Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on av:n kamalin mies?

Vierailija
21.10.2014 |

kerro omasi negat niin vertaillaan :)

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 09:38"]Mulla oli, mutta onneksi emme ehtineet hankkia lasta. Avomieheni oli salannut sen, että oli istunut linnassa pedofiliasta. Tuomio oli ollut peräti kolme vuotta ehdotonta. Tieto tuli alle vuoden yhdessäasumisen jälkeen täytenä shokkina erään mulle täysin tuntemattoman ihmisen kautta ja mies lopulta myönsi, että totta on. Kukaan teistä ei ulkoäpäin olisi pystynyt tunnistamaan miehessäni mitään erikoista. Tavallinen, korkeakoulutettu, seurakunnassa (!) työskentelevä, reipas ja mukava, tavallisennäköinen suomalaismies.
[/quote]

Sori mutta toi seurakunnassa työskentelevä soittaa heti hälytyskelloja. Siellähän ne kaikki pedot on.

Vierailija
22/79 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys haisee
Kaivelee muniaan, korviaan, persettään ja haistelee sen jälkeen sormiaan "salaa"
Saa raivarikohtauksia ihan pienistä
On todella laiska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies siis pieraisee sormiensa tai kätensä päälle ja sit haistelee kättään! Mikä ihme juttu toi on, en meinannu uskoa tota kun ekan kerran näin ja nyt oon valitettavasti tottunut tohon..

Vierailija
24/79 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:07"]

Tästä ketjusta tuli niin hyvä mieli :) Ei kaikilla muillakaan ole täydellisiä romanttisia herrasmiehiä kotona :)

[/quote]

Mua taas surettaa, että naiset kestää kaikennäköisiä siivottomia idiootteja ja vielä lisääntyy niiden kanssa, kun on näköjään pakko joku miehenrahjus kotona olla. Luojan kiitos, että tässä maassa voi nainen kuitenkin pärjätä omillaankin, ettei ole pakko tollaisia sikoja katsella. Jos siis on tarpeeksi itsenäinen ihminen.

Vierailija
25/79 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:07"]

Tästä ketjusta tuli niin hyvä mieli :) Ei kaikilla muillakaan ole täydellisiä romanttisia herrasmiehiä kotona :)

[/quote]

Mua taas surettaa, että naiset kestää kaikennäköisiä siivottomia idiootteja ja vielä lisääntyy niiden kanssa, kun on näköjään pakko joku miehenrahjus kotona olla. Luojan kiitos, että tässä maassa voi nainen kuitenkin pärjätä omillaankin, ettei ole pakko tollaisia sikoja katsella. Jos siis on tarpeeksi itsenäinen ihminen.

[/quote]

Just näin! :) 

Vierailija
26/79 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa oksensi lattialle ja ykko huutaa" paska koti, paska elämä!" siivosin heti yrjöt pois (minun kissa) niin ukko huutaa" perkele et edes saa ikkunaa auki"
sanon että et vois nätimmin sanoa?
ukko huutaa"en varmasti voi"

kiva perjantai taas kerran.....

Vierailija
27/79 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/79 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/79 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 09:38"]Mulla oli, mutta onneksi emme ehtineet hankkia lasta. Avomieheni oli salannut sen, että oli istunut linnassa pedofiliasta. Tuomio oli ollut peräti kolme vuotta ehdotonta. Tieto tuli alle vuoden yhdessäasumisen jälkeen täytenä shokkina erään mulle täysin tuntemattoman ihmisen kautta ja mies lopulta myönsi, että totta on. Kukaan teistä ei ulkoäpäin olisi pystynyt tunnistamaan miehessäni mitään erikoista. Tavallinen, korkeakoulutettu, seurakunnassa (!) työskentelevä, reipas ja mukava, tavallisennäköinen suomalaismies.
[/quote]

Niin, seurakunnassa ne pedarit on. Lisää rahaa vain kirkkoon.

Vierailija
30/79 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko saa äänestää pahinta?

Vierailija
31/79 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi av:ssä ei ole miesvihaa.

