Naiset, jotka eivät koskaan meikkaa
Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa koskaan, ei edes juhliin? Tai jos olet tällainen nainen, niin mistä syystä?
Kommentit (272)
En oo koskaan törmännyt sellaseen.
Yhden tiedän, joka ei meikkaa arkena esim. töihin ja luulinkin ettei se meikkaa tosiaan lainkaan, mutta kun hiukan lirkuttelin sille niin kyllä sekin sitten illalla tuli syömään täydessä sotamaalissa.
Ihan varmasti feministeilläkin on meikit ja hameet piilossa odottamassa jos sattuisi kuitenkin tulemaan tarve :D
Ei osaa, tai ei vain kiinnitä ulkonäköönsä huomiota. Tai on ideologinen peruste olla meikkaamatta. Muut arvot tärkeämpiä.
Joku voi olla masentunutkin tai ei vaan arvosta itseään.
Riippuu muusta habituksesta, mitä mieliyhtymiä herää.
Joskus ajattelen että olis jännä kokeilla mitä meikillä sais ko. naisessa aikaan, mitä korostais, mitä häivyttäis. Tai että miten paljon paremmalta vois näyttää. En tarkota että olis ruma ilman meikkiä, mutta että vois olla vielä nätimpi. Mutta yleensä en ajattele mitään. Mulla on monta tuttua ja työkaveria jotka ei koskaan meikkaa. Oikeastaan enemmistä tutuistani ei meikkaa tai meikkaa tosi vähän.
Itse meikkaan aina töihin. Nykyisin vapaa-aikana en aina meikkaa.
Meikkaaminen ei kiinnosta, enkä ole koskaan opetellut sitä kunnolla. Minulla on pitkät mustat ripset, voimakkaat kulmat, jotka siistin ja ihan ok iho. Arkeen en siis meikkiä kaipaa. Jos tulisi jotain isoja juhlia, menisin sinne kosmetologin kautta. Tulee edullisemmaksikin kuin pitää isoa arsenaalia käytön puutteessa vanhenevia meikkejä.
Olen vasta viimeiset kaksi viikkoa meikannut aina kun lähden ovesta ulos. Leikkautin polkan ja otsatukan ja nyt on pakko, kun näytän ihan 10-vuotiaalta.
tätä ennen en meikannut, muulloin kun baariin lähtiessä. Olen kaunis ja mulla on suuret silmät. En kokenut tarvetta meikata. Ihokin on todella hyvässä kunnossa.
Mä en meikkaa koskaan. Mulle ei sovi edes herkille silmille tarkoitetut tuotteet, vaan alan hyvin äkkiä muistuttaa pandaa.
Minä en nuorena meikannut. Mulla oli tosi hyvä iho ja olin ihan kivan näköinen muutenkin. Olen meikkaamaton jopa hääkuvassani ja mielestäni olen siinä kaunis. Nyt vanhemmiten olen yrittänyt peittää rumenevaa naamaani uskotellen itselleni, että se siitä joksikin muuttuisi.
Olen vlähinnä kateellinen. Itsellä etenkin silmänympärystän iho on niin ultraohutta ollut lapsesta saakka, että verisuonet näkyvät läpi. Iho myös punertaa läpikuultavuudestaan johtuen, vaikka onkin periaatteessa tervettä eikä allergioitakaan ole. Jos en meikkaa, näytän sairaalta narkkarilta. Mun on pakko meikata ihan ympäristöystävällisistä syistä joka ikinen aamu, ja kadehdin vilpittömästi niitä, jotka voivat vain pesaista kasvot ja painaa menemään. Grr semmoisille >:/
Mitä varten meikata? Sitä varten että saisi miehen? Että se voisi sitten tiuskia kuinka häntä on huijattu meikeillä? Sitä varten? Juhlissa kunnioitan juhlakalua laittautumalla juhlavaatteet, siisti meikki, hiukset. Muuten olkoot.
En meikkaa.
- siihen menee liikaa aikaa ja rahaa
- meikki sotkee (esim. halatessa)
- meikki on huonoksi iholle
- lähes kaikkia kosmetiikkatuotteita on testattu eläimillä
- illalla pestessäsi kasvosi myrkyt valuvat viemäristä ympäristöön
- minusta suurin osa naisista on kauniimpia ilman meikkiä (kyllä, myös "laimeat" suomalaiset)
- näytän typerältä meikillä (se ei vaan sovi kaikille)
- olen todella huono meikkaamaan
- minusta on hölmö ajatus joka päivä muuttaa omaa ulkonäköään toisenlaiseksi kuin on
.
En kuitenkaan tuomitse heitä, jotka meikkaavat. Kukin tehköön, mitä lystää.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:29"]
Mitä varten meikata? Sitä varten että saisi miehen? Että se voisi sitten tiuskia kuinka häntä on huijattu meikeillä? Sitä varten? Juhlissa kunnioitan juhlakalua laittautumalla juhlavaatteet, siisti meikki, hiukset. Muuten olkoot.
[/quote]
???????? jessus, oletko jostain kivikaudelta? Että saisi miehen? No miksi sitä ylipäätään haluaa näyttäytyä edukseen? Vai pukeudutkö säkkiin ja tuhkaan?
Mä myönnän miettiväni monesti, miten paljon paremmalta ko nainen näyttäisi sopivasti ehostettuna.
Musta meikkaamattomat naiset eivät pidä huolta itsestään. Ei tarvitse mitään sotamaalausta vetää, mutta pikkuehostus kaunistaa ihan jokaista.
Meikkaan jotta saisin joka päivä miehiä. TV:AV-horo
En edes omista meikkejä. Kymmenen vuotta sitten heitin vanhentuneet meikit pois enkä ensimmäistäkään meikkituotetta ole ostanut sen jälkeen. En edes juhliin lähtiessä meikkaa kun ei niitä meikkejä ole. Ei kiinnosta, huvita, en jaksa. Hukkaan heitettyä aikaa ja rahaa IMO.
Tulee mieleen että nainen joka ei meikkaa ei arvosta itseään tai on jotenkin huono itsetunto. Vähän semmonen homssuinen ja epänaisellinen usein, yleensä myös hiukset on vaan sitaistu niskaan sykerölle ja vaatteetkin on mitä sattuu. Ehkä kaipais kannustusta että joku sanois että olet kaunis, mikset siis välittäisi itsestäsi.
En meikkaa, koska en osaa. Koskaan ei ole kiinnostanut riittävästi, että opettelisin. Kosmetologi on hoitanut homman sen kolme kertaa, joina olen meikkiä tarvinnut.
Meikkaan vain juhliin ( ja niitä on harvoin). Olen töissä ravintolan keittiössä, hien mukana valuisi meikit pitkin naamaa. Onneks mulla on pitkät ja mustat ripset + mustat kulmat. Muuten laittaisin varmaan jonku kestovärjäyksen niihin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:29"]
[/quote]
???????? jessus, oletko jostain kivikaudelta? Että saisi miehen? No miksi sitä ylipäätään haluaa näyttäytyä edukseen? Vai pukeudutkö säkkiin ja tuhkaan?
[/quote]
Kyllä pukeudun. Näyttäytyä edukseen? Aijaa mä käyttäydyn edukseni toisin kuin useat näyttäytyjät.
Mä saatan meikata joskus juhliin mutta yleensä en meikkaa. Syy on ihan vaan se että mulla on niin kuivat silmät että joudun laittamaan silmätippoja monta kertaa päivässä ja meikit ärsyttää silmiä.