetunto että jäät tuohon.

Vierailija
28/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä itsetunnolla varustettu itseään arvostava nainen ei pettämisiä katso. Kuka haluaisi omakseen miehen jolle muut naiset ovat tärkeämpiä kuin oma vaimo ja vielä jos valehtelee ja petkuttaa. Ei kukaan muu kuin läheisriippuvainen nainen joka ei usko itseensä. Säälittävää mutta niin se vaan menee.

Vierailija
29/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 18:30"]

Hyvällä itsetunnolla varustettu itseään arvostava nainen ei pettämisiä katso. Kuka haluaisi omakseen miehen jolle muut naiset ovat tärkeämpiä kuin oma vaimo ja vielä jos valehtelee ja petkuttaa. Ei kukaan muu kuin läheisriippuvainen nainen joka ei usko itseensä. Säälittävää mutta niin se vaan menee.

[/quote]

Juuri näin se on.

Vielä säälittävämpää on täällä pyrkiä teeskentele,ään kypsää ja realistista aikuista, joka periaatteessa ottaa syyn miehen käytöksestä omille niskoilleen ja selittelee asiaa parhain päin. Todellista itsepetosta. 

Rakkauden ei kuulu satuttaa.

Vierailija
30/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset vaimot, jotka haluavat pitää kynsin ja hampain kiinni saavuttamastaan elintasosta (lue: miehen lompakosta)

Vierailija
31/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka ovat mieluummin pettäjän kanssa kuin yksin, eivätkä usko että voisivat löytää parempaa miestä.

Minun varatun mieheni vaimo sulkee mieluummin silmänsä kuin ottaa asian puheeksi miehensä kanssa. Vaakakupissa painaa enemmän pelko siitä, että mies lähtisikin minun matkaani jos asian ottaisi puheeksi. Nainen ei halua menettää heidän yhteistä elämäänsä.

Vierailija
32/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joidenkin menestyvien, sosiaalisesti lahjakkaiden ja kilpailunhimoisten miesten naiset? Ei kaikki tuollaisetkaan miehet ole uskottomia, mutta heillä on parhaimmat mahdollisuudet saada vieteltyä naisia.

Vierailija
33/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabuhan se on, mutta joitakin naisia kiihottaa kun mies pettää. Jotkut jopa humble braggaavat sillä pitkin kyliä, käyvät muka kauhistelemassa missähän se on kun ei tullut pikkujouluista vielä kotiin jne...

Vierailija
34/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä.

Vierailija
35/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näitä tilanteita sentään ole sen verran monenmoisia, että tähän kysymykseen ei voi vastausta saada. Kuka mitenkin, ja mistä syystä.

Itse kyllä epäilen, että suurin "syy" on mies itse. Jolla on liian paljon menetettävää avioliiton/suhteen myötä, omaisuus, lapset, maine...ja joka ryntää lähtevään naiseen kiinni vakuuttaen viittä hyvää ja kuutta kaunista, selitellen ja lupaillen, toisia naisia syytellen, selityksiä keksien, ja jostakin syystä naiset haluavat nielaista nämä selitykset molemmin puolin, niin se/ne toiset siellä kuin kotona.

Ne valehtelee yksinkertaisesti tosi hyvin, jotkut miehet.

Vierailija
36/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:09"]

Minä. Akateeminen, hyväpalkkainen, miellyttävän näköinen, kahden lapsen äiti, alle 40 v. Olen elämässäni kuitenkin kokenut jo niin paljon että uskottomuus on loppupisteitä jaettaessa pieni synti. Tiedot siitä että 1.mieheni rakastaa minua 2.En ole taloudellisesti kenestäkään riippuvainen 3. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ovat tärkeitä sillä tiellä ettei katkeroidu tai joudu tekemään pakkovalintoja. Väitän, että pettämisen jälkeen miehensä yhä hyväksyvät vaimot ovat kaikkea  muuta kuin kynnysmattoja. Ja kyseessä ole kulissi vaan meidän ja lastemme elämä.

[/quote]

Väitän ettet ole henkisesti ihan kunnossa kuitenkaan :(

Pettäminen ei ole seksiä. Pettäminen on syvällistä toisen ihmisen hyväksikäyttöä, ja sinä alistut siihen. 

[/quote]

Huoh, mistä näitä tiukkapipoja sikiää? Seksiä se on eikä syvällistä hyväksikäyttöä. Jos pelisäännöt on yhteiset ne on hyvät. Väitän, että tiukimmat uskollisuuden kannattajat ovat niitä nimenomaan itsestään epävarmoja ihmisiä ja joiden maailma romahtaa jos joutuu petetyksi. 

Vierailija
38/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
39/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:09"]

Minä. Akateeminen, hyväpalkkainen, miellyttävän näköinen, kahden lapsen äiti, alle 40 v. Olen elämässäni kuitenkin kokenut jo niin paljon että uskottomuus on loppupisteitä jaettaessa pieni synti. Tiedot siitä että 1.mieheni rakastaa minua 2.En ole taloudellisesti kenestäkään riippuvainen 3. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ovat tärkeitä sillä tiellä ettei katkeroidu tai joudu tekemään pakkovalintoja. Väitän, että pettämisen jälkeen miehensä yhä hyväksyvät vaimot ovat kaikkea  muuta kuin kynnysmattoja. Ja kyseessä ole kulissi vaan meidän ja lastemme elämä.

[/quote]

Väitän ettet ole henkisesti ihan kunnossa kuitenkaan :(

Pettäminen ei ole seksiä. Pettäminen on syvällistä toisen ihmisen hyväksikäyttöä, ja sinä alistut siihen. 

[/quote]

Huoh, mistä näitä tiukkapipoja sikiää? Seksiä se on eikä syvällistä hyväksikäyttöä. Jos pelisäännöt on yhteiset ne on hyvät. Väitän, että tiukimmat uskollisuuden kannattajat ovat niitä nimenomaan itsestään epävarmoja ihmisiä ja joiden maailma romahtaa jos joutuu petetyksi. 

[/quote]

Pettäminen on ennen kaikkea luottamuksen pettämistä. Pettää voi myös henkisesti.

Vierailija
40/152 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joiden mielestä seksi ei ole parisuhteen olennaisin juttu. Voisin itsekin hyväksyä tilanteen tai olla uskoton. Tosin pettämistä se ei ehkä olisi, koska olemme mieheni kanssa tämän ääneen todenneet: ei me otettaisi kumpikaan eroa uskottomuuden takia. Meidän yhteinen elämämme on 360 astetta, ja seksi on siitä vain pieni viipale. Ei tärkein. Olimme kerran vähällä erota ja silloin ymmärsimme kumpikin tämän: meillä on valtavan paljon yhteistä ja syitä jäädä yhteen.

Joku arveli syyksi sitä, että nainen ei usko löytävänsä uutta miestä. Meidän kohdallamme se pitää sikäli paikkansa, että me emme kumpikaan usko, että kukaan toinen voisi korvata meitä toistemme elämässä. On olemassa paljon enemmän ja syvempää kuin seksi. Seksiä voi saada keneltä tahansa. Sitä, mitä mieheni minulle antaa, en usko helposti saavani keneltäkään toiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi