Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka eivät koskaan meikkaa

Vierailija
20.10.2014 |

Mitä ajattelet naisesta, joka ei meikkaa koskaan, ei edes juhliin? Tai jos olet tällainen nainen, niin mistä syystä?

Kommentit (272)

Vierailija
41/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:32"]

Musta meikkaamattomat naiset eivät pidä huolta itsestään. Ei tarvitse mitään sotamaalausta vetää, mutta pikkuehostus kaunistaa ihan jokaista.

[/quote]

En meikkaa juuri siksi, että pidän huolta itsestäni. Todella allergisena en todellakaan näytä kauniilta pikkuehostuksessa, vaan naama turpoaa ja helottaa äkäisenpunaisena monta päivää ja on todella arka. Etenkin meikkien puhdistus on yhtä helvettiä.

T. nainen, joka on allerginen myös mineraalimeikeille ja apteekin hypoallergisille voiteille

Vierailija
42/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin ruma, että jos vielä tähän meikkaisin, niin näyttäisin sirkuksesta karanneelta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on pitkät mustat ripset, voimakkaat kulmat..Olen kaunis ja mulla on suuret silmät. Muuten pidän itsestäni huolta, värjään hiuksiani ja käyn säännöllisesti kampaajalla. muotoilen ja värjään kulmani, pukeudun siististi."

Nämä on muuten ne tavallisimmat "selitykset"

ihan tuli vaan mieleen

Vierailija
44/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:35"]Tulee mieleen että nainen joka ei meikkaa ei arvosta itseään tai on jotenkin huono itsetunto. Vähän semmonen homssuinen ja epänaisellinen usein, yleensä myös hiukset on vaan sitaistu niskaan sykerölle ja vaatteetkin on mitä sattuu. Ehkä kaipais kannustusta että joku sanois että olet kaunis, mikset siis välittäisi itsestäsi.
[/quote]

Olen mielestäni ihan kivan näköinen. Myös kehuja kuulen usein. Pukeudun nätisti hameisiin ja naisellisiin vaatteisiin. Hiukseni ovat pitkät ja vahvat. Sä oot vaan rajoittunut.

Vierailija
45/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:29"]

Mitä varten meikata? Sitä varten että saisi miehen? Että se voisi sitten tiuskia kuinka häntä on huijattu meikeillä? Sitä varten? Juhlissa kunnioitan juhlakalua laittautumalla juhlavaatteet, siisti meikki, hiukset. Muuten olkoot.

[/quote]

Oho! Miten noin kiukkunen asenne? Mä luulisin, että aika moni meikkaa siksi, kun siitä tulee kivampi ja itsevarmempi olo. Aika moni onnellisessa ja pitkässä avioliitossakin oleva nainen meikkaa. Olis mustakin kiva meikata, mutta tosiaan työn takia en meikkaa.

Kokki

Vierailija
46/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:35"]Tulee mieleen että nainen joka ei meikkaa ei arvosta itseään tai on jotenkin huono itsetunto. Vähän semmonen homssuinen ja epänaisellinen usein, yleensä myös hiukset on vaan sitaistu niskaan sykerölle ja vaatteetkin on mitä sattuu. Ehkä kaipais kannustusta että joku sanois että olet kaunis, mikset siis välittäisi itsestäsi.
[/quote]
Tai ehkä on niin hyvä itsetunto ettei tartte yrittää näyttää muulta kuin miltä näyttää?

Vierailija
47/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole nähnyt naista, joka olisi ilman meikkiä kivannäköinen. Mutta hyvä jos uskottelette itsellenne sellaisia olevanne.

Vierailija
48/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi kiinnitä huomiota muiden meikkaamiseen/meikkaamattomuuteen.

Ite meikkaan joka päivä koska se on tapa ja se piristää mua itteä. On mukava näyttää huolitellulta ja mulla siihen kuuluu meikki, hiusten laitto ja kivat vaatteet. En tee sitä miesten vuoksi enkä usko että moni muukaan tekee, vaan oman hyvän olon vuoksi.  Se vaan tuo hyvän mielen kun voi kohentaa ulkonäköään. Siihen kun voi vaikuttaa niin paljon, niin miksi en sitä tekisi.

Vierailija
49/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää meikkaamattomat sänkitunkka-akat on sitte ihmeissään ja huuli pyöreenä kun ukko lähti jonkun itsestään huolta pitävän misun matkaan, hahahahaha

Vierailija
50/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa, ei kiinnosta. Lisäksi silmäni vuotavat kuin Niagara jos pistän niihin jotain.

Vierailija
51/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun meikkaamiseni rajoittuu about ripsiväriin (rajaukset kauniisti ja huomiotaherättämättömästi tatuoitu). Syynä meikkaamattomuuteni on: a) en vain osaa (en saanut teininä meikata enkä siis oppinut sitä silloin kuin olisi pitänut), ja jos koitan esim. jotain naamalle sutia tulee siitä niin ruman näköinen, että kauniimpi on olla ilman, b) olen aina hikoillut paljon naamasta (sukuvika) ja meikit leviäisi kuitenkin pitkin naamaa jossain vaiheessa, c) minulla oli vuosia iho-ongelmia ja iho ei ilahtunut kovasti mistään ylimääräisestä ja nyt kun iho on parempi, on se vaan jotenkin jäänyt päälle ettei iholle tule laitettua mitään (rasvaa lukuunottamatta), d) en  ole oikeastaan koskaan jaksanut välittää mitä muut mahdollisesti ajattelevat meikkaamattomasta naamastani.

