Kenellä on av:n kamalin mies?
Kommentit (79)
Mun mies nylkyttää mua aika lailla kokoajasa mun, eli sellasta koira imitointia. Toinen bravuureista on hieroa munaansa mun puhtaisiin vaatteisiin (jotta muut urokset tietää pysyä kaukana) sekä tukkia lavuaari hius-nenä- ja alapään karvoilla.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 09:38"]Mulla oli, mutta onneksi emme ehtineet hankkia lasta. Avomieheni oli salannut sen, että oli istunut linnassa pedofiliasta. Tuomio oli ollut peräti kolme vuotta ehdotonta. Tieto tuli alle vuoden yhdessäasumisen jälkeen täytenä shokkina erään mulle täysin tuntemattoman ihmisen kautta ja mies lopulta myönsi, että totta on. Kukaan teistä ei ulkoäpäin olisi pystynyt tunnistamaan miehessäni mitään erikoista. Tavallinen, korkeakoulutettu, seurakunnassa (!) työskentelevä, reipas ja mukava, tavallisennäköinen suomalaismies.
[/quote]
......
Otan osaa. Voin vaan kuvitella , miten on pohja mennyt elämältä. Toivottavasti olet löytänyt, löydät turvallisen ihmisen.
Mun mies on pettänyt mua useasti. Aina annan anteeksi. Joskus hän on myös lyönyt minua ja koiraa. Ei oikeastaan haittaa jos minua lyödään kun ansaitsen sen mutta se tekee pahaa kun hän purkaa vihansa koiraan. Hän käy töissä ja tienataan yhtä paljon mutta hän ei osallistu laskujen maksamiseen vaan käyttää rahat harrastuksiin, baareihin jne.
En osaa elää ilman sitä, enkä sen kanssa. :(
ukko sanoi hakevansa mäkistä ruokaa. no meni ja haki. pitää mykkäkoulua toisesta syystä. se toi lapsille ateriat ja ihme kyllä mulle 2 juustohampurilaista.
luulin ettei toisi mulle mitään. itselleen ei ostanut mitään (miksi???) ja kotona paistoi itselleen munia. söi ne sitten ja alkoi mäkättämään että jääkaapissa ei ole paljon mitään. huusi että miksen mä tee velvollisuuksiani eli ruokaa perheelle!! sanoin että sähän sanoit hakevasi mäkistä ruoan. sanoin että mähän pyysin sua viemään aamulla mut autolla kauppaan kun sanoin että kaapit on tyhjät. ei halunnut. sitten sanoin että mähän kirjotin sulle kauppalistan whatsappiin kun olit menossa mäkkiin. kuulemma ei ollut hyvä ajoitus, mene itse sanoi. minä istuin siis sohvalla kuumeinen nukkuva lapsi sylissä.
kun lapsi heräsi, sanoin että isä vahtii nyt ja jätin isosiskon avuksi, on hyvä leikittämään pienempää.
kävelin 30 min kauppaan, ei ole ajokorttia. raahasin painavat kassit ruokaa mukanani kotiin, mm. maitoa ja kaikkea mahdollista perustarviketta. kävelin 30 min takas ja kun tulin kotiin moikkasin ihania lapsiani, kaikki ok, ja laitoin ruoat kaappeihin. sillä aikaa ukko oli hävinnyt jonnekin, kuulin vain kun ovi kävi.
huh huh.
t. se jonka aviokriisi alkoi maa-artisokkakeitosta
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:52"]
Mun mies on pettänyt mua useasti. Aina annan anteeksi. Joskus hän on myös lyönyt minua ja koiraa. Ei oikeastaan haittaa jos minua lyödään kun ansaitsen sen mutta se tekee pahaa kun hän purkaa vihansa koiraan. Hän käy töissä ja tienataan yhtä paljon mutta hän ei osallistu laskujen maksamiseen vaan käyttää rahat harrastuksiin, baareihin jne.
[/quote]
Miten sä ansaitset sen, että sua lyödään?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
Koska olen lihonut vaikka mies sanoi etten saa lihota.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
Koska olen lihonut vaikka mies sanoi etten saa lihota.
