Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka eivät koskaan meikkaa

Vierailija
20.10.2014 |

Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa koskaan, ei edes juhliin? Tai jos olet tällainen nainen, niin mistä syystä?

Kommentit (272)

Vierailija
61/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:40"]

Koskaan en ole nähnyt naista, joka olisi ilman meikkiä kivannäköinen. Mutta hyvä jos uskottelette itsellenne sellaisia olevanne.

[/quote]

Onpa sulla ikävän rajoittunut kokemusmaailma :(

Vierailija
62/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tipahtanut kärryiltä enkä osaa näitä nykysysteemejä. Sama pätee hiustenlaittoon - en laita. Joskus 90-luvulla vielä meikkasin jonkin verran, mutta lapsen myötä se jäi pois. Nykyisin käytän peitevoidetta tummiin silmänalusiin, se on mun arkimeikki. Juhliin saatan laittaa ripsaria, mutta ne on sitten häät tai hautajaiset. 

Olen reippaasti ylipainoinen, joten ehkä sekin tekee sen, ettei niin kauheasti jaksa panostaa ulkonäköön. En tykkää ostella vaatteitakaan. En ole myöskään päässyt työelämään kiinni opinnoista huolimatta, joten senkään vuoksi ei ole oikein insentiivejä panostaa ulkonäköön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:42"]Nää meikkaamattomat sänkitunkka-akat on sitte ihmeissään ja huuli pyöreenä kun ukko lähti jonkun itsestään huolta pitävän misun matkaan, hahahahaha
[/quote]

Musta mies just kiinnostu, kun huomas kuinka terve itsetunto mulla on.

Vierailija
64/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:25"]Ei osaa, tai ei vain kiinnitä ulkonäköönsä huomiota. Tai on ideologinen peruste olla meikkaamatta. Muut arvot tärkeämpiä.

Joku voi olla masentunutkin tai ei vaan arvosta itseään.

Riippuu muusta habituksesta, mitä mieliyhtymiä herää.
[/quote]

tai sitten ei vaan jaksa/ole aikaa meikata. Tai vaikka rahaa.

Vierailija
65/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
66/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen luonnonkaunis (ei vain oma mielipiteeni). Ihoni on todella sileä ja tasaisen värinen, aina ei ihmiset usko, etten käytä meikkivodetta tai puuteria. Ripseni ovat pitkät ja tummat, taipuisat luonostaan. Vaikka en muuten tumma olekkaan. En ole myöskään kertaakaan värjännyt hiuksiani, luonnostaan todela kauniin väriset ja kiharat. Hampaani ovat suorat ja tasaiset ilman hoitoja"

missä nämä ihmeelliset kaunottaret piileksivät?

Vierailija
67/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa meikata on parempi olla ilman meikkiä. Meikkaamista pitää/voi opetella. Ite opettelin yläasteiässä ja tein silloin pahimmat mokat. Silloin se ei haitannu, mitä nyt hävettää kasin luokkakuva. Oon ollu joskus illanvietossa jossa kosmetologi opetti meikkaamista. Moni uskaltautui opettelemaan ihan hyvin tuloksin. Kotioloissa voi myös kokeilla ensin ja kattoa perheen ilmettä että menikö pieleen. ;) Meikkaaminen on kivaa.

Vierailija
68/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:43"]Kivat teille joilla on mustat ripset ja kulmat, oon kateellinen! :D näytän kaljulta ja alastomalta ilman ripsiväriä ja kulmien laittoa, mun ripset ja kulmat on ihan valkoset...:(
[/quote]

Ja mikäs siinä on paha? Mun mielestä vaaleat ripset ja kulmat vaalealla iholla on just nätit!

Vierailija
69/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:29"]

Mitä varten meikata? Sitä varten että saisi miehen? Että se voisi sitten tiuskia kuinka häntä on huijattu meikeillä? Sitä varten? Juhlissa kunnioitan juhlakalua laittautumalla juhlavaatteet, siisti meikki, hiukset. Muuten olkoot.

[/quote]

Mä meikkaan ainakin ihan itseäni varten. Meikkaan nimittäin silloinkin, kun olen yksin / lasten kanssa kotona. Toki meikkaan myös oman mieheni takia. Yhtä luonnollista mulle kuin hampaiden pesu ja tukan harjaus :).

Vierailija
70/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillislestadiolaiset naiset eivät meikkaa eivätkä värjää hiuksia. Ympärillä pörräävät lapset kaunistavat.