Kuitenkin, jos heräisin huomisaamuna ja osaisin meikata täydellisesti, niin voisin toki koittaa miltä tuntuu olla meikattu.

Vierailija
53/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:35"]

Tulee mieleen että nainen joka ei meikkaa ei arvosta itseään tai on jotenkin huono itsetunto. Vähän semmonen homssuinen ja epänaisellinen usein, yleensä myös hiukset on vaan sitaistu niskaan sykerölle ja vaatteetkin on mitä sattuu. Ehkä kaipais kannustusta että joku sanois että olet kaunis, mikset siis välittäisi itsestäsi.

[/quote]

Mulla osasyynä miksen meikkaa on, etten oikein osaa eikä mun ulkonäkö oikein kummene meikattuna. En ole kaunis, joten se tuntuu turhalta. Juhliin kyllä meikkaan ja baariin lähtiessä. En vaan arkena jaksa. En oikein osaa, jonka takia siihen menee sen verran aikaa, että mielummin nukun hieman pidempään. Illalla on myös ärsyttävä pestä meikit pois (en käy joka päivä suihkussa).

Vierailija
54/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat teille joilla on mustat ripset ja kulmat, oon kateellinen! :D näytän kaljulta ja alastomalta ilman ripsiväriä ja kulmien laittoa, mun ripset ja kulmat on ihan valkoset...:(

Vierailija
55/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:42"]

Nää meikkaamattomat sänkitunkka-akat on sitte ihmeissään ja huuli pyöreenä kun ukko lähti jonkun itsestään huolta pitävän misun matkaan, hahahahaha

[/quote]

Mistä lähtien meikkaamattomuus/meikillisyys on korreloinut hiusten pituuden kanssa? Saati luonteen? 

Vierailija
56/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:42"]Nää meikkaamattomat sänkitunkka-akat on sitte ihmeissään ja huuli pyöreenä kun ukko lähti jonkun itsestään huolta pitävän misun matkaan, hahahahaha
[/quote]
Kannattais valita miehensä paremmin. Ulkonäön perässä juoksevat kun kaikkoaa meikistä huolimatta kun sen meikin alle ilmestyy rupsahtanu ämmä.

Vierailija
57/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan osais ees lähteä töihin meikkaamatta. Sen oon huomannut että iho on parempi kun käyttää meikkiä. Syy on se että en viitsi koskea naamaan ja lisäksi iltaisin on pakko puhdistaa meikit hyvin pois. Vapaalla kun oon ilman meikkiä tule räplättyä naamaa eikä aina muista niin hyvää puhdistusta. Seurauksena on näppylöitä. Meikkivoide suojaa myös auringolta, tuulelta ja pakkaselta, varsinkin kun useissa voiteissa on aurinkosuoja. Muitten elämä ei mulle kuulu eikä kauheesti kiinnostakaan.

Vierailija
58/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:42"]Nää meikkaamattomat sänkitunkka-akat on sitte ihmeissään ja huuli pyöreenä kun ukko lähti jonkun itsestään huolta pitävän misun matkaan, hahahahaha
[/quote]
kummasti mulla on ollut vientiä vaikken meikkaa. :) ja nykyinen on katsellut pari vuotta ja edelleenkin pitää maailman kauneimpana vaikka en meikkaa. :)

Vierailija
59/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju sai mut raivoihini ja POLTIN RINTSIKKANI!!

Vierailija
60/272 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:42"]

Minun meikkaamiseni rajoittuu about ripsiväriin (rajaukset kauniisti ja huomiotaherättämättömästi tatuoitu). Syynä meikkaamattomuuteni on: a) en vain osaa (en saanut teininä meikata enkä siis oppinut sitä silloin kuin olisi pitänut), ja jos koitan esim. jotain naamalle sutia tulee siitä niin ruman näköinen, että kauniimpi on olla ilman, b) olen aina hikoillut paljon naamasta (sukuvika) ja meikit leviäisi kuitenkin pitkin naamaa jossain vaiheessa, c) minulla oli vuosia iho-ongelmia ja iho ei ilahtunut kovasti mistään ylimääräisestä ja nyt kun iho on parempi, on se vaan jotenkin jäänyt päälle ettei iholle tule laitettua mitään (rasvaa lukuunottamatta), d) en  ole oikeastaan koskaan jaksanut välittää mitä muut mahdollisesti ajattelevat meikkaamattomasta naamastani.

Kuitenkin, jos heräisin huomisaamuna ja osaisin meikata täydellisesti, niin voisin toki koittaa miltä tuntuu olla meikattu.

[/quote]

Lisään vielä, että kulmani on tummat ja ne käyn nypityttämässä säännöllisin väliajoin. Eli jonkunlaista "ilmettä" kasvoissani kuitenkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan