Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet keskittykääpä välillä naisen kuuteen erilaiseen orgasmiin!

Vierailija
10.09.2021 |

klo 11:08 | 10.9.2021
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-nainen-voi-saada-6-erilaist...

Jos olisi sillä naisellakin seksissä välillä jotain roolia. Saattaisi olla seksistä vähän innostuneempi. Nyt vähemmän sitä keskittymistä omaan nautintoosi, joka kyllä tulee helposti ihan itsestään

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä nyt on. Minä en halua että mieheni keskittyy sellaiseen joka ei tuota minulle nautintoa. Voisitteko nyt ystävällisesti lopettaa määrittelemästä mistä minä pidän ja jättäisitte sen homman minulle itselleni?

Ja samoin jätä muiden nautinnot muiden huoleksi.

Missöhän puutuin muiden nautintoon? 🙄 Täällä on kyllä nykyään ihmeellinen meininki ja valitettavasti tuntuu että joku feministi on menettänyt lopullisesti todellisuudentajunsa.

Vierailija
62/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä nyt on. Minä en halua että mieheni keskittyy sellaiseen joka ei tuota minulle nautintoa. Voisitteko nyt ystävällisesti lopettaa määrittelemästä mistä minä pidän ja jättäisitte sen homman minulle itselleni?

Ja samoin jätä muiden nautinnot muiden huoleksi.

Missöhän puutuin muiden nautintoon? 🙄 Täällä on kyllä nykyään ihmeellinen meininki ja valitettavasti tuntuu että joku feministi on menettänyt lopullisesti todellisuudentajunsa.

Et missään, mutta sohaisit väärää muuranaispesää 😂 ehkä sinunkin silmät on avautumassa mitä maailmassa on meneillään 👏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testi

Vierailija
64/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trlli. Kyllä täällä muilla on oikeus keskustella naisten nautinnosta. Peukuista päätellen vaan täällä on suurin osaro*skasakkia. Jos kohta toki samoin on av-osastollakin. Kun ei aivot riitä muuhun kuin kaiken hyvän vastustamiseen, eikä siihenkään sanallisesti vaan vain alapeukutukseen riittää aivot. "Vastustan!" Naisen nautintoa nyt ainakin ja muutenkin kaikkea. Hyvästi asiakeskustelu...

Vierailija
65/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset kaksi kuuluu yhteen. En tiedä kuka täällä taas estää mua.

Vierailija
66/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä feminismiä se on olevinaan, että ainoa sallittu seksimuoto naiselle on klitoriksen nuoleminen. Kyllä minä ainakin haluan tavaraa sinne vaginaankin...

Vierailija
67/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trlli. Kyllä täällä muilla on oikeus keskustella naisten nautinnosta. Peukuista päätellen vaan täällä on suurin osaro*skasakkia. Jos kohta toki samoin on av-osastollakin. Kun ei aivot riitä muuhun kuin kaiken hyvän vastustamiseen, eikä siihenkään sanallisesti vaan vain alapeukutukseen riittää aivot. "Vastustan!" Naisen nautintoa nyt ainakin ja muutenkin kaikkea. Hyvästi asiakeskustelu...

Mikä sinun on?

Vierailija
68/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä feminismiä se on olevinaan, että ainoa sallittu seksimuoto naiselle on klitoriksen nuoleminen. Kyllä minä ainakin haluan tavaraa sinne vaginaankin...

Sitä minäkin ihmettelen. Kamala viha naisia kohtaan jotka sanovat pitävänsä ihan siitä panemisesta. Aivan kuin minun nautinto olisi heiltä pois. Sairasta.

Vierailija
69/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun on?

Mikä itsesi? Älä yritä.

Vierailija
70/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? Estää?

Vierailija
71/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se noista kuudesta orgasmista kokonaisvaltainen kohdunkaluaorgasmi on paras. Vaatii vaan kunnon melan, että hieroo tarpeeksi syvältä. 

Vierailija
72/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginassa on monta mystistä pistettä. Onhan niitä ehkä vaikeampi käyttää valtaosan kuin klitorista, mutta varsinkin kun on kunnolla kiihottunut niin ne vaginan pisteet herkistyy ja sieltä voi tulla hurjia fiiliksiä... olisi sääli jättää ne hyödyntämättä. Naisen seksiaalisuus on erilaista luin miehen ja siihen kuuluu tämä syvyysulottuvuus. Josta miehen pitäisi osata kiinnostua, jos omakin nautinto ja erityishoidot kiinnostaa. Naiselle tämä on tärkeämpääkin kuin miehelle ehkä, koska en minä itsekseni niihin vaginan pisteisiin yllä niin että voin yhtä aikaa stimuloida ja nauttia. Enkä edes halua saada sinne muuta kuin munaa.

Vierailija
73/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se noista kuudesta orgasmista kokonaisvaltainen kohdunkaluaorgasmi on paras. Vaatii vaan kunnon melan, että hieroo tarpeeksi syvältä. 

Sehän se juurikin naisen tyydyttää, ai että kun saa sellaista kunnollista. Ugh.

Vierailija
74/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? Estää?

Niin kun ei vastaukset tule läpi.

Vierailija
75/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta Jonnea liikkeellä. Oikea lauma.

Vierailija
76/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginassa on monta mystistä pistettä. Onhan niitä ehkä vaikeampi käyttää valtaosan kuin klitorista, mutta varsinkin kun on kunnolla kiihottunut niin ne vaginan pisteet herkistyy ja sieltä voi tulla hurjia fiiliksiä... olisi sääli jättää ne hyödyntämättä. Naisen seksiaalisuus on erilaista luin miehen ja siihen kuuluu tämä syvyysulottuvuus. Josta miehen pitäisi osata kiinnostua, jos omakin nautinto ja erityishoidot kiinnostaa. Naiselle tämä on tärkeämpääkin kuin miehelle ehkä, koska en minä itsekseni niihin vaginan pisteisiin yllä niin että voin yhtä aikaa stimuloida ja nauttia. Enkä edes halua saada sinne muuta kuin munaa.

Allekirjoitan miehenä kaiken muun, mutta jotta minä jaksaisin naiseen panostaa, niin silloin hänen on erotuttava joukosta ja oltava sängyssä aktiivinen. En ala selvittämään passiivisen naisen saloja. Feministitkin saa pitää salansa salaisuutena, koska he ovat suuremmalla todennäköisyydellä sekopäisiä raivohulluja. Eniten ihmettelen tätä klitoriksen toitotusta koska se typistää naisen seksuaalisuuden vain klitorikseksi.

Vierailija
77/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan miehenä kaiken muun, mutta jotta minä jaksaisin naiseen panostaa, niin silloin hänen on erotuttava joukosta ja oltava sängyssä aktiivinen. En ala selvittämään passiivisen naisen saloja. Feministitkin saa pitää salansa salaisuutena, koska he ovat suuremmalla todennäköisyydellä sekopäisiä raivohulluja. Eniten ihmettelen tätä klitoriksen toitotusta koska se typistää naisen seksuaalisuuden vain klitorikseksi.

Jos olet naimisissa ja sinulla on seksissä lahna vaimo, niin kannattaa kääntää tuo toisin päin. Koska hän kyllä voi elää iloisesti täysin ilman seksiäkin, jos et sitä hänelle halua antaa. Mutta jos itse haluat muutakin kuin lahnaseksiä, etkä halua perhettäsi hajottaa -eikä se toki oikein olisikaan, jos vaimosi kumminkin seksiin suostuu- nopein apu olisi varmaan keskittyä välillä siihen naisen seksuaalisuuteen ja saada hänet innostumaan.

Vierailija
78/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mietimme että se nainenkon tuottaisi myös miehelle orgasmin vaikka, eturauhasesta, suulla, anaalilla, tisseillä, vaginalla, käsillä. Miltä tämä kuulostaisi?

Vierailija
79/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jonkun ämmän orkut, vaan minulle riittää ihan täysin kunhan minä itse laukean.

Vierailija
80/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mietimme että se nainenkon tuottaisi myös miehelle orgasmin vaikka, eturauhasesta, suulla, anaalilla, tisseillä, vaginalla, käsillä. Miltä tämä kuulostaisi?

Ei kuulosta tämän ketjun aiheelta vaan noiden kaikkien muiden. Ilmeisesti homma ei nyt vaan toimi noin kuin ehdotat, niin siksi pitää etsiä muita ratkaisuja.