Vierailija
71/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:47"]"Olen luonnonkaunis (ei vain oma mielipiteeni). Ihoni on todella sileä ja tasaisen värinen, aina ei ihmiset usko, etten käytä meikkivodetta tai puuteria. Ripseni ovat pitkät ja tummat, taipuisat luonostaan. Vaikka en muuten tumma olekkaan. En ole myöskään kertaakaan värjännyt hiuksiani, luonnostaan todela kauniin väriset ja kiharat. Hampaani ovat suorat ja tasaiset ilman hoitoja"

missä nämä ihmeelliset kaunottaret piileksivät?
[/quote]
mulla on pitkät ripset mutta ne on suht vaaleat. Samoin kuin mun kulmat.
silti oon kaunis ilman meikkiä (paitsi nyt tän otsatukan kans kun näytän 10-vuotiaalta) :D
t. Seiska

Vierailija
72/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:25"]

Meikkaaminen ei kiinnosta, enkä ole koskaan opetellut sitä kunnolla. Minulla on pitkät mustat ripset, voimakkaat kulmat, jotka siistin ja ihan ok iho. Arkeen en siis meikkiä kaipaa. Jos tulisi jotain isoja juhlia, menisin sinne kosmetologin kautta. Tulee edullisemmaksikin kuin pitää isoa arsenaalia käytön puutteessa vanhenevia meikkejä.

[/quote]

Laitan tämän vinkin korvan taakse, siis kosmetologin kautta juhliin! Viimeistään lapsen ylioppilasjuhlissa pitää olla siistin näköinen. 

Minä ostin neljä vuotta sitten Joe Blascon meikkivoidetta, sellaisen pienen pyöreän minipurnukan ja se näyttää riittävän ikuisuuden. Ei lähelläkään, että olisi loppu. Välillä pinta menee kauheaksi ja pyyhin siitä kerroksen pois ja taas siellä alla on hyvää tavaraa. Nyt on ongelmana, että rasia alkaa hajota. Tuo on hyvää tavaraa, mutta en millään raaskisi ostaa uutta kun näyttää maksavan 40€ tuo pieni purkki. Ja vaikka järkeilen, että tämäkin on kestänyt neljä vuotta, niin silti tuo tuntuu kauhean isolta rahalta laittaa tuollaiseen. Nämä on niitä ongelmia, joiden kanssa harvoin meikkaavat painii :-) Ja minullakin on tämä ongelma, vaikka käytän tuota tuotetta lähes päivittäin. Se ei vaan suostu kulumaan loppuun!

Vierailija
73/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä arvostelemista. Hirveää kun naiset ei saa näyttää itseltään ja juuri niin tavallisilta kuin oikeasti näyttävät, heti tulee huutoa että olet epäsiisti etkä pidä huolta itsestäsi. Miehet voi näyttää ihan perseiltä perussiistiin puhtaaseen naiseen verrattuna eikä kukaan valita tai edes kiinnitä huomiota.

Vierailija
74/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä käyttää epävarmat naiset, kuten teinit hirveesti meikkiä. Itsevarman naisen ei tarvitse meikata!

Vierailija
75/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 1 tuttu joka on oikeasti luonnonkaunis. Ei käytä meikkiä. Hiuksetkin ovat paksut ja kauniinväriset. Ja lisäksi hänellä on 3 tytärtä, kaunottaria jokainen. Olen kade. Mun on pakko meikata ja värjätä hiuksia että kestän katsoa peiliin. Kaikilla ei oo täydellisiä geenejä.

Vierailija
76/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua mitään kerrosta naamaani. Meikittömyys tuntuu häiritsevän kovasti muita naisia, miehistä se on vaan järkevää ja käytännöllistä. Meikittömyys ei tarrkoita etten hoitaisi itseäni tai välittäisi miltä näytän.

Vierailija
77/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, tappelu tulee joka aiheesta.

Vierailija
78/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, koska arvoni ja itsetuntoni perustuu muihin asioihin kuin ulkonäköön. Keksin myöskin ajalleni ja rahoilleni parempaa käyttöä. En myöskään mitenkään koe, että meikillä saatu kauneus tai "kauneus" olisi millään tavalla arvokasta. Kauneus tulee ihan muista asioista kuin puuterikerroksesta ja luomiväreistä.

Vierailija
79/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihoni huononee meikkivoiteesta kauheasti, vaikkei ole sileä ja täydellinen ilmankaan, niin olen silti mieluummin kokonaan ilman.
Lisäksi on paljon itsetunto-ongelmia joten liian jatkuva meikkien käyttö vain masentaa sitten kun pesen ne illalla pois ja näytän taas itseltäni. Yritän siis totutella omaan tumaan naamaani, siksi meikittömyys.

Vierailija
80/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:25"]Ei osaa, tai ei vain kiinnitä ulkonäköönsä huomiota. Tai on ideologinen peruste olla meikkaamatta. Muut arvot tärkeämpiä.

Joku voi olla masentunutkin tai ei vaan arvosta itseään.

Riippuu muusta habituksesta, mitä mieliyhtymiä herää.
[/quote]

Tai ei tarvitse meikkiä? Monet naiset ovat todella kauniita ilman meikkiäkin, joten miksi suotta pilata omaa ihoa turhalla määrällä meikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi