Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet keskittykääpä välillä naisen kuuteen erilaiseen orgasmiin!

Vierailija
10.09.2021 |

klo 11:08 | 10.9.2021
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-nainen-voi-saada-6-erilaist...

Jos olisi sillä naisellakin seksissä välillä jotain roolia. Saattaisi olla seksistä vähän innostuneempi. Nyt vähemmän sitä keskittymistä omaan nautintoosi, joka kyllä tulee helposti ihan itsestään

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitäis keskittyä? Eihän se eukko mun orgasmistakaan välitä.

Niin no jos oot tyytyväinen ja kaikki hyvin niin miksipä sitten tosiaan. Tää oli sille valtaosalle täällä, joka haluaisi naisilta kovaa kyytiä eikä itse hoidella koko hommaa.

Ei se kova kyyti ole kovaa jos nainen on vaan lahna. Ei vaan onnistu. Sitten nämä sängyssä hyvät naiset on erikseen ja heitä onkin mukava miellyttää. Lahnan kanssa hoitelee itsensä, eikä aina sitäkään. Ohis

Älä selitä sä mikään ohis ole. Hyvä että lahna kelpaa, ei varmaan tarvi hänen vaatteitakaan riisua niin vähällä pääsee, ja tästähän nainenkin nauttii kun hänet vaan miehekkäästi otetaan, riisutaan ja pannaan ja itse saa vain olla aah. Kovaa kyytiä saa huomattavasti helpommin jos välillä vähän antaa itsekin jotain.

Ei se kelpaa, vaikka kuinka koitat tyrkyttää. 😂 Ei lahna ole ansainnut mitään kun ei tee mitään. Niin se maailma vaan pyörii. Ihan kun nainen olisi joku automaattisesti hyvät seksitaidot omaava homogeenin ryhmä. Ei ole.

Vierailija
102/104 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei haluta ja se pitää hyväksyä!

Muun muassa tämän 34-vuotiaan nainen soisi seksikumppaninsa ymmärtävän.

– Klitoris on naisen tärkein nautinnon lähde, ja se jää penetraatiossa vaille stimulaatiota. Naisen nautinnon kannalta tärkeitä ovat siis käsi- ja suuseksi tai lelut, ei niinkään se, kuinka pitkään mies "kestää" ja kuinka pitkä vehje on, sanoo puolestaan 25-vuotias nainen Ilta-Sanomien kyselyssä.

Kysyimme kesällä, mitä lukijat haluaisivat kumppaneittensa seksistä ymmärtävän.

Onko Jonne jo hereillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei haluta ja se pitää hyväksyä!

Muun muassa tämän 34-vuotiaan nainen soisi seksikumppaninsa ymmärtävän.

– Klitoris on naisen tärkein nautinnon lähde, ja se jää penetraatiossa vaille stimulaatiota. Naisen nautinnon kannalta tärkeitä ovat siis käsi- ja suuseksi tai lelut, ei niinkään se, kuinka pitkään mies "kestää" ja kuinka pitkä vehje on, sanoo puolestaan 25-vuotias nainen Ilta-Sanomien kyselyssä.

Kysyimme kesällä, mitä lukijat haluaisivat kumppaneittensa seksistä ymmärtävän.

Onko Jonne jo hereillä?

Edelleen se tärkein asia on kertoa mistä itse tykkää ja kuunnella mistä oma kumppani tykkää. Toivottavasti 25-vuotias nainen osaa myös kertoa nuo omat preferenssinsä myös sängyssä eikä vain iltiksessä, ja toivottavasti hänen miehensä osaa kuunnella.

Jokaisella naisella on oma tapansa nauttia, ja onneksi minun vaimoni on tehnyt selväksi, mikä se hänen tapansa on, niin ei tarvitse yrittää ja erehtyä palstan tai iltapäivälehden ohjeilla.

Kyllä, tilastollisesti ne ohjeet voivat osua hyvin isolla prosentilla oikeaan. Tilastoista on kuitenkin iloa vain joka päivä naista vaihtaville panoheikeille, vakiintuneet parit voivat ja olisi syytä viitata kintaalla niille ja tehdä niinkuin hyvältä tuntuu.

Vierailija
104/104 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jotain yleispätevää on, kuten on miehilläkin. Mutta tosiaan kommunikointihan on se tärkein toki.