[/quote]
kyllä sä saat lihota! mä annan luvan. ukkos ei voi sanoa tuollaista!!!!
Äijä on lihonut viime aikoina monta kiloa kun lopetti liikunnan. Ei osallistu vauvan hoitoon, jos osallistuu, vaatii kehuja. Tarvii kuitenkin apua ihan simppeleissä asioissa, huutaa raivoissaan että miten vauvan bodyn muka saa pois ja kun menen katsomaan niin ei ole tajunnut avata nappeja. Pesee hampaat ehkä vain 5 krt viikossa ja silloinkin huonosti. Käy suihkussa ehkä 2 krt viikossa. Ajaa harvoin partaa mutta silloin kun ajaa, jättää karvat lavuaariin ja tukkii viemärin ja käskee minun siivota hajulukon. Jättää likaiset astiat ja roskat pöydälle, ei osaa lajitella roskia. Ei tee muita kotitöitä kuin astianpesukoneen tyhjennys. Ajaa hurjastellen ja kilpailee liikenteessä, kiusaa muita ajotyylillään. Kiroilee joka tilanteessa, lasten kuullen ja julkisilla paikoilla jos jokin ei miellytä. Rasisti, ei kunnioita muita, nauraa toisten vahingoille. Riidellessä alkaa marttyyriksi, haukkuu itseään eikä kuuntele mitä sanon, uhkaa tappaa itsensä. On monesti kännissä ja selvänä lähtenyt jo ulos tai tarttunut puukkoon, hakannut itseään pullolla päähän jne. Pihtaa ja kestää enintään 2 min. On auttamatta tyhmä, ei ymmärrä mitään yhteiskunnan toiminnasta, ei minkäänlaista yleissivistystä, ei siis osaa keskustellakaan. Tissuttelee ja vetelee melko usein perskännejä. Mitäs vielä. Ei kauhein, mutta mukava avautua.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:36"]Äijä on lihonut viime aikoina monta kiloa kun lopetti liikunnan. Ei osallistu vauvan hoitoon, jos osallistuu, vaatii kehuja. Tarvii kuitenkin apua ihan simppeleissä asioissa, huutaa raivoissaan että miten vauvan bodyn muka saa pois ja kun menen katsomaan niin ei ole tajunnut avata nappeja. Pesee hampaat ehkä vain 5 krt viikossa ja silloinkin huonosti. Käy suihkussa ehkä 2 krt viikossa. Ajaa harvoin partaa mutta silloin kun ajaa, jättää karvat lavuaariin ja tukkii viemärin ja käskee minun siivota hajulukon. Jättää likaiset astiat ja roskat pöydälle, ei osaa lajitella roskia. Ei tee muita kotitöitä kuin astianpesukoneen tyhjennys. Ajaa hurjastellen ja kilpailee liikenteessä, kiusaa muita ajotyylillään. Kiroilee joka tilanteessa, lasten kuullen ja julkisilla paikoilla jos jokin ei miellytä. Rasisti, ei kunnioita muita, nauraa toisten vahingoille. Riidellessä alkaa marttyyriksi, haukkuu itseään eikä kuuntele mitä sanon, uhkaa tappaa itsensä. On monesti kännissä ja selvänä lähtenyt jo ulos tai tarttunut puukkoon, hakannut itseään pullolla päähän jne. Pihtaa ja kestää enintään 2 min. On auttamatta tyhmä, ei ymmärrä mitään yhteiskunnan toiminnasta, ei minkäänlaista yleissivistystä, ei siis osaa keskustellakaan. Tissuttelee ja vetelee melko usein perskännejä. Mitäs vielä. Ei kauhein, mutta mukava avautua.
[/quote]
ai niin. Tekstaili muille naisille haukkuen minua pihtariemakoksi. Hajotti pöydän, pari lamppua ja muita pikkuesineitä kesälomansa (2vko) aikana raivotessaan. Ei käy kavereidensa luona laiskuuttaan ja syyttää kavereille minua.
2)