Vierailija
32/79 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/79 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, eihän mun mies olekaan ollenkaan pahimmasta päästä, nyt kun ei enää pihtaakaan. T ällölättäpylly

Vierailija
34/79 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jumala että kaduttaa nyt kaikki kiukkuilu, mulla on aivan ihana mies! Pitää käydä lukemassa tätä ketjua kun meinaan taas jostain pienestä ja turhasta vetää herneet nenään. :D

Mutta oikeasti, jos nuo pitää todella paikkansa nuo kaikkien jutut, kai te olette edes harkinneet lähtemistä? Vai meinaatteko kasvattaa mahdollisista pojistanne samanlaisia? :o

Vierailija
35/79 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään en yllättynyt vastauksista.

Eiköhän tämä otos miehistä anna ihan totuudenmukaisen mielikuvan myös palstan av-naisten laadusta. Kyllä samantasoiset yleensä yhteen hakeutuu...

Vierailija
36/79 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa, kun naiset pitävät lyömistä normaalina. Rakastava mies ei koskaan lyö! Oli syy mikä tahansa, se ei oikeuta kumppanin lyömistä.

Vierailija
37/79 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/79 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kun kaikki valittaa ku mies kaivaa muniaan. Ite oon tyttö ja käsi on aika usein housuissa (en kuitenkaa julkisilla paikoilla tätä harrasta). En tiä mistä toi tapa on tullu mut on se iha kivan lämmin paikka kädelle ja sillee :D

Vierailija
39/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:01"]mun kaivelee munia, esittää ettei muka tekisi sitä sillä verhoaa alapäänsä sohvapeitolla kun huoneessa on muita mutta kyllä vieraatkin näkee miten peitto nousee ja heiluu!!!! todella noloa. samoin bussissa pitelee kättä munien päälle ja muka ohimennen vähän nipistää/puristaa kikkeliä.

seksiä taas ei sitten halua että pihtaa ja on iltaisin NIIN väsynyt tai huonotuulinen ettei voi yhtyä.

niin ja haistelee käsiään todella kuvottamasti kun on kaivellut muniaan. kun valitan että miksi taas kaivelet niin sanoo että en kaivele, pidän vain kättä reisien välissä kun on niin lämmin paikka. tekee samaa helteellä että ei johdu oikeasti lämmöstä... eikä meillä niin kylmä ole!!

ja heti kun tulee kotiin niin haistelee ilmaa oikein äänekkäästi ja toitottaa että mikä täällä haisee. vaikka ei haise mikään.

ja olettaa että koko perhe ryntää ovelle moikkaamaan. jos lapset sanoo vain "moi isä" niin se ei riitä, heidän pitäisi olla riemuissaan että isä tulee kotiin makaamaan sohvalle ja pieree ja kaivelee muniaan ja haistelee sormiaan. paljon muuta ei sitten tee. paitsi käy vessassa kuseskelemassa pöntön renkaan täyteen kusipilkkuja. seisoaltaan tietenkin. ja lavuaariin syljeskelee aamuin illoin hampaita pestessään kuvottavia ruoanjätteitä hampaiden väleistä mitä ei sitten huuhtele pois ja minä saan ensitöikseni herättyäni pestä pöntön renkaan että minä tai lapset voidaan käydä asioilla ja hinkata lavuaarin puhtaaksi, kuivaneet ruoanjätteet on vaikea poistaa!!! että voidaan pestä  kädet ja hampaat. mies ei pese myöskään käsiään kun käy vessassa tai tulee ulkoa!

niin ja hänellä on usein jotain vikaa hampaissa ja sitten ne on tietenkin karmean näköiset ja hän pyytää meitä katsomaan suuhunsa taskulampulla että katsopas onko siellä mätää ja mitäs tuon hampaan takana on, onko se lihaa vai mätää vai mitä.

YÄK!!!!!!!!
[/quote]

Pitkän linjan AV-laisena sanoisin, että tämä on jo oikeasti aika paha. Ainakin pronssisijalle!

Vierailija
40/79 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan