Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on av:n kamalin mies?

Vierailija
21.10.2014 |

kerro omasi negat niin vertaillaan :)

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:36"]Äijä on lihonut viime aikoina monta kiloa kun lopetti liikunnan. Ei osallistu vauvan hoitoon, jos osallistuu, vaatii kehuja. Tarvii kuitenkin apua ihan simppeleissä asioissa, huutaa raivoissaan että miten vauvan bodyn muka saa pois ja kun menen katsomaan niin ei ole tajunnut avata nappeja. Pesee hampaat ehkä vain 5 krt viikossa ja silloinkin huonosti. Käy suihkussa ehkä 2 krt viikossa. Ajaa harvoin partaa mutta silloin kun ajaa, jättää karvat lavuaariin ja tukkii viemärin ja käskee minun siivota hajulukon. Jättää likaiset astiat ja roskat pöydälle, ei osaa lajitella roskia. Ei tee muita kotitöitä kuin astianpesukoneen tyhjennys. Ajaa hurjastellen ja kilpailee liikenteessä, kiusaa muita ajotyylillään. Kiroilee joka tilanteessa, lasten kuullen ja julkisilla paikoilla jos jokin ei miellytä. Rasisti, ei kunnioita muita, nauraa toisten vahingoille. Riidellessä alkaa marttyyriksi, haukkuu itseään eikä kuuntele mitä sanon, uhkaa tappaa itsensä. On monesti kännissä ja selvänä lähtenyt jo ulos tai tarttunut puukkoon, hakannut itseään pullolla päähän jne. Pihtaa ja kestää enintään 2 min. On auttamatta tyhmä, ei ymmärrä mitään yhteiskunnan toiminnasta, ei minkäänlaista yleissivistystä, ei siis osaa keskustellakaan. Tissuttelee ja vetelee melko usein perskännejä. Mitäs vielä. Ei kauhein, mutta mukava avautua.
[/quote]

ai niin. Tekstaili muille naisille haukkuen minua pihtariemakoksi. Hajotti pöydän, pari lamppua ja muita pikkuesineitä kesälomansa (2vko) aikana raivotessaan. Ei käy kavereidensa luona laiskuuttaan ja syyttää kavereille minua.
[/quote]

ja kissaakin kiusaa ja pelottelee. Tästä en tykkää :(

Vierailija
62/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä kammottavia miehiä. Erotkaa hyvät ihmiset tuollaisista ihmisperseistä kuin olisi jo! Ei väkivaltainen (henkisesti tai fyysisesti) perseilevä vätys ansaitse saada naista kumppanikseen. Hyvätapaisiakin miehiä on, jotkut tälläkin hetkellä surevat yksinäisyyttään.

t. Nainen, jolla on hyvä mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ero ole niin helppo juttu. Jos on naimisissa ja lapsia...Kuka saa ne lapset? Yleensä kamalat ukot uhkailevat vielä että vievät lapset äidiltä. Eikä  silloin uskalla erota :(

Vierailija
64/79 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:36"]

Minun on aina oikeassa, kohtelee mua kuin lasta, niin ja se lyö. Ja potkii. Kerran myös alkuraskaudessa. Miksi en lähde? Koska en ole oikeutettu mihinkään rahalliseen apuun mistään, olen työtön ja rahaton enkä kuulu Suomen sosiaaliturvaan.

[/quote]

Vaikka sinulla ei olekaan Suomen sosiaaliturvaa, sinua ei saa kohdella huonosti. Hakeudu turvakotiin. 
https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=8

Miehesi on rikkonut Suomen lakia pahoinpitelemällä sinua ja lasta. Tee hänestä rikosilmoitus. Vankilaan hän kuuluu. 

Vierailija
65/79 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 09:52"]

Mun mies siis pieraisee sormiensa tai kätensä päälle ja sit haistelee kättään! Mikä ihme juttu toi on, en meinannu uskoa tota kun ekan kerran näin ja nyt oon valitettavasti tottunut tohon..

[/quote]

mä teen noin ja oon nainen. yksinollessani.

Vierailija
66/79 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kaivelee niitä muniaan? Kutiaako ne? Onko ne väärässä asennossa jotenkin? Miksi?

Vierailija
67/79 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:07"]

Tästä ketjusta tuli niin hyvä mieli :) Ei kaikilla muillakaan ole täydellisiä romanttisia herrasmiehiä kotona :)

[/quote]

Mua taas surettaa, että naiset kestää kaikennäköisiä siivottomia idiootteja ja vielä lisääntyy niiden kanssa, kun on näköjään pakko joku miehenrahjus kotona olla. Luojan kiitos, että tässä maassa voi nainen kuitenkin pärjätä omillaankin, ettei ole pakko tollaisia sikoja katsella. Jos siis on tarpeeksi itsenäinen ihminen.

[/quote]

Just näin! :) 

[/quote]

Minäkin komppaan:). Kuitenkin surullista, että useiden keskusteluketjujen kautta huomaa helposti, että monille naisille on tärkeää että on se mies. Olkoon kuinka paska hyvänsä. Ja vielä mustasukkaisena pitävät kynsin hampain kiinni näistä paskapää- miehistä. Kuten olemme saaneet lukea, ei "päästetä" miestä risteilylle tai reissuun.    mies kohtelee todella huonosti, mutta ei se haittaa, pääasia on, että on mies ja sitä voi kuljetella kauppaan ja näyttää kateellisille naapurin rouville. Ja oikeasti mies kohtelee kuin paskaläjää.

Vierailija
68/79 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:36"]Äijä on lihonut viime aikoina monta kiloa kun lopetti liikunnan. Ei osallistu vauvan hoitoon, jos osallistuu, vaatii kehuja. Tarvii kuitenkin apua ihan simppeleissä asioissa, huutaa raivoissaan että miten vauvan bodyn muka saa pois ja kun menen katsomaan niin ei ole tajunnut avata nappeja. Pesee hampaat ehkä vain 5 krt viikossa ja silloinkin huonosti. Käy suihkussa ehkä 2 krt viikossa. Ajaa harvoin partaa mutta silloin kun ajaa, jättää karvat lavuaariin ja tukkii viemärin ja käskee minun siivota hajulukon. Jättää likaiset astiat ja roskat pöydälle, ei osaa lajitella roskia. Ei tee muita kotitöitä kuin astianpesukoneen tyhjennys. Ajaa hurjastellen ja kilpailee liikenteessä, kiusaa muita ajotyylillään. Kiroilee joka tilanteessa, lasten kuullen ja julkisilla paikoilla jos jokin ei miellytä. Rasisti, ei kunnioita muita, nauraa toisten vahingoille. Riidellessä alkaa marttyyriksi, haukkuu itseään eikä kuuntele mitä sanon, uhkaa tappaa itsensä. On monesti kännissä ja selvänä lähtenyt jo ulos tai tarttunut puukkoon, hakannut itseään pullolla päähän jne. Pihtaa ja kestää enintään 2 min. On auttamatta tyhmä, ei ymmärrä mitään yhteiskunnan toiminnasta, ei minkäänlaista yleissivistystä, ei siis osaa keskustellakaan. Tissuttelee ja vetelee melko usein perskännejä. Mitäs vielä. Ei kauhein, mutta mukava avautua. [/quote] ai niin. Tekstaili muille naisille haukkuen minua pihtariemakoksi. Hajotti pöydän, pari lamppua ja muita pikkuesineitä kesälomansa (2vko) aikana raivotessaan. Ei käy kavereidensa luona laiskuuttaan ja syyttää kavereille minua.

[/quote]

Voi itku. Voi kamala oikeasti.Lähde pois ja pian! Ota lapsi ja lähde, nyt.

Vierailija
69/79 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
70/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla!!!

Vierailija
71/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee todella mieleen että miksi ootte vapaaehtosesti nuiden kans.Itse en millään ilveellä ukkojen kans veljeilis.se on noloa.

Vierailija
72/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä ukkoja. Mun mies on pettänyt, nostan kytkintä kunhan talousasiat on kunnossa.

Vierailija
73/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä onnellisessa asemassa, että tämä on exä:

- Kävi panemassa ex -vaimoaan (ja odotti että tuen häntä tämän jälkeen kun ex -vaimon kanssa tuli riitaa)

- Kävi huorissa

- Haki seuraa deittipalstoilta

- Näytti mun pienelle tyttärelle keskisormea

- Hajotti mun sohvan, auton pohjan ja purentakiskon, eikä korvannut senttiäkään

- On sitä mieltä että kaikki naiset etenee töissä (jos töissä käy eikä elä miehen rahoilla) reittä pitkin

- Ei voinut tulla mun luokse, koska jos tulee aina mun luokse kun lapset ei ole hänellä, hän ei pysty ryyppäämään

Näitä olis vaikka millä mitalla ja kyllä, mulla oli huono itsetunto jo suhteen alussa ja nämä tällaiset "herrasmiehet" tuntuu haistavan sen ja murskaa ne viimeisetkin. Selviäminen tuollaisen ihmisen käsittelystä on aivan järkyttävän pitkä ja vaikea prosessi.

Vierailija
74/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei oo av:n paskin, koska se ei ole juoppo eikä väkivaltainen. Silti, ei se kunnon mieskään ole. On mt-ongelmainen, laiska, tökerö seurassa (siis saattaa esim kutsua vieraita ja käy sitten hakemassa itselleen vaan jääkaapilta jotain, eikä tarjoa vieraille.) ja hänellä on myös taipumus seurassa aina kääntää kaikki jutut itseensä. Ei koskaan kysele joltain juttua kertovalta lisää siitä jutusta tai kertojan ajatuksia siitä, vaan alkaa kertoa omaa juttuaan jolla ikään kuin peittoaa sen edellisen. Tosi noloa minusta.

Lisäksi kaivaa muniaan koko ajan ja on yleensä alushoususillaan kotona.

Vierailija
75/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="princesagigi" time="21.10.2014 klo 09:31"]

Minun on ihana, toki meissä on molemmissa toista ärsyttäviä piirteitä mutta en vaihtais. ♥

[/quote]

Kiitos kun tuot päivänsädettä ja aurinkoa tänne ketjuun! Olet todellakin ihana ihminen ja meistä tulisi varmasti bestiksiä in real life!

Vierailija
76/79 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:56"]

En tajua kun kaikki valittaa ku mies kaivaa muniaan. Ite oon tyttö ja käsi on aika usein housuissa (en kuitenkaa julkisilla paikoilla tätä harrasta). En tiä mistä toi tapa on tullu mut on se iha kivan lämmin paikka kädelle ja sillee :D

[/quote]

Mä en säilytä kättäni housuissani mutta joskus yksinollessa kyllä hinkutan ja haistelen sitten sormiani...

Vierailija
77/79 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:52"]

Mun mies on pettänyt mua useasti. Aina annan anteeksi. Joskus hän on myös lyönyt minua ja koiraa. Ei oikeastaan haittaa jos minua lyödään kun ansaitsen sen mutta se tekee pahaa kun hän purkaa vihansa koiraan. Hän käy töissä ja tienataan yhtä paljon mutta hän ei osallistu laskujen maksamiseen vaan käyttää rahat harrastuksiin, baareihin jne.

En osaa elää ilman sitä, enkä sen kanssa. :(

[/quote]

Miten sä ansaitset sen, että sua lyödään?

[/quote]

Koska olen lihonut vaikka mies sanoi etten saa lihota.
[/quote]Et ole terve Lähde nyt ja nopeaan. Sinut on ihan latistettu!

Vierailija
78/79 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex'mies ei ainoastaan pierryt kädelleen ja haistellut kuten monilla teistä, vaan "otti" pierunsa käteensä ja toi hajun naamalleni tai vauvan naamalle. Oli helvettiä hauskaa kyllä oikeesti!

Vierailija
79/79 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt minut talousasioissa. Lupasi maksaa vapaaehtoista eläkevakuutustani, kun olin kotiäitinä, mutta jätti kaksi vuotta maksamatta. On tartuttanut minuun herpeksen. On jäänyt kiinni valheista. On haukkunut minua. On töninyt minua kaksi kertaa. On ollut henkisesti väkivaltainen. On usein ärtyisä, puhumaton. Inhoaa työtään ja marmattaa siitä lähes päivittäin, vaikka saa jättää työt työpaikalle ja on hyvin palkattu. Ei ole kummoinen rakastaja, tosin ns. kestävä kyllä. Ei kehu minua juuri koskaan, paitsi siivoustaidostani. (Muut ihmiset kyllä kehuvat ulkonäköäni ja luonnettani ja osaamistani.) Kehuskelee itseään jatkuvasti. On melko ahkera, ainakin jotakuinkin tekee osuutensa kotitöistä. Touhuaa aika paljon lasten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän