Kenellä on av:n kamalin mies?
kerro omasi negat niin vertaillaan :)
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:23"]
mun pieree mäkättää haukkuu valittaa alistaa vähättelee määräilee käy max kerran viikossa suihkussa kaivaa munia vaikka on vieraita pihtaa puhuu ruoka suussa suu haisee jäkättää
[/quote]
:D Meidän perheessä mä hoidan nuo asiat, vaikka en munia raavi. Oon sika, tiedän :D
Välillä mun mies voi olla ärsyttävyyteen asti todella itsekriittinen
Ja nälkäisenä kiukkuinen
Hitsi, en tainnut voittaa tätä...
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:23"]
mun pieree mäkättää haukkuu valittaa alistaa vähättelee määräilee käy max kerran viikossa suihkussa kaivaa munia vaikka on vieraita pihtaa puhuu ruoka suussa suu haisee jäkättää
[/quote]
Mun pieree, mäkättää, haukkuu, valittaa, alistaa, vähättelee, määräilee, käy max. kerran viikossa suihkussa, kaivaa munia, vaikka on vieraita, pihtaa, puhuu ruoka suussa, suu haisee, jäkättää.
pierree, nalkuttaa, pihtaa , sylkee lavuaariin ruoantähteitä eikä huuhtele pois, kusee pytyn istuimelle ja lattialle.kaivaa munia ja haistelee sormia. kieltää kaiken.
Minun on aina oikeassa, kohtelee mua kuin lasta, niin ja se lyö. Ja potkii. Kerran myös alkuraskaudessa.
Miksi en lähde? Koska en ole oikeutettu mihinkään rahalliseen apuun mistään, olen työtön ja rahaton enkä kuulu Suomen sosiaaliturvaan.
Kymppi, hakeudu turvataloon ja pyydä joltain kunnolliselta ihmiseltä apua. Juttele diakonissan kanssa.
Kenelläkään ei ole oikeutta käydä sinuun käsiksi.
mun kaivelee munia, esittää ettei muka tekisi sitä sillä verhoaa alapäänsä sohvapeitolla kun huoneessa on muita mutta kyllä vieraatkin näkee miten peitto nousee ja heiluu!!!! todella noloa. samoin bussissa pitelee kättä munien päälle ja muka ohimennen vähän nipistää/puristaa kikkeliä.
seksiä taas ei sitten halua että pihtaa ja on iltaisin NIIN väsynyt tai huonotuulinen ettei voi yhtyä.
niin ja haistelee käsiään todella kuvottamasti kun on kaivellut muniaan. kun valitan että miksi taas kaivelet niin sanoo että en kaivele, pidän vain kättä reisien välissä kun on niin lämmin paikka. tekee samaa helteellä että ei johdu oikeasti lämmöstä... eikä meillä niin kylmä ole!!
ja heti kun tulee kotiin niin haistelee ilmaa oikein äänekkäästi ja toitottaa että mikä täällä haisee. vaikka ei haise mikään.
ja olettaa että koko perhe ryntää ovelle moikkaamaan. jos lapset sanoo vain "moi isä" niin se ei riitä, heidän pitäisi olla riemuissaan että isä tulee kotiin makaamaan sohvalle ja pieree ja kaivelee muniaan ja haistelee sormiaan. paljon muuta ei sitten tee. paitsi käy vessassa kuseskelemassa pöntön renkaan täyteen kusipilkkuja. seisoaltaan tietenkin. ja lavuaariin syljeskelee aamuin illoin hampaita pestessään kuvottavia ruoanjätteitä hampaiden väleistä mitä ei sitten huuhtele pois ja minä saan ensitöikseni herättyäni pestä pöntön renkaan että minä tai lapset voidaan käydä asioilla ja hinkata lavuaarin puhtaaksi, kuivaneet ruoanjätteet on vaikea poistaa!!! että voidaan pestä kädet ja hampaat. mies ei pese myöskään käsiään kun käy vessassa tai tulee ulkoa!
niin ja hänellä on usein jotain vikaa hampaissa ja sitten ne on tietenkin karmean näköiset ja hän pyytää meitä katsomaan suuhunsa taskulampulla että katsopas onko siellä mätää ja mitäs tuon hampaan takana on, onko se lihaa vai mätää vai mitä.
YÄK!!!!!!!!
Tästä ketjusta tuli niin hyvä mieli :) Ei kaikilla muillakaan ole täydellisiä romanttisia herrasmiehiä kotona :)
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:23"]
[/quote]
:D Meidän perheessä mä hoidan nuo asiat, vaikka en munia raavi. Oon sika, tiedän :D
[/quote]xD
Mulla oli, petti, löi, paneskeli kaikkia kavereitanikin, valehteli, katoili jne.
Annoin sen yhdelle niistä panoistaan, kun löysin ite paremman. Tuo panokin on yhtä kamala luonteeltaan, sopivat hyvin yhteen.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:36"]
Minun on aina oikeassa, kohtelee mua kuin lasta, niin ja se lyö. Ja potkii. Kerran myös alkuraskaudessa. Miksi en lähde? Koska en ole oikeutettu mihinkään rahalliseen apuun mistään, olen työtön ja rahaton enkä kuulu Suomen sosiaaliturvaan.
[/quote]
Kuule, Suomessa et jää taivasalle lasten kanssa, vaikket sosiaaliturvan piiriin kuulukaan. Mene turvakotiin, siellä osataan ohjata sinulle turvallinen asunto pään päälle, sekä toimeentulo millä tulette toimeen.
Lähde heti!
Minun on ihana, toki meissä on molemmissa toista ärsyttäviä piirteitä mutta en vaihtais. ♥
[quote author="princesagigi" time="21.10.2014 klo 09:31"]Minun on ihana, toki meissä on molemmissa toista ärsyttäviä piirteitä mutta en vaihtais. ♥
[/quote]
Sinulta taisi mennä ketjun idea vähän ohi?
Mulla oli, mutta onneksi emme ehtineet hankkia lasta. Avomieheni oli salannut sen, että oli istunut linnassa pedofiliasta. Tuomio oli ollut peräti kolme vuotta ehdotonta. Tieto tuli alle vuoden yhdessäasumisen jälkeen täytenä shokkina erään mulle täysin tuntemattoman ihmisen kautta ja mies lopulta myönsi, että totta on. Kukaan teistä ei ulkoäpäin olisi pystynyt tunnistamaan miehessäni mitään erikoista. Tavallinen, korkeakoulutettu, seurakunnassa (!) työskentelevä, reipas ja mukava, tavallisennäköinen suomalaismies.
Mun mies on aina, siis aina, pahalla tuulella. Syyt vaan vaihtelee. Tää alkaa jo lähennellä koomista.
Ainakin tänä aamuna mun mies tuntuu maailman kauheimmalta, tässä kun siis silmän väsymyksestä kirvellen näpyttelen. Äijä ei oo "kakannut kahteen viikkoon" ja viime yönä ku tulin makkariin, meinasin pyörtyä paskan käryyn. Äijä sit tuhnautteli menemään läpi yön, kuorsasi ja vähän väliä oli koipi tai käsi mun puolella. Sit kun vähän tönäisin, niin murisi: "Hei nyt oikeesti, annat mun nukkuu!"..anna mun kestää!
mun pieree
mäkättää
haukkuu
valittaa
alistaa
vähättelee
määräilee
käy max kerran viikossa suihkussa
kaivaa munia vaikka on vieraita
pihtaa
puhuu ruoka suussa
suu